افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

کلهر: تعویض های خوب مجتبی حسینی را نباید نادیده گرفت/ غیبت بیرانوند در پنالتی موثر بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 246600
کلهر: تعویض های خوب مجتبی حسینی را نباید نادیده گرفت/ غیبت بیرانوند در پنالتی موثر بود – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در دیداری شکست خورد که باید برنده می شد. متاسفانه تعویض های نادرست عثمار منجر به این باخت شد. محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه حساس ترین بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود، اظهار کرد: بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بسیار حساس بود. […]

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در دیداری شکست خورد که باید برنده می شد. متاسفانه تعویض های نادرست عثمار منجر به این باخت شد.

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه حساس ترین بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود، اظهار کرد: بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بسیار حساس بود. پرسپولیس در دیداری که باید برنده می شد شکست خورد. متاسفانه تعویض های ضعیف اسمار منجر به این شکست شد، البته تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک را نیز نباید نادیده گرفت. پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس 2 بار ریکاوری کرد و فکر می کنم آلومینیوم در دقیقه 119 بازی را به تساوی کشاند، غیبت بیرانوند در ضربات پنالتی هم موثر بود، البته سرمربی پرسپولیس بر خلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایشان مشکل داشت.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط سایر تیم های صعود کننده تصریح کرد: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه به مصاف پرسپولیس می رود. شکست مقابل آلومینیوم اراک باعث می شود پرسپولیس از بازی خارج شود و این برای سپاهان در این دیدار مهم است. سپاهان بار دیگر کیفیت خوب خود را در زمین نشان داد.

کلر در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه فکر می کند کدام تیم ها به فینال می رسند، گفت: این دو تیم ارغوانی قطعا هواداران بی شماری دارند و حذف آنها جذابیت رقابت را برای فوتبالدوستان کم می کند، اما تیم های حاضر در این رقابت ها به دنبال قهرمانی خواهند بود و فکر می کنم اگر سپاهان و ملوان قبل از فینال مقابل هم قرار نگیرند می توانند در فینال باشند. ملوان یکی از مطرح ترین تیم هایی است که همیشه به عنوان یک مدعی در جام حذفی ظاهر می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)