افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چگونه بشقاب های پلاستیکی زرد و ابری را سفید کنیم / سلام، پلاسکو جدید را نخرید، قدیمی ها را تمیز کنید

  • کد خبر : 229754
چگونه بشقاب های پلاستیکی زرد و ابری را سفید کنیم / سلام، پلاسکو جدید را نخرید، قدیمی ها را تمیز کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر به شما بگویند راه حل آسانی برای انجام کاری دارند، ترجیح می دهید از آن راه حل استفاده کنید یا به سراغ راه حلی می روید که فکر می کنید مهم است؟ خب در چنین مواقعی نباید خود را دانا دانست و لجبازی را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر به شما بگویند راه حل آسانی برای انجام کاری دارند، ترجیح می دهید از آن راه حل استفاده کنید یا به سراغ راه حلی می روید که فکر می کنید مهم است؟ خب در چنین مواقعی نباید خود را دانا دانست و لجبازی را رها کرد و دید راه حل آسان چیست و آیا انجام آن معقول است یا خیر. شما ناراحت هستید چون چدن های گازی به این راحتی تمیز نمی شوند، اگرچه از ترفندهایی برای تمیز کردن گاز استفاده می کنید، اما می توانید این مشکل را خیلی راحت و بدون اتلاف وقت به روش های مختلف حل کنید.

بنابراین می توان گفت ترفندهای نظافتی برای چنین لحظاتی ساخته شده اند تا به ما کمک کنند و استفاده از آن ها می تواند واقعاً قفل هر کاری را باز کند و در نهایت خانه ای تمیز به ما بدهد. بنابراین، اگر کاری در خانه وجود داشت که نمی‌توانید انجامش دهید، اما نمی‌دانستید آن را از کجا شروع کنید، یک جستجوی ساده انجام دهید تا ببینید آیا می‌توانید یک ترفند یا راه‌حل ساده برای حل آن پیدا کنید. حال در این مطلب می خواهیم از یک سری ترفندهای خوب یعنی ترفندهای سفید شدن ظروف پلاستیکی بگوییم که با آن می توانید ظروف را مانند روز اول زرد و کدر کنید پس با ما همراه باشید.

ظروف پلاستیکی زرد شده را با وایتکس مانند شانس سیندرلا سفید کنید

وایتکس را می توان یکی از شوینده های فوق العاده و پرمصرف خانه هر ایرانی دانست که برای از بین بردن بسیاری از لکه ها از جمله زردی و لکه های پلاستیکی البته برای این منظور استفاده می شود. که به رنگ پلاستیک شما آسیبی وارد نکند که در اکثر موارد مشکلی ایجاد نمی کند اما ابتدا روی قسمت کوچکی از پلاستیک کمی تست کنید و سپس اقدام به استفاده کنید. ابزارهایی که برای این منظور نیاز دارید عبارتند از:

  • اب
  • مایع سفید کننده بر پایه کلر
  • دستکش
  • سطل یا کاسه بزرگ
  • بطری اسپری
  • دستمال توالت

ابتدا یک سطل بزرگ بردارید و مواد را داخل آن بریزید و می توانید پلاستیک را داخل آن قرار دهید. اگر به چنین بشقاب دسترسی ندارید با دستکش دستمال کاغذی را به وایتکس آغشته کنید و سپس روی پلاستیک را با این حوله ها بپوشانید و هر چند دقیقه یکبار حوله را دوباره خیس کنید و بعد از یک ساعت بشقاب را بردارید و آبکشی کنید. پایان .

ظروف پلاستیکی سفید کننده

سرکه می تواند زردی ظروف پلاستیکی را از بین ببرد.

اگر ظروف شما با مواد شوینده تمیز نمی شوند، می توانید بدون ترس از تغییر رنگ ظروف، از سرکه برای آنها استفاده کنید، بنابراین استفاده از این ماده و حتی در صورت تمایل بسیار شیک و شیک است. مواد شوینده، می توانید ابتدا سرکه را امتحان کنید. برای استفاده از این مواد برای این منظور به شرح زیر عمل کنید:

ابتدا باید مخلوطی از قسمت های مساوی سرکه سفید و آب درست کنید.

در مرحله دوم مخلوط موجود را روی بشقاب ها بریزید و اگر بشقابی لکه های زیادی داشت آن را در این محلول فرو کنید.

حالا وقت آن است که صبر کنید و به محلول زمان بدهید تا اثر کند، نیم ساعت تا یک ساعت برای این منظور کافی است.

بعد از این مدت ظرف ها را آبکشی کنید تا در حین خشک شدن ضد عفونی شوند و مدتی روی آن ها بوی سرکه بگذارید مثلاً جلوی آفتاب قرار دهید.

برای از بین بردن لکه های آب و آهک که روی بشقاب ظاهر می شوند می توانید از سرکه استفاده کنید.

ظروف پلاستیکی سفید کننده

جوش شیرین ظروف شما را سفید می کند

برای استفاده از جوش شیرین برای سفید کردن ظروف پلاستیکی، یک فنجان جوش شیرین یا کمی آب را با هم ترکیب کنید تا محلول خمیری به دست آید و سپس با استفاده از یک اسفنج نرم خمیر را به قسمت های زرد شده ظروف بمالید و این کار را تا زمانی که لکه ها محو شوند ادامه دهید. مقدار کمی. کم کم و در انتها بشقاب را آبکشی کنید و بگذارید به تنهایی خشک شود. اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید می توانید به جای آب از سرکه برای تهیه این خمیر استفاده کنید. پوشیدن دستکش را فراموش نکنید.

ظروف پلاستیکی سفید کننده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.