افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

کشف 150 میلیارد ریال شیشه و لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

  • کد خبر : 133947
کشف 150 میلیارد ریال شیشه و لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف انبار انبار کالا شدند. قاچاق در منطقه شورآباد بودند. وی گفت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقداری کالای خارجی قاچاق در انباری به آدرس شورآباد، خیابان البرز، نبش خیابان فتح تخلیه و با خودروهای آفرود این انبار […]

سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف انبار انبار کالا شدند. قاچاق در منطقه شورآباد بودند.

وی گفت: در ادامه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقداری کالای خارجی قاچاق در انباری به آدرس شورآباد، خیابان البرز، نبش خیابان فتح تخلیه و با خودروهای آفرود این انبار به این محل منتقل شد. و سپس با وانت روانه بازار شد.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل مذکور متوجه شدند که انبار کالای عمومی بوده که در سامانه انبار ثبت نشده و مقادیر زیادی کالای خارجی از قبیل ظروف شیشه ای و ایرانی و لوازم خارجی آشپزخانه را در انبار مشاهده کردند. و فاقد هرگونه سند گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: این کالا شامل یک هزار و 668 زودپز، 46 هزار و 176 رنده، 9 هزار و 40 نوع چیپس سیب زمینی شامل (ساندویچ میوه، شیرینی، آجیل، تنقلات و …) ساخت چین و فرانسه است که به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور موجب ورشکستگی کارخانجات و بیکاری کارگران ایرانی می شود. از شهروندان خواسته شد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار با شماره تلفن 02166747343 یا 09999871392 با پلیس تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.