افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
5

پول را برای خشکشویی پرده ها هدر ندهید. با این هک ها، مردم فکر می کنند که شما آن را خریده اید!

  • کد خبر : 22462
پول را برای خشکشویی پرده ها هدر ندهید.  با این هک ها، مردم فکر می کنند که شما آن را خریده اید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– گاهی اوقات بعضی چیزها در خانه هست که وقتی کثیف می شوند انگار باید برای تمیز کردنشان پول زیادی بپردازیم و باید آنها را برایمان تمیز کنیم اما این روزها با وجود اینترنت و دنیایی ترفند کاربردی و راحت که در دسترس همگان است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– گاهی اوقات بعضی چیزها در خانه هست که وقتی کثیف می شوند انگار باید برای تمیز کردنشان پول زیادی بپردازیم و باید آنها را برایمان تمیز کنیم اما این روزها با وجود اینترنت و دنیایی ترفند کاربردی و راحت که در دسترس همگان است، جلوگیری از هزینه های اضافی و انجام بسیاری از کارهایی که نیاز به متخصص را در خانه دارد و به راحتی انجام می دهد، که با توجه به شرایط گران این روزها، به نظر شما می تواند بسیار خوب باشد، با تشکر خوب اندوه، پولی که باید خرج کنی در جیبت می ماند!

مقاله امروز در مورد یک سری ترفند برای شستن پرده است. دقت کرده‌اید که گاهی چشم‌ها به کثیفی پرده‌های خانه عادت می‌کند، اما وقتی آن‌ها را می‌شویم، چرکی که از آن بیرون می‌آید و آب را مثل لواش سیاه می‌کند، تازه می‌فهمیم چه اتفاقی افتاده و بدون اینکه بدانیم آن را بو می‌کنیم. آی تی! خب این طبیعی است چون فکر می کنید پرده ها کنار پنجره هستند و اگر پنجره را با درصد باز کنید چقدر گرد و غبار و دوده و کثیفی روی آن ها می ریزد یا حتی درصدی از سیگار و قلیان کشیده می شود. . در خانه دقیقا دود می کنند پرده ها را کثیف و سیاه می کنند. خب، شستن پرده ها برای برخی افراد کار بسیار سختی است یا برخی باید برای تمیز کردن آن ها به خشکشویی پرداخت کنند، اما با این ترفندهای کوچک می توانید به راحتی پرده ها را در خانه مانند یک خشکشویی بشویید و آنها را دوست داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا بیشتر به شما بگوییم.

شستشوی پرده های توری و ابریشمی.

برای شستن این مدل پرده لطفا ابتدا برچسب پارچه پرده را مطالعه کنید تا شوینده مناسب را برای شستن آن انتخاب کنید، دقت کنید که مقدار ماده شوینده این مدل پرده ها زیاد نباشد زیرا ممکن است به بافت آن آسیب وارد کند. برای شستن این مدل پرده ها در ماشین لباسشویی از آب سرد و چرخه ملایم استفاده کنید. زمان شستشوی پرده های ابریشمی و توری را روی زمان کم تنظیم کنید و پس از شستن، پرده را به همراه مقداری حوله در ماشین لباسشویی قرار دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه در معرض حرارت خشک کن قرار دهید. پس از شستن، پرده را از روی ماشین لباسشویی بردارید و هنگام خیس بودن آن را حتما به میله پرده آویزان کنید. همچنین می توانید از اتو بخار معمولی برای رفع چین و چروک استفاده کنید.

چاق و چله

پرده های پارچه ای را بشویید

پرده های پارچه ای معمولی را می توان به راحتی در منزل با ماشین لباسشویی یا با دست شستشو داد. برای شستن سایه های پارچه در منزل، بهتر است از آب سرد استفاده کنید تا از خشک شدن و کوتاه شدن پارچه جلوگیری شود. برای شستن این مدل پرده ها باید ماشین لباسشویی را روی چرخه آهسته قرار دهید تا پارچه آسیب نبیند و پس از اتمام مراحل شستشو بلافاصله پرده را از ماشین لباسشویی خارج کرده و روی میله آویزان کنید. با این کار پرده سریعتر خشک می شود و چین و چروک روی آن دیده نمی شود. برای صاف کردن این مدل پرده می توانید از اتو نیز استفاده کنید، فقط دقت کنید که دمای آن کم و ملایم باشد.

پارچه

پرده های ساتن را بشویید

برای از بین بردن گرد و غبار این مدل پرده ها، هر از چند گاهی آنها را جاروبرقی بکشید. برای شستن پرده های ساتن نیز می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، برای این کار کافی است ماشین لباسشویی را با آب سرد و درجه کم یا برنامه ملایم در برنامه شستشو قرار دهید. اگر به دلایلی به ماشین لباسشویی دسترسی ندارید، می توانید پارچه های ساتن را به صورت دستی با آب گرم و صابون بشویید و همچنین می توانید برای ثابت نگه داشتن رنگ پارچه از سرکه سفید در فرآیند شستشو استفاده کنید.

ساتن

نکاتی که باید قبل از شستن پرده ها با ماشین لباسشویی رعایت کنید

  • جداسازی پرده ها با توجه به نوع پارچه
  • گردگیری و گردگیری سایه های فضای باز قبل از شستشو
  • پرده ها را به مدت 1 تا 2 ساعت در یک کاسه آب یا صابون و آب قرار دهید تا گرد و غبار از پرده ها پاک شود (اگر آلودگی شدید است، می توانید از محلول جوش شیرین و آب برای خیس کردن پرده ها استفاده کنید).
  • برای شستن پرده در ماشین لباسشویی از آب سرد استفاده کنید.

خشکشویی

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.