افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

گوشواره های ضربدری 2024 / با این گوشواره ها خاص و زیبا به نظر می رسید.

  • کد خبر : 244323
گوشواره های ضربدری 2024 / با این گوشواره ها خاص و زیبا به نظر می رسید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل یک زن از مولفه های مختلفی تشکیل شده است. بدون شک خیلی جالب نیست که به سادگی مانتو، شلوار، شال و کفش بپوشیم و سر کار برویم. یا اگر به مهمانی بروید و یک پیراهن گران قیمت و مجلل انتخاب کنید، اما به قسمت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل یک زن از مولفه های مختلفی تشکیل شده است. بدون شک خیلی جالب نیست که به سادگی مانتو، شلوار، شال و کفش بپوشیم و سر کار برویم. یا اگر به مهمانی بروید و یک پیراهن گران قیمت و مجلل انتخاب کنید، اما به قسمت های دیگر مانند جزئیات توجه نکنید، احساس می کنید چیزی کم است! چه میپرسی؟ خوب، البته، لوازم جانبی. این عنصر در استایل هر خانمی به قدری مهم است که می تواند ظاهری جسور و مجلل جلوه دهد و با نبود آن می توان سادگی و بی طرفی را در آن تیپ مشاهده کرد! اما لوازم خود اجزای مختلفی دارند که یکی از آنها گوشواره است.

شما می توانید گوشواره ها را در اندازه ها و طرح های مختلف ببینید و آنها را با وسایلی از سبک های دیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگر قرار است ظاهری اسپرت و غیررسمی داشته باشید، بهترین ایده برای انتخاب گوشواره، مدل های ضربدری است که امروزه در بین دختران جوان مد شده است. گوشواره های ضربدری یکی از جدیدترین مدل های مد است که شاید برای همه جذاب نباشد، اما مطمئناً تنوع و تازگی خاص خود را دارد. اگر شما هم از طرفداران ترند و مد هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید تا با طرح ها و اشکال مختلف گوشواره های ضربدری آشنا شوید.

گوشواره ضربدری چیست و چه جنسیتی دارد؟

همه چیز تحت تأثیر مد و روند است. همه چیز رو به جلو است و بدون شک گوشواره ها از این نظر حرکت و نوآوری خاص خود را دارند. به عنوان مثال گوشواره های صلیب یکی از آن نوآوری هایی است که زیبایی خاصی به ظاهر هر فردی می بخشد. گوشواره های ضربدری را در انواع طلا و نقره و حتی استیل با رنگ ثابت می بینیم.

انواع مدل گوشواره ضربدری.

شکل جذاب گوشواره های ضربدری.

این نوع گوشواره ها معمولا برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شوند. شکل و شمایل این گوشواره از سیم نازک و محکمی است که یک سر آن مانند قلاب و سر دیگر آن تیز است. سپس می بینیم که روی این سیم نازک طرح های مختلفی ایجاد شده است و طراحان مختلف از ترکیب فلز، نگین و سنگ روی این سیم ها استفاده می کنند که زیبایی جواهرات را هزار برابر می کند. البته برخی از طراحان گوشواره های ضربدری ساده می سازند و مدل های مینیمالیستی تولید می کنند. با این تفاسیر می توانید آنچه را که می خواهید با توجه به سبک خود انتخاب کنید.

انواع مدل گوشواره ضربدری.

سبک استفاده از گوشواره های ضربدری.

اما به دلیل ماهیت عجیب این گوشواره ها، برخی از دختران نمی دانند چگونه آن را به گوش خود بچسبانند، بنابراین در این صورت قسمت قلابی شکل گوشواره را به بالای گوش می چسبانند، یعنی جایی که گوشواره غضروف است و قسمت تیز گوشواره از سوراخ گوش عبور می کند. این کار باعث می شود که گوشواره ضربدری به درستی به گوشواره متصل شود و احتمال افتادن و گم شدن آن را کاهش دهد.

انواع مدل گوشواره ضربدری.

در واقع قرار دادن یک سر این سیم نازک در سوراخ گوش باعث می شود که گوشواره در جای خود محکم بماند. بنابراین برای ثابت کردن این نوع گوشواره در گوش حداقل یک سوراخ در گوش لازم است.

انواع مدل گوشواره ضربدری.

اما نکات مهم در مورد گوشواره ضربدری.

1- از ثابت بودن رنگ مطمئن شوید.

2- افرادی که به بدلیجات حساسیت دارند دقت کنند که از مارک هایی که ضد حساسیت هستند استفاده کنند، زیرا این نوع لوازم جانبی مستقیماً با گوش شما تماس دارند و باید مراقب باشید که باعث عفونت و التهاب نشوند.

3- هنگام استفاده از گوشواره های ضربدری، دقت کنید که جفت در گوش شما باشد.

4- گوشواره های ضربدری رنگ های مختلفی دارند که باید با توجه به رنگ پوستتان آن ها را انتخاب کنید و جذابیت ظاهر شما را افزایش می دهند نه اینکه چیزی باشد که دوست ندارید.

انواع مدل گوشواره ضربدری.

انواع مدل گوشواره ضربدری.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.