افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

کارمندان دولت به طور مستقیم و بدون واسطه با آژانس ها قرارداد می بندند.

  • کد خبر : 189956
کارمندان دولت به طور مستقیم و بدون واسطه با آژانس ها قرارداد می بندند.

به گزارش بازار، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت را یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم دانست و گفت: پس از سال ها و ماه ها نظارت و برگزاری جلسات متعدد و رفت و آمد بر سر طرح تشکیلاتی، سرانجام کارمندان دولت بین مجلس […]

به گزارش بازار، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت را یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم دانست و گفت: پس از سال ها و ماه ها نظارت و برگزاری جلسات متعدد و رفت و آمد بر سر طرح تشکیلاتی، سرانجام کارمندان دولت بین مجلس و دولت و همچنین شورای نگهبان امروز با اکثریت قاطع آرای نمایندگان مجلس این طرح را تصویب کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به مصوبه ایرادات شورای نگهبان به این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح در جلسه ای با حضور یکی از اعضای قانونی شورای نگهبان بررسی شد و ابتدا ایرادات شورای نگهبان رفع شد. این طرح و سپس به صحن علنی مجلس رفت. خوشبختانه امروز با اکثریت قاطع نمایندگان کشور تصویب شد.

حسینی تصریح کرد: بر اساس این طرح تمامی شرکت های واسطه برای استخدام دستگاه های دولتی حذف و قراردادهای مستقیم بین کارکنان و دستگاه های ذیربط منعقد می شود.

وی تاکید کرد: این قرارداد شامل کلیه کارکنان شرکتی در کلیه دستگاه های اجرایی و دستگاه های مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و هرگونه استخدام در آموزش و پرورش، دستگاه های دولتی و اجرایی و وزارتخانه های مختلف خواهد بود.
تخلیه

حسینی در پایان درباره زمان اجرای این طرح گفت: اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت پس از تصویب شورای نگهبان و از ابتدای سال 1403 خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.