افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

گیاهان آپارتمانی گران قیمت / یعنی خیلی از ما حداقل یکی از اینها را داریم، یعنی پول داریم؟

  • کد خبر : 201283
گیاهان آپارتمانی گران قیمت / یعنی خیلی از ما حداقل یکی از اینها را داریم، یعنی پول داریم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند در دکوراسیون خود گل و گیاه داشته باشند، زیرا این زیبایی های سبز می توانند خانه شما را فوق العاده شیک و خاص جلوه دهند، اما مهم ترین نکته در مورد آنها این است که باید خصوصیات گیاهان را حفظ کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند در دکوراسیون خود گل و گیاه داشته باشند، زیرا این زیبایی های سبز می توانند خانه شما را فوق العاده شیک و خاص جلوه دهند، اما مهم ترین نکته در مورد آنها این است که باید خصوصیات گیاهان را حفظ کنید و بدانید. که به طور کامل یا حتی بیشتر از آن در خون خود نگهداری می کنید، مثلاً اگر گیاهان شما تاخیر در رشد دارند، باید ترفندهایی برای رشد سریع گیاهان بدانید و با به کار بردن آنها می توانید به این توقف پایان دهید. گیاهان را و اجازه دهید روح زندگی دوباره در برگ های آنها جاری شود، زیرا بالاخره گیاهانی که رشدشان متوقف شده است مانند آب راکد می مانند و بعد از مدتی حس خوبی را به انسان منتقل نمی کنند.

البته احتمالا قبلاً در مورد این موضوع خوانده اید: گل ها و گیاهان شما انرژی دارند و برای بهره مندی از انرژی آنها در جهت مثبت باید آنها را طبق فنگ شویی در مکان های مناسب قرار دهید، به این معنی که گیاه شما نیز می تواند زیبایی و احساس خوب را برای شما به ارمغان می آورد، از طرفی می تواند یک سری برکت در زندگی شما جاری کند و حتی شما را از یک سری ضررها در امان نگه دارد، اگر شما از آن دسته از شما هستید، مانند گیاهان سرپوشیده برای درمان چشم درد. آنها افرادی هستند که به سرعت می گیرند، توصیه ما به شما این است که از آنها مراقبت کنید، پس از یک گیاه دیگر چه می خواهید؟ هم زیبایی و هم کارایی با آنها در دست شما خواهد بود، پس در مراقبت از آنها تردید نکنید. حالا در ادامه می خواهیم چند گیاه آپارتمانی گران قیمت را به شما معرفی کنیم تا ببینید آیا آنها را دارید یا خیر زیرا در دنیا یک کالای لوکس به حساب می آیند پس با ما همراه باشید.

Monstera Ablak یکی از گیاهان آپارتمانی گران قیمت است.

نام دیگر Monstera Ablaq که به دلیل برگ های سفید و سبزش به آن ابلق می گویند پنیر سوئیسی است که یکی از گیاهان کمیاب و ارزشمند دنیا به شمار می رود. او در نیوزلند و سایر نقاط جهان بسیار محبوب است و طرفداران بی شماری دارد و در سال های اخیر در بین ما ایرانی ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی حاضر به مراقبت از او هستند و شاید هم اکنون در Should ممکن است گلدانی در خانه شما باشد و حالا که دارید این مقاله را می خوانید به شما چشمکی بزند. یکی دیگر از مواردی که Monstera Ablaq را بسیار کمیاب می کند، سرعت رشد بسیار کند و کند آن است.

به علاوه، احتمالاً دو برگ مشابه در این گیاه پیدا نخواهید کرد که آن را خاص می کند. قیمت این زیبایی در دنیا هر روز بیشتر می شود پس اگر آن را دارید مراقب باشید و اگر قصد خرید آن را دارید باید بگوییم که هر چه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

فیکوس الاستیکا یکی از گیاهان آپارتمانی گران قیمت است.

برویم سراغ دومین گیاه از لیست گرانترین گیاهان آپارتمانی که با آن می توان کلاس خونی خود را تغییر داد فقط به این دلیل که این گیاه گران است چون یک گیاه لوکس است و با اینکه گیاهی است اما ارزش صدها عتیقه را دارد و می تواند یک اثر ده مشابه در خانه داشته باشید. این گیاه از نظر اندازه جمع و جور است، بنابراین برای مراقبت از آن نیازی به داشتن یک خانه بزرگ ندارید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید فیکوس الاستیکا دقیقاً مانند یک درخت واقعی رشد می کند و اگر باغبان بتواند به خوبی از آن مراقبت کند، طول آن به حدود هفت متر خواهد رسید.

برای این کار باید نور روشن اما غیرمستقیم برای آن فراهم کنید و در فصل رشد آن یعنی در بهار و تابستان سعی کنید خاک را مرطوب نگه دارید و در زمستان با خشک شدن خاک به آن آبیاری کنید.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت

زاموفیلیا یکی از گیاهان آپارتمانی گران قیمت است.

یکی از گیاهان آپارتمانی پرطرفدار و مجلل امروزی در لیست ما زاموفیلیا است که جزو زیباترین و مجلل ترین گیاهان است، بسیار خاکی است و دل پری دارد! زیرا فقط کافی است آن را بکارید و در گوشه ای از خانه قرار دهید تا ببینید چگونه می تواند همان گوشه خانه شما را با رشد بزرگ و سخاوتمندانه خود به باغی زیبا تبدیل کند تا بتوانید اندازه آن را محاسبه کنید. همچنین جالب است که بودوندی نیاز به آبیاری چندانی ندارد و فقط سه بار در ماه آبیاری کافی است. از آنجایی که حتی به نور زیادی هم نیاز ندارد، به ندرت تحت تأثیر آفات قرار می گیرد و به همین دلیل گزینه ای عالی برای نگهداری محسوب می شود.

گیاهان آپارتمانی گران قیمت



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.