افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چگونه استایل مینیمال بپوشیم؟ / با لباس های مینیمالیستی زیبا به نظر برسید

  • کد خبر : 232668
چگونه استایل مینیمال بپوشیم؟  / با لباس های مینیمالیستی زیبا به نظر برسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به در دنیایی که حول محور مد سریع، روندهای زودگذر و تغییرات ماهانه کمد لباس می چرخد، مینیمالیسم در مد فقط یک نفس تازه نیست. بلکه یک انتخاب آگاهانه سبک زندگی و طغیان علیه افراط و تفریط است. مد مینیمالیستی در سال های اخیر رونق گرفته است. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

در دنیایی که حول محور مد سریع، روندهای زودگذر و تغییرات ماهانه کمد لباس می چرخد، مینیمالیسم در مد فقط یک نفس تازه نیست. بلکه یک انتخاب آگاهانه سبک زندگی و طغیان علیه افراط و تفریط است. مد مینیمالیستی در سال های اخیر رونق گرفته است. این نوع استایل نوعی لباس پوشیدن است که شامل حداقل لباس و انتخاب تکه های باکیفیت همیشگی است که هرگز از مد نمی افتند. مد در مورد ایجاد کمد لباسی است که می تواند در هر مناسبتی پوشیده شود بدون اینکه استرس دائماً با روندهای جدید هماهنگ باشد. این سبک اغلب با لباس های ساده همراه است و از سادگی الهام گرفته شده است. این را می توان با انتخاب آیتم هایی با خطوط تمیز، رنگ های خنثی و اشکال بی انتها به دست آورد.

مد مینیمالیستی یعنی داشتن تنها چند قطعه زیبا در کمد خود. رویکرد مینیمالیستی در مورد سادگی و داشتن تنها چیزی است که نیاز دارید و دوست دارید. این جنبش کاملاً مخالف مصرف گرایی است که امروزه رایج شده است.

ملزومات کمد لباس سبک مینیمالیستی.

در واقع، رویکرد مینیمالیستی در مورد خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته و نگه داشتن تنها لباس هایی است که نیاز دارید و دوست دارید. در زیر به برخی از لباس هایی که برای داشتن استایل مینیمال نیاز دارید اشاره می کنیم.

مینیمالیستی+کپسول+کمد لباس

کت ترنچ کلاسیک

یکی دیگر از مواردی که باید به کمد لباس مینیمالیستی خود اضافه کنید، یک ژاکت به سبک کلاسیک است. کت ترنچ پارچه ای جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد و می تواند به هر لباسی زیبایی بیافزاید و استایل شما را جذاب کند. برای این نوع مانتو، رنگ خنثی مانند بژ، خاکی یا مشکی را انتخاب کنید و برای ماندگاری از مواد مرغوب مانند پنبه یا پشم استفاده کنید.

ترنچ کت

تی شرت و پیراهن سفید

یک تی شرت یا پیراهن سفید کلاسیک در هر کمد لباس مینیمالیستی ضروری است. می توان آن را با هر چیزی از شلوار جین گرفته تا دامن پوشید و ست کرد. برای جذابیت بیشتر می توانید مانتوهای تک رنگ کوتاه و بلند بپوشید.

چگونه به یک تی شرت مینیمالیست به سبک SANVT تبدیل شویم

ژاکت و پیراهن مشکی

رنگ مشکی همیشه جزو رنگ های پرطرفدار محسوب می شود و هرگز از مد نمی افتد. بنابراین داشتن یک ژاکت یا پیراهن مشکی ساده برای هر استایل مینیمالیست ضروری است. زیرا می توان آن ها را به راحتی با سایر لباس های کمدتان ترکیب و ست کرد تا ظاهری متفاوت ایجاد کند.

fashion-minimalist-216757-1588002100712-square

جین

جین پارچه ای همه کاره است که می توان آن را بالا و پایین کرد. یک شلوار جین خوب یا یک کت جین می تواند سال ها دوام بیاورد و همیشه شیک به نظر برسد. به راحتی می توانید شلوار یا شلوار جین را با هر لباس دیگری ست کنید. به همین دلیل توصیه می شود این نوع لباس را در کمد خود داشته باشید.

3

لوازم جانبی ساده

لوازم جانبی نیز می توانند بخش اصلی کمد لباس شما باشند. جواهرات ساده مانند یک ساعت کلاسیک، یک جفت گوشواره یا یک گردنبند ظریف لباس شما را بدون اینکه خیلی زرق و برق دار باشند، زیبا می کنند. یک کیف چرمی خنثی را انتخاب کنید که می تواند برای کار یا لباس های روزمره استفاده شود و یک روسری یا باندان همه کاره را انتخاب کنید که به راحتی با هر لباسی ست شود.

حداقل لوازم جانبی

مدل حلقه-قاب-دخترانه-ساده-1024x676

کیف شانه-باگت-زنانه-به-سبک-مینیمالیستی-با-قفل-بسته-در-چرم اصل-23

کفش های بزرگ

وقتی صحبت از کفش می شود، روی کمیت تمرکز کنید. سبک های همه کاره ای را انتخاب کنید که می توانند برای بسیاری از موقعیت ها پوشیده شوند، مانند چکمه های چرمی مشکی کلاسیک، کفش های کتانی ساده و یک جفت پاشنه پا. به دنبال کفش هایی باشید که از مواد باکیفیت ساخته شده اند و دوام بیشتری دارند و رنگ های خنثی مانند مشکی، قهوه ای یا سفید را انتخاب کنید که به راحتی با هر لباسی مطابقت دارند.

بنابراین، اگر روی تکه های اصلی تمرکز کنید، رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، آبی سرمه ای و خاکستری را انتخاب کنید، قطعات جاودانه و باکیفیت بخرید و در نهایت اکسسوری های ساده و بادوام را انتخاب کنید، می توانید سبکی مینیمال را به رخ بکشید.

1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.