افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چه سبک دکوراسیون قدیمی/ روزی روزگاری باید پول خرج می دادی تا خانه را اینطوری کنی، اما الان بهم ریخته است

  • کد خبر : 246645
چه سبک دکوراسیون قدیمی/ روزی روزگاری باید پول خرج می دادی تا خانه را اینطوری کنی، اما الان بهم ریخته است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کسی را پیدا نمی‌کنید که زیبایی را دوست نداشته باشد، یعنی ناخودآگاه انسان ذاتاً جست‌وجوگر زیبایی باشد، یعنی از دیدن یک گل زیبا لذت می‌برد، با مشاهده رنگ‌های زنده رنگین کمان غرق در شادی می‌شود. و … در ضمن یه دکوراسیون شیک و شیک میتونه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کسی را پیدا نمی‌کنید که زیبایی را دوست نداشته باشد، یعنی ناخودآگاه انسان ذاتاً جست‌وجوگر زیبایی باشد، یعنی از دیدن یک گل زیبا لذت می‌برد، با مشاهده رنگ‌های زنده رنگین کمان غرق در شادی می‌شود. و … در ضمن یه دکوراسیون شیک و شیک میتونه پول زیادی براتون به ارمغان بیاره و چه بهتر که این دکوراسیون مال خونه خودتون باشه چون بالاخره جلوی چهار نفر سرتون رو بلند میکنید و به خود میبالید که دکوراسیون خاص و زیباست، اما برعکس، اینطوری است، البته الان نباید زشت باشد، بلکه حتی یک دکوراسیون معمولی و معمولی که از یک سری قوانین و مقررات پیروی نمی کند. اصول می توانند پس از مدتی قلب شما را لمس کنند و حتی شما را از خانه فراری دهند.

البته هیچکس این را دوست ندارد پس برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و امروزی باید یک سری اصول و قوانین در دکوراسیون را بدانید و خانه را بر اساس آن نظم دهید تا در ناخودآگاه شما تاثیر بگذارد. خوب به نظر برسید اما در این بین باید یک چیز را در نظر بگیرید و آن آگاهی از مدهای روز است، یعنی باید بدانید چه چیزی مد است و چه چیزی خارج از مد است تا دکوراسیون شما همیشه مدرن به نظر برسد و حالا چون ما هستیم همچنین در این راستا به شما کمک کرده ایم، می خواهیم در مورد این سوال صحبت کنیم که کدام مدل های دکوراسیون از مد افتاده اند، پس با ما همراه باشید.

شباهت بیش از حد در دکوراسیون از مد افتاده است.

امروزه دیگر هماهنگی دقیق بین عناصر دکوراتیو فضا مورد نظر نیست و در حال منسوخ شدن است، زیرا فضای داخلی بیش از حد شبیه به هم پس از مدتی احساس کسالت را القا می کند و حس قرار گرفتن در جریان را منتقل می کند. زندگی خود فراز و نشیب دارد و امروز هیچ فرقی با دیروز ندارد و فرقی نمی کند و انسان مدام در وضعیت خود تغییر می کند و بهبود می یابد. ترکیبی از بافت های مختلف و متفاوت. سبک ها برای القای انرژی و نشاط در فضا وجود دارند.

چه مدل دکوراسیون قدیمی!

منسوخ ساختن خانه های قدیمی بسیار قدیمی است

توجه به اینکه امروزه دکوراسیون به سمت ساده و آرام پیش می رود و این مشکل نیز ممکن است به دلیل کم شدن متراژ خانه ها باشد که لازم است از عناصر ضروری در آنها استفاده شود و موارد غیر ضروری نیز صورتحساب گرفته شود. خبری از دکوراسیون نیست، سنگین نیست و در محیط زیاد است و حتی اکنون زمان پرده هایی با پارچه های سنگین، مبلمان و سر تخته های پر زرق و برق فرا رسیده است زیرا بسیاری معتقدند این عناصر می توانند در فضا آشفتگی و آشفتگی ایجاد کنند. . تحمل آن کار را برای ما سخت می کند، بنابراین برای اینکه همیشه به روز باشیم و نیازی به صرف هزینه زیاد برای تجدید دکوراسیون گهگاهی نداشته باشیم، بهتر است لباس های ساده و مینیمال را انتخاب کنیم.

چه مدل دکوراسیون قدیمی!

رنگ آمیزی خانه با چند رنگ قلب شما را باز می کند، اما خسته کننده است

خب یکی دیگر از مواردی که در طراحی داخلی خانه در حال از دست دادن است و در حال از بین رفتن است استفاده از رنگ های اصلی در فضای داخلی است که البته استفاده از رنگ های روشن و جذاب می تواند به فضا و روحیه شما انرژی بدهد ، اما استفاده بیش از حد از آنها می تواند در دوره ای که استفاده از رنگ های تک رنگ و البته خنثی در دکوراسیون طرفداران زیادی دارد، هرج و مرج بصری ایجاد کند، بنابراین بهتر است برای فضایی هماهنگ، کاربری استراتژیک و محدودتر ایجاد شود.

چه مدل دکوراسیون قدیمی!

وقت آن رسیده که گل های مصنوعی خود را دور بریزید

نگهداری از گل‌ها و گیاهان مصنوعی در دکوراسیون رو به کاهش است، اما از طرف دیگر بسیاری از افراد به نگهداری از گیاهان خانگی علاقه نشان می‌دهند و در حال حاضر یکی دو مورد در خانه همه پیدا می‌شود، زیرا این گیاهان زیبا می‌توانند فضا را کاملاً تغییر دهند. فضا و زندگی موجود در آن را نشان می دهد، پس بهتر است گل های مصنوعی خود را از گوشه ای به گوشه ای از دکوراسیون جمع آوری کنید و با آنها خداحافظی کنید و البته جایی برای گیاهان طبیعی بگذارید.

چه مدل دکوراسیون قدیمی!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.