افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
4

گوشی خوش قیمت “آنر ایکس 8 ای” (Honor X8a) رونمایی شد

  • کد خبر : 15827
گوشی خوش قیمت “آنر ایکس 8 ای” (Honor X8a) رونمایی شد

پیش از شروع جهانی موبایل بارسلون بارسلون بارسلونا موبایل موبایل موبایل بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون را برای عرضه در بازارهای بین المللی معرفی کرد. این گوشی جدید آنر ایکس 8 ای »(Honor x8a) نام دارای مشخصاتی است که در برابر خود ارائه می‌کند، کاملاً چشمگیر هستند. به عنوان، یک صفحه نمایش […]

پیش از شروع جهانی موبایل بارسلون بارسلون بارسلونا موبایل موبایل موبایل بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون بارسلون را برای عرضه در بازارهای بین المللی معرفی کرد. این گوشی جدید آنر ایکس 8 ای »(Honor x8a) نام دارای مشخصاتی است که در برابر خود ارائه می‌کند، کاملاً چشمگیر هستند. به عنوان، یک صفحه نمایش بزرگ 90 هرتزی در جلوی و یک پردازنده قدرتمند محصولات مدیاتک در دل این گوشی جای گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آنر ایکس 8 ای، دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی آن است. برای مطالعه بیشتر در رابطه با مشخصات ، و زمان عرضه آنر ایکس 8 ای در مطلب با اسمارتک نیوز همراه باشید.

آنر ایکس 8 طراحی بسیار مناسبی داشته و پنل پشتی آن به صورت صاف طراحی شده است. ماژول دوربین در قسمت عقب قرار گرفته دارای 4 حلقه دایره‌های آن‌ها مربوط به سنسورهای دوربین است و یکی هم مربوط به فلاش فلاش LED است. لبه‌ها به صاف طراحی شده‌اند و در سمت می‌توانم دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را انجام دهیم. در جلوی هم‌های بسیار باریکی در حاشیه وجود دارد و یک حفره مرکز نمایشگر برای دوربین سلفی گرفته شده است.

آنر ایکس 8 ای

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.7 اینچی است و نمایش فول اچدی پلاس را می دهد. اِینلل lcd ddaraی nnrخ taزh‌saزی 90 هرتز بده و توانایی مانتایش حdaکثr 16.7 مظرین رنگ انجام دادا. وظیفه پردازش در آنر ایکس 8 ای بر روی تراشه مدیاتک هلیو G88 قرار گرفته در کنار آن به 6 یا 8 حافظه حافظه رم و 128 فضای فضای ذخیره‌سازی داخلی داخلی داخلی قابل ارتقاء ارتقاء ارتقاء ارتقاء ارتقاء ارتقاءء داخلی داخلی داخلی داخلی داخلی

برای عکاسی فیلمبرداری ، آنر ایکس 8 ای به یک دوربین در پشت بدنه خود می شود که از سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی بهره می برد. دو دوربین دیگر هم یک عبارت از یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربیرن ماکدیرن. در جلوی و داخل حفره نمایشگر نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و حفظ تماس‌های ویدیویی وجود.

آنر ایکس 8 ای

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از باتری 4500 میلی لیتری آمپر با پشتیبانی از شارژ 22.5 وات می‌کند. در بخش نرم افزار عامل عامل Magic UI 6.1 بر 12 به صورت پیش نصب شده و به محض گرفتن گوشی از جعبه قابل استفاده است. این گوشی 4G دارای بلوتوث نسخه 5.1 ، وای-فای 5 گیگاهرتزی اسکنر اثر اتصال انگشت در کنار بدنه NFC است.

آنر ایکس 8 در مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود و اکنون در بریتانیا با برچسب قیمت 220 پوند (265 دلار) برای نسخه پایه پایه 6/128 شهریه در دسترس است. جالب است که این گوشی را قبل از 14 فوریه (25 بهمن) پیش کنند، یک دستبند هوشمند آنر بند 6 را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.