افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

چای برای کسب 20 امتیاز در آزمون; با این چای ها در امتحان استرس نداشته باشید!

  • کد خبر : 23477
چای برای کسب 20 امتیاز در آزمون;  با این چای ها در امتحان استرس نداشته باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز دمنوش های گیاهی ترکیبی از گیاهان، ریشه ها، گل ها، میوه ها و ادویه های مختلف هستند که هزاران سال است به عنوان درمان خانگی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. دمنوش های گیاهی بسته به نوع ترکیباتی که دارند طعم و خواص متفاوتی دارند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز دمنوش های گیاهی ترکیبی از گیاهان، ریشه ها، گل ها، میوه ها و ادویه های مختلف هستند که هزاران سال است به عنوان درمان خانگی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. دمنوش های گیاهی بسته به نوع ترکیباتی که دارند طعم و خواص متفاوتی دارند. چه صبح باشد و به دنبال آمادگی ذهنی برای شروع کار باشیم و چه در شب و بخواهیم کتاب بخوانیم یا پیاده روی کنیم، همه ما به یک نوشیدنی نشاط آور و انرژی زا نیاز داریم، روزهای امتحان همیشه با استرس و اضطراب همراه است. و نوشیدن دمنوش های طبیعی در این روزها بدون ایجاد آسیب و آسیب می تواند با ایجاد آرامش و افزایش تمرکز دانش آموزان و همچنین کاهش این استرس و اضطراب به بهبود نتایج امتحانات آنها کمک کند. گیاهان دارویی به دست آمده از گیاهان دارویی تعادل فیزیولوژیکی دارند و نه تنها تنش و استرس روزانه را کاهش می دهند، بلکه در بهبود عملکرد سیستم مغز از جمله تفکر و حافظه نیز موثر هستند. خواص برخی از گیاهان دارویی که می توان در روزهای استرس و امتحان برای کاهش استرس و اضطراب تهیه کرد.

چای های مفید برای حافظه که تلفن همراه را نمی شناسند

گیاه چای و کاهش استرس

فرزایی گیاه چای یا هیپران که در طب سنتی ایران به هوفارقون معروف است را یکی دیگر از داروهای طبیعی موثر در درمان اضطراب و استرس، افسردگی، بی خوابی و سردردهای عصبی دانست و گفت: ترکیبات موثر این گیاه شامل هایپریسین است. و فلاونوئیدهای آن که دارای اثرات آرام بخش، ضد افسردگی و ضد استرس این گیاه است نیز سطح یادگیری را افزایش می دهد و در حال حاضر فرآورده های دارویی زیادی از این گیاه در بازار دارویی ایران، اروپا و آمریکا وجود دارد.

4

چای اسطوخودوس

وی آن را از دیگر گیاهان دارویی موثر در کاهش استرس و اضطراب دانست و گفت: این گیاه در طب سنتی ایران و همچنین در طب سنتی ملل مختلف دارای خاصیت ضد افسردگی، آرام بخش، تقویت کننده عمومی بدن، تقویت کننده قلب، افزایش دهنده مغز است. تابع. ، تقویت کننده قوای بیرونی و درونی بدن است.از بین برنده لخته خون است و خلط های پوسیده (سودای مغزی) را از بین می برد.این گیاه در طب گیاهی اروپایی به نام اسطوخودوس برای بهبود ناراحتی های عصبی و روانی و بی خوابی و همچنین سردرد نامیده می شود. ناشی از استرس دم کرده این گیاه روزانه یک ساعت قبل از خواب در افرادی که دارای اضطراب و اختلالات خواب هستند و چندین بار در شب از خواب بیدار می شوند استفاده می شود، استرس و بی خوابی آنها را بهبود می بخشد و بهترین دم کرده در ایام امتحانات است.

5

چای سبز

فرزایی از چای سبز به عنوان یکی دیگر از گیاهان دارویی کاهش دهنده استرس یاد کرد و گفت: مصرف روزانه چای سبز دم کرده تنش و استرس روزانه را کاهش می دهد. بهترین نوشیدنی برای فصل امتحانات است. برای تهیه دم کرده هر یک از گیاهان دارویی فوق باید یک قاشق غذاخوری از هر یک از این گیاهان را به طور جداگانه در قوری حاوی دو لیوان آب جوش به مدت 15 دقیقه قرار داده و پس از تهیه یک فنجان از محصول میل شود. همراه با گیاه یا عسل و بسته به شدت استرس می توان این نوشیدنی های آرام بخش را تا سه بار در روز تکرار کرد.

6

چای لیمو لیمو را امتحان کنید

اگر به دنبال طعمی تازه و طبیعی برای گذراندن یک بعد از ظهر هستید، لیموناد و چای لیموی تازه را از دست ندهید. بادرنجبویه با بهبود خلق و خوی شما به تقویت عملکرد فیزیکی و رفع خستگی کمک می کند. در کنار طعم مرکباتی لیموترش، لیموترش می تواند به این نوشیدنی حس سرزندگی بدهد. لیمو به شما احساس شادابی می دهد، هیدراته نگه می دارد، به کاهش وزن کمک می کند، قند خون را کنترل می کند، به هضم غذا کمک می کند و خستگی را از بین می برد. می توانید این چای را با عسل یا شربت افرا بنوشید.

3

چای رزماری

استیل کولین یک ماده شیمیایی است که در مغز ترشح می شود و مسئول عملکردهای مغز مانند تمرکز، تفکر و حافظه است. چای رزماری حاوی روغن رزماری است که به جلوگیری از تجزیه استیل کولین کمک می کند. ترکیبات موجود در این چای همچنین به افزایش سطح انرژی، کاهش اضطراب و جلوگیری از آسیب به بافت مغز کمک می کند.

7

با شما مطابقت دارد

ماچا از برگ‌های چای سبز که در سایه رشد کرده و با سنگ آسیاب شده و به پودر ریز تبدیل می‌شوند، تهیه می‌شود. این نوشیدنی سرشار از کافئین و سرشار از ال تیانین است که برای کاهش استرس و افزایش تمرکز بسیار مفید است.

9

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.