افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چگونه دکوراسیون منزل خود را مدرن کنیم؟ / کار سختی نیست، نوک سوزن به خوش سلیقه شما نیاز دارد

  • کد خبر : 242982
چگونه دکوراسیون منزل خود را مدرن کنیم؟  / کار سختی نیست، نوک سوزن به خوش سلیقه شما نیاز دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه دوست دارند زینت خونشان به بهترین شکل ممکن باشد، اما برای این کار تنها فعل خواستن کافی نیست، باید برای این آرزو هم تلاش کنید تا به نتیجه مطلوب برسد و خون شما بیاید. پشت یک و یک در خانواده، به طوری که هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه دوست دارند زینت خونشان به بهترین شکل ممکن باشد، اما برای این کار تنها فعل خواستن کافی نیست، باید برای این آرزو هم تلاش کنید تا به نتیجه مطلوب برسد و خون شما بیاید. پشت یک و یک در خانواده، به طوری که هر جا که می نشینند، در مورد آن صحبت می کنند. برای مثال باید عناصر را در دکوراسیون به نحو احسن قرار دهید و عناصر بزرگ را در اولویت قرار دهید و سپس عناصر کوچکتر را با آنها ترکیب کنید و در نهایت هارمونی زیبا و خاصی برقرار کنید که نظر همه را به خود جلب کند. بیننده را مجذوب خود می کند و ناخودآگاه او را وادار به تمجید از ذائقه خود می کند.

البته در این بین باید انواع سبک های دکوراسیون را بشناسید و بدانید کدام یک مورد علاقه شماست و دوست دارید کدام را بر اساس کدام بچینید تا فضای شما زیباتر به نظر برسد، مثلا اگر به دکوراسیون کلاسیک علاقه دارید. که پر زرق و برق است و باید بدانید که در چیدمانی از این دست باید فضا را کمی اغراق کنید و هر چیزی که در دکوراسیون شیک است را بگنجانید، مانند فرش هایی با طرح های نفیس، پرده هایی با طرح های گران قیمت. پارچه و غیره اما اگر از آن دسته افرادی هستید که مجذوب سادگی و البته صمیمیت فضا هستید، احتمالا دکوراسیون مدرن برای شما بسیار مناسب است. نحوه چیدمان قسمتی از خانه برای این منظور پس بمانید. با ما.

چگونه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید آن را با وسایل جدید و تزیینات خاص که رنگ های زیبایی دارند تزیین کنید، اما برخی از عناصر باید کاملاً با دکوراسیون کلاسیک متفاوت باشند، مثلا کابینت هایی که درهای لمینت دارند باید ساده و باز باشند. آشپزخانه باید لبه های ساده داشته باشد و از ابزار پیچیده استفاده نشود. کف آشپزخانه باید ساده باشد و سعی کنید برای عناصر بزرگ مثل خاکستری و سفید از رنگ های خنثی استفاده کنید و برای کاشی های بین کابینت ها کمی روح و درخشش به آن بدهید و کاشی های رنگارنگ را انتخاب کنید.

همچنین می توانید در فضای آشپزخانه از پنل های ساده و تزیینی استفاده کنید که طراحی زیبا و خاصی دارند و المان های چوبی می توانند یکی از عوامل مدرن جلوه دادن دکوراسیون شما باشند مانند نیمکت هایی با درهای چوبی. برای زیبایی هر چه بیشتر فضا می توانید از گلدان یا جارجیری در فضای باز استفاده کنید.

چگونه دکوراسیون خانه خود را مدرن کنیم؟

چگونه با سبک مدرن پذیرایی داشته باشیم؟

یکی از قسمت های اصلی خانه که بسیار به چشم می آید، قسمت پذیرایی است که هر مهمانی که وارد می شود، خونش در آن قسمت حضور دارد و منتظر پذیرایی از اوست، بنابراین اگر می خواهید آن را به شکلی مدرن چیدمان کنید، باید از فرش های شیک استفاده کنید از فرش های مدرن که طرحی ساده و آرام دارند استفاده کنید سپس سعی کنید پرده ها را دارای پارچه های ساده و ظریفی کنید. در مورد رنگ مبلمان درست است که در فضاهای مدرن بیشتر از رنگ های تک رنگ یا رنگ های مختلف استفاده می شود، اما می توانید رنگی را برای ایجاد نقطه کانونی مبلمان انتخاب کنید. به علاوه، مبلمان شما بهتر است. راحت است زیرا استیل و کلاسیک برای این سبک مناسب نیستند.

اطمینان حاصل کنید که تزئینات شما به هم ریخته و پر زرق و برق نباشد، برای مثال، اگر می خواهید مجسمه بسازید، وسایلی را انتخاب نکنید که تاج گل و ظروف سفره را اینجا و آنجا آویزان کرده اند. همچنین از شمع ها و البته میز کنسول به شکلی زیبا و مدرن برای نمایش فضای پذیرایی غافل نشوید. بهتر است لوسترهای کریستالی را انتخاب نکنید.

چگونه دکوراسیون خانه خود را مدرن کنیم؟

اتاق خواب به سبک مدرن

کمد خود را شلوغ نکنید و چیزهای غیر ضروری را داخل کشو قرار ندهید. حتما از پوسترهای مخصوص روی دیوار استفاده کنید. تخت های رویال برای دکور مدرن مناسب نیستند پس سعی کنید تخت هایی با طراحی ساده انتخاب کنید.

چگونه دکوراسیون خانه خود را مدرن کنیم؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.