افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چیدمان لاکچری سفره پذیرایی / عید دیدنی نوبت شماست که این غذاهای خوشمزه را بچشید

  • کد خبر : 225596
چیدمان لاکچری سفره پذیرایی / عید دیدنی نوبت شماست که این غذاهای خوشمزه را بچشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فقط کمی تا تغییر سال و فرا رسیدن عید زیبای ما باقی مانده است. ایرانی ها در ایام عید اغلب رسم دارند به خانه یکدیگر می روند و این سبک از مهمان پذیرایی عید دیدنی است! خب قطعاً هم برای مهمان و هم برای میزبان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فقط کمی تا تغییر سال و فرا رسیدن عید زیبای ما باقی مانده است. ایرانی ها در ایام عید اغلب رسم دارند به خانه یکدیگر می روند و این سبک از مهمان پذیرایی عید دیدنی است! خب قطعاً هم برای مهمان و هم برای میزبان بسیار سرگرم کننده است، اما این سرگرمی در صورتی است که همه چیز به درستی انجام شود وگرنه اصلاً سرگرم کننده نخواهد بود! یکی از مهم ترین کارهایی که همه ما در تعطیلات عید انجام می دهیم، تهیه و خوردن غذاهای خوشمزه است.

طرز تهیه یک میز شیک و مجلل به عنوان میزبان بدون شک تاثیر زیادی در نگاه مردم دارد. در واقع باید برنامه ریزی درستی داشته باشید و به مهمان حس حریم خصوصی بدهید. در غیر این صورت جدول راه اندازی که تنظیم کرده اید چندان جذاب به نظر نمی رسد و لذتی که در ابتدا گفتید نیز اتفاق نمی افتد. در اینجا شما را به ادامه مطلب دعوت می کنیم تا ببینید چگونه می توانید به موارد ذکر شده دست پیدا کنید و شبی خاطره انگیز را رقم بزنید.

ابتدا جای مناسب میز را انتخاب می کنیم.

خب سفره غذا باید در جای قابل رویت و قابل دسترس قرار بگیرد و مانع تردد نشود! به طور معمول همه ما از میز جلوی مبل برای پذیرایی از مهمانان استفاده می کنیم. اگر خانه نسبتا کوچکی دارید بهتر است این میز را به یک سمت رها کنید و از میزی با پایه بالاتر برای چیدمان غذا استفاده کنید تا دسترسی به آن راحتتر باشد.

سفره آرایی عید نوروز

حتما تعداد مهمانان را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات در عید دیدنی های عید به صورت مهمان می آید اما گاهی می دانید چه کسانی می آیند و در چنین شرایطی بهتر است غذا را کمی بیشتر از تعداد تهیه کنید زیرا ممکن است یک نفر را با خود بیاورند. . یا اینکه غذاهای شما آنقدر خوشمزه و دلپذیر بود که می خواهند کمی بیشتر بنوشند!

سفره آرایی عید نوروز

یک تم زیبا انتخاب کنید و میز پذیرایی را طراحی کنید.

بهتر است وقتی قرار است سفره پذیرایی را بچینیم، یعنی عید نوروز، به تم مهمانی توجه کنیم! به این ترتیب فضا بسیار زیباتر می شود و حس یک عید دیدنی جسارت بیشتری پیدا می کند. عید نوروز چندین عنصر مختلف دارد مانند گل های بهاری که عمدتاً یادآور رنگ های قرمز و سبز است و آن ها را در سفره هفت سینمون می چینیم. یا آتش که یکی از عناصر مهم عید نوروز باستانی است که می توانید با قرار دادن شمع در کنار ماهی باریک این زیبایی را ایجاد کنید. فراموش نکنید که یک گل طبیعی که واقعا انرژی خوبی را منتقل می کند در یک گلدان شیک قرار دهید.

سفره آرایی عید نوروز

از یک سفره برای جلوه دادن به فضا استفاده کنید.

ابتدایی ترین چیزی که می تواند سفره شما را زیبا کند، انتخاب سفره است. یک سفره می تواند زیبایی را چند برابر کند که به سلیقه شما و سن خانواده میزبان و سبک دکوراسیون منزل و تمی که برای سفره انتخاب کرده اید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما یک زوج جوان هستید احتمالا سبک های مینیمال و مدرن را دوست دارید و اگر خانواده بزرگتری با نوه هستید، مطمئناً ترمه، ساتن، گلدوزی و حتی کفش های کتانی می توانند گزینه های ایده آلی برای شما باشند.

سفره آرایی عید نوروز

بشقاب ها را به این صورت روی میز قرار دهید.

پس از انجام مراحل ذکر شده، اکنون نوبت به انتخاب محل ظروف می رسد. احتمالاً آجیل ها را در یک ظرف بلند قرار می دهید. به همین دلیل باید آن را در جایی قرار دهیم که دسترسی به کانتینرهای کوچکتر را مسدود نکند. در ضمن یه خانم خوش سلیقه حواسش به فاصله بشقاب ها هست چون با چیدمان بشقاب ها در واقع میزتون پر میشه نه زیبا! همچنین بهتر است غذاها را البته تا حدی دسته بندی کنید. مثلا شیرینی یک طرف و مغز یک طرف و…!

در تهیه غذاهای خوشمزه خلاق باشید، خانم زیبا!

خب بعضی از غذاها در این مهمانی ثابت و معمولی است! من آب نبات، آجیل و میوه می خورم. اما با توجه به اینکه همه چیز باید از اصول مدرنیته پیروی کند، بهتر است به غذاهای مد روز متوسل شوید. به عنوان مثال، اگر مهمانی شما شب است، می توانید چیزی برای میان وعده تهیه کنید. یا اگر مهمانان شما بچه دارند، کمی پفیلا و یک بستنی خوشمزه بادام زمینی یا میوه ای تهیه کنید. در این میان از چای و نوشیدنی غافل نشوید. یک قوری و گرمکن پیرکس بردارید و آنها را روی میز خود قرار دهید تا مهمانان بتوانند هر زمان که خواستند گلوی خود را خنک کنند.

سفره آرایی عید نوروز



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.