افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024
1

پرسپولیس با بمب افکن زردها غوغا می‌کند | پرسپولیس به دنبال مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی – اندیشه معاصر

  • کد خبر : 45487
پرسپولیس با بمب افکن زردها غوغا می‌کند | پرسپولیس به دنبال مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی – اندیشه معاصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

در تازه‌ترین خبر اعلام شده که نونو سانتو سرمربی الاتحاد عربستان، عبدالرزاق حمدالله بازیکن مورد نظر پرسپولیس را در لیست مازاد این تیم قرار داده است.

به گزارش طرفداری، با پیوستن کریم بنزما به الاتحاد در همان روزهای ابتدایی زمزمه هایی در خصوص جدایی عبدالرزاق حمدالله به گوش می رسید. در بازی های پیش فصل حمدالله در ترکیب الاتحاد حضور داشت و حتی موفق به گلزنی برای این تیم شد اما در دیدار دیشب الاتحاد برابر الهلال که با برتری سه بر یک آبی های ریاض به پایان رسید نام ستاره مراکشی در لیست الاتحاد دیده نمی شد.

نونو سانتو سرمربی پرتغالی الاتحاد پس از شکست برابر الهلال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «عبدالرزاق حمدالله؟ او را به خاطر مصدومیت کنار نگذاشتم. حمدالله جایی در لیست ما ندارد و برای تعیین سرنوشت باید با او صحبت کنیم.»

به نظر می‌رسد جدایی عبدالرزاق حمدالله از الاتحاد قطعی است. پیش از این سایت MSN عربستان مدعی شده بود پرسپولیس با این بازیکن مذاکره کرده است تا او شاگرد یحیی گل محمدی شود.

پیش از این رسانه‌های عربستانی اعلام کردند این بازیکن از پرسپولیس و لیگ امارات و یک تیم از لیگ عربستان پیشنهاد دارد و باید دید در نهایت سرنوشت او چه خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=45487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.