افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

پوتین: غرب در حال نابودی سیستم مالی خود است

  • کد خبر : 219747
پوتین: غرب در حال نابودی سیستم مالی خود است

گزارش کردن خبرگزاری تسنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود در پارلمان فدرال در روز پنجشنبه با اشاره به اینکه انحصار در اقتصاد جهانی در حال فروپاشی است، تاکید کرد که غرب در حال بی اعتبار کردن سیستم پولی و بانکی خود است. وی گفت که روسیه به همراه کشورهای “دوست” بر […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود در پارلمان فدرال در روز پنجشنبه با اشاره به اینکه انحصار در اقتصاد جهانی در حال فروپاشی است، تاکید کرد که غرب در حال بی اعتبار کردن سیستم پولی و بانکی خود است.

وی گفت که روسیه به همراه کشورهای “دوست” بر ایجاد زیرساخت های مالی جدید مستقل از سیاست های دولت تمرکز خواهند کرد زیرا به دنبال متحد کردن کشورها برای مقابله با چالش های جهانی است.

پوتین گفت: غرب در حال بی اعتبار کردن سیستم پولی و بانکی خود است. آنها دارند شاخه ای را می برند که دهه ها روی آن نشسته اند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور روسیه به روند رو به رشد جهانی استفاده از ارزهای ملی در تجارت خارجی به جای دلار آمریکا اشاره کرد.

این روند از زمان قطع ارتباط روسیه از سیستم مالی غرب و مسدود شدن ذخایر ارزی آن در سال 2022 شتاب قابل توجهی پیدا کرده است.

چندین مقام در روسیه و سایر کشورها بارها هشدار داده اند که از دلار آمریکا به عنوان یک سلاح استفاده می شود و خاطرنشان کردند که چنین اقداماتی کشورهای جهان را وادار کرده است که وابستگی خود به دلار را کاهش دهند.

پوتین تاکید کرد که مسکو با متحدان خود بر اساس برابری و احترام به منافع متقابل کار می کند.

به گفته وی، به همین دلیل است که کشورهای بیشتری به دنبال پیوستن به گروه هایی مانند بریکس، اتحادیه اقتصادی اوراسیا و سازمان همکاری شانگهای هستند.

پوتین در ادامه افزود: روسیه به همراه شرکای خود به ساخت کریدورهای حمل و نقل “ایمن” بر اساس فناوری جدید و ایجاد یک شبکه مالی جهانی جدید “عاری از مداخلات سیاسی” در زمانی که اقتصاد و تجارت جهانی در حال تجربه تغییرات سریع است ادامه خواهد داد. . . خواهم داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.