افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

پیش بینی رویایی تاجر معروف ژاپنی-آمریکایی درباره آینده بیت کوین!

  • کد خبر : 108733
پیش بینی رویایی تاجر معروف ژاپنی-آمریکایی درباره آینده بیت کوین!

به گزارش اقتصاد نیوز، رابرت تی کیوساکی، از مخالفان سرسخت سیاست های پولی ایالات متحده، در اظهارنظری جدید از عملکرد بیت کوین و آینده درخشان آن تمجید کرد. پس از سخنان جدید این نویسنده مشهور و کارشناس برجسته اقتصادی، جامعه ارزهای دیجیتال بار دیگر مملو از احساسات صعودی شد. سخنان این چهره معتبر مالی، اقتصادی […]

به گزارش اقتصاد نیوز، رابرت تی کیوساکی، از مخالفان سرسخت سیاست های پولی ایالات متحده، در اظهارنظری جدید از عملکرد بیت کوین و آینده درخشان آن تمجید کرد. پس از سخنان جدید این نویسنده مشهور و کارشناس برجسته اقتصادی، جامعه ارزهای دیجیتال بار دیگر مملو از احساسات صعودی شد.

سخنان این چهره معتبر مالی، اقتصادی و فناوری باعث ایجاد بحث هایی بین حامیان و مخالفان در سراسر جامعه ارزهای دیجیتال شده است. رابرت تی کیوساکی، تاجر ژاپنی-آمریکایی و نویسنده کتاب محبوب پدر پولدار، پدر فقیر، در پست اخیر خود در X (توئیتر سابق) اظهار داشت:

“بیت کوین پس از رسیدن به مرز 30000 دلار در آستانه رسیدن به بالاترین قیمت 135000 دلاری است. طلا به زودی از 2100 دلار عبور می کند و سپس به حرکت صعودی خود ادامه می دهد. ای کاش طلای زیر 2000 دلار می خریدید!” توقف بعدی طلا 3700 دلار است و نقره خواهد رفت. از 23 دلار به 68 دلار در هر اونس. پس انداز قلابی دلار! لطفا به دوستان خود اطلاع دهید. بیدار شو.”

رابرت کیوساکی نیز روز چهارشنبه در پست جداگانه ای در حساب X خود بار دیگر بر فشار تورم بر طبقات پایین تاکید کرد.

“تورم تاثیر زیادی بر شکاف ثروت در جامعه دارد. این یک نابرابری اقتصادی بین ثروتمندان و بقیه افراد جامعه است. تورم فقیر و طبقه متوسط ​​جامعه را فقیر می کند. این افراد برای به دست آوردن دلار و پس انداز آنها کار می کنند. در حالی که تورم وجود دارد. “ثروتمندان را می سازد. آنها را ثروتمندتر می کند. زیرا؟ زیرا افراد ثروتمند امروزی برای به دست آوردن طلا، نقره و بیت کوین تلاش می کنند و آنها را پس انداز می کنند.”

کیوساکی اظهار داشت که تورم تأثیر فلج کننده ای بر طبقه فقیر و متوسط ​​در سطح جهان داشته است، زیرا اکثر مردم کار می کنند و در نهایت دلارهای آمریکا را پس انداز می کنند. همان دلارهایی که در جیب آنها ذوب شده و با کاهش ارزش آنها به دلیل تورم بیش از حد و سیاست های نادرست پولی آنها را فقیر خواهد کرد. به هر حال، اکثر مردم نمی توانند با جمع آوری زباله های خود بدون تحمل مشکلات زیادی ثروتمند شوند.

وضعیت فعلی بازار

به نظر می رسد معامله گران در آستانه نصف شدن هستند زیرا آنها مدت زیادی منتظر پایان زمستان بازار ارزهای دیجیتال بوده اند، با شایعات (مثل شایعه اخیر تایید بیت کوین Instant ETF) و پیش بینی های مثبت اینفلوئنسرها تمایلات صعودی آنها را نشان می دهد. اینها می تواند نشانه های مثبتی از امید گاوها در مقابل خستگی خرس ها در بازار باشد. با تمام این اوصاف، باید در نظر گرفت که افزایش قیمت‌ها به سطوح بسیار بالاتر احتمالاً تنها پس از کاهش سیاست‌های انقباضی به‌ویژه در ایالات متحده و اتحادیه اروپا، گسترش صندوق‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در بورس‌های کشورها، رخ خواهد داد. افزایش کارایی شبکه و تراکنش ها، توسعه مستمر امور مالی غیرمتمرکز و خدمات وب 3. در نهایت، نصف شدن بیت کوین را می توان مشاهده کرد.

پیش‌بینی‌های اخیر مبنی بر اینکه بیت‌کوین در صورت عبور قاطعانه از مرز 30000 دلار می‌تواند شتاب صعودی بیشتری کسب کند، جامعه ارزهای دیجیتال را با امید به ادامه افزایش قیمت‌ها پر کرده است. در حال حاضر، با توجه به وب سایت Coin Market Cap، بیت کوین در محدوده قیمتی 29500 دلار معامله می شود. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع با فاصله گرفتن از محدوده طمع در روزهای اخیر، عدد 54 و حالت عادی (خنثی) را نشان می دهد که نشان دهنده آرام شدن احساسات اولیه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.