افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 19 May , 2024
1

یکی از اعضای ارشد جبهه پایداری در ائتلاف با قالیباف: این کار را کردیم تا بچه های انقلابی راحت تر تصمیم بگیرند.

  • کد خبر : 214047
یکی از اعضای ارشد جبهه پایداری در ائتلاف با قالیباف: این کار را کردیم تا بچه های انقلابی راحت تر تصمیم بگیرند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایسنا: رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به موافقت این جبهه و شورای ائتلاف انقلاب در ارائه لیست مشترک انتخاباتی در تهران، اظهار کرد: برای ورود به یک لیست واحد درخواست داریم برخی بهترین افراد برای تعویض و با اندکی تأمل لیست 30 نفره با دو لیست اصلی داده […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایسنا: رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به موافقت این جبهه و شورای ائتلاف انقلاب در ارائه لیست مشترک انتخاباتی در تهران، اظهار کرد: برای ورود به یک لیست واحد درخواست داریم برخی بهترین افراد برای تعویض و با اندکی تأمل لیست 30 نفره با دو لیست اصلی داده شد.

مرتضی آقا تهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری حضور در انتخابات 20 اسفند را مهم دانست و تاکید کرد که همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که اختلاف نظر اشکالی ندارد.

وی پس از بیان اینکه «مسئله حضور در انتخابات است»، افزود: حضور همه ضروری است و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست هاست که نباید فکر کنند مردم ما کوچکترین تردیدی در این باره دارند. آغاز. از نظام و انقلاب خدای ناکرده. مثل 22 بهمن که همه می آییم باید در صندوق های رای هم حضور داشته باشیم.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به توافق این جبهه و شورای ائتلاف انقلاب در ارائه لیست مشترک انتخاباتی در تهران، تصریح کرد: در این دوره جبهه پایداری موفق شد در کنار جبهه پایداری بنشیند. ائتلاف . و انشاءالله لیست بهتری ارائه دهید که بهتر و پاسخگوتر باشد. انقلابی تر باش این موضوع نیاز به تلاش زیادی داشت و جلسات مختلفی داشتند و خدا را شکر به یک لیست رسیدند.

آقا تهرانی همچنین به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: راه حل همیشگی ما همین نکته است که رهبری فرمودند؛ در این راستا راه حل همیشگی ما همین است. آنها می گویند: «اجازه ندهیم این گروه اصولگرا و انقلابی که در مجلس هستند تا جایی که ممکن است متفرق شوند؛ این را باید حفظ کرد، حتی اگر با اغماض باشد؛ برخی از اغماض ممکن است اعتراض دیگران را برانگیزد؛ خوب، این کار را بکنید، اما باید ببینیم چه چیزی درست است؛ در بعضی جاها برای راحتی بیشتر باید امتیازاتی داد و در این مورد صحبت از راحتی، اتحاد و اتفاق، با هم بودن، یک صدا حرف زدن و… است.

وی تاکید کرد: برای ورود به یک لیست واحد درخواست کردیم که چند نفر بهتر جایگزین شوند و پس از رایزنی ها لیست 30 نفره با دو لیست اصلی داده شد.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به فضای انتخاباتی در استان های مختلف کشور گفت: امیدوارم بچه های تهران با آرای خوبی وارد عرصه رقابت شوند. مردم شهرها و استان های دیگر شور انقلابی بیشتری پیدا کردند و ما تهرانی ها هم باید همین کار را بکنیم. [شور انقلابی] آن را بهتر نشان دهید و بهتر است همه ما به پای صندوق های رای برویم و رای خوبی بدهیم انشاالله. ما این کار را انجام می دهیم [توافق برای لیست مشترک] ما این کار را کردیم تا بچه ها، برادران و خواهران انقلابی کمی راحت تر تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.