افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

پاییز 1402 اکسسوری هاتونو لایه لایه بندازید! دستبند رولکس کنار ساعت مچی یه چیز دیگه است

  • کد خبر : 107590
پاییز 1402 اکسسوری هاتونو لایه لایه بندازید! دستبند رولکس کنار ساعت مچی یه چیز دیگه است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- همه ما می دانیم که اکسسوری‌ ها می‌ توانند یک لباس را در عرض چند ثانیه، از حالتِ ساده، به شیک تبدیل کنند. از گوشواره‌های استریت گرفته تا عینک‌ های آفتابی بزرگ، گزینه‌ های خوب و بی‌ پایانی برای استایل زنانه هستند. ولی آیا […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- همه ما می دانیم که اکسسوری‌ ها می‌ توانند یک لباس را در عرض چند ثانیه، از حالتِ ساده، به شیک تبدیل کنند. از گوشواره‌های استریت گرفته تا عینک‌ های آفتابی بزرگ، گزینه‌ های خوب و بی‌ پایانی برای استایل زنانه هستند. ولی آیا زیورآلات و اکسسوری ها هم مانند لباس با گذر از سال قبل تغییر می کنند؟ در جواب باید بگوییم که بله اکسسوری ها هم دقیقا مانند لباس های استایل شما دارای نوع های ترندی در سال جدید هستند و شما برای تکمیل استایل خود تنها نیاز دارید تا این نوع ها را بشناسید. برای مثال امسال دستبند رولکس و یا دستبند کارتیه لاو دو تا از ترندهای جذابی هستند که در کنار ساعت مچی یا هر دستبند دیگری می توانند استایل شما را زیر و رو کنند. البته فراموش نکنید که نوع استفاده از آن ها هم می تواند بر روی استایل ترندی شما تاثیر بگذارد.

حال اگر می پرسید چگونه باید بگوییم که برای مثال استفاده از این دو مدل دستبند در کنار ساعت مچی و دستبندهای ظریف دیگر یکی از نوع های ترند سال در دنیای مد است. بله دقیقا درست حدس زده اید استفاده لایه لایه و شلوغ اکسسوری های ترند خود یک روش برای مدرن دیده شدن استایل شما خواهد بود که در سال های اخیر بسیاری از طراحان بزرگ صنعت مد و فشن از آن برای تکمیل استایل های طراحی شده خود استفاده کرده اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری زنانه به سبک 1402 آشنا شوید.

اکسسوری ترند پاییز 1402

نترس باشید و اکسسوری هایتان را ترکیب کنید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ترکیب بعضی از اکسسوری ها آن چنان برایتان مفید خواهد بود که شما کم کم به این نتیجه خواهید رسید که استفاده تنهای آن ها اصلا جذابیتی نخواهد داشت. برای مثال ترکیب ساعت مچی با دستبند میخی کارتیه و همزمان با آن استفاد از یک دستبند رولکس ایتقدر می تواند باعث درخشش استایل شما شود که هیچ آیتمی در استایل شما قادر به انجام این کار نخواهد بود. پس برای داشتن استایلی ترندی و جذاب تنها کافی است تا نترس باشید و اکسسوری های جذاب را با یکدیگر ترکیب کنید. البته این ویژگی در مورد استایل و یا انتخاب لباس های جسورانه در کنار هم دیگر هم صدق می کند.

اکسسوری ترند پاییز 1402

اکسسوری ترند پاییز 1402

گردنبندهای ترند سال را انتخاب کنید

حال که می دانید دستبندهای ترند سال را چگونه باید در استایل خود استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را چندین برابر نمایید، بهتر است که به سراغ دیگر نوع های زیورآلات باشید. برای مثال می توانید از گردنبندهای ترند سال هم در کنار این دو مدل دستبند استفاده نمایید. در قسمت پایین چند نمونه از این گردنبندها را برای نمونه معرفی نموده ایم تا در انتخاب راهنمای شما باشند. به صورت کلی می توان گفت که گردنبندهای ترند سال نوعی گردنبند مینیمال و ظریف محسوب می شوند، دقیقا برعکس دستبندهای ترند سال که دارای ظاهری ماکسیمال هستند.

اکسسوری ترند پاییز 1402

اکسسوری ترند پاییز 1402

انگشتر رولکس را با دستبندش ست کنید

اگر به دنبال استایلی لوکس و بی نقص هستید بهتر است تا از یک انگشتر رولکس برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید و انگشتر خود را با دستبند کنار ساعتتان ست کنید. پس نه تنها طرح رولکس برای دستبند امسال ترند شده است، بلکه برای انگشتر هم شاهد نمونه های بسیار جذابی از آن خواهیم بود. یکی از انگشترهای ترند در سال جدید بعد از انگشتر رولکس و کارتیه انگشتر طلا به شکل ساده و بدون نگین است، البته این انگشترها با انگشتر های طلا به شکل سنتی کمی تفاوت دارند. برای مثال شما شاهد انگشتر های مینیمال و یا دارای طرح های ماکسیمال و هندسی هستید که باید نسبت به سلیقه و سبک استایل خود دست به انتخاب یکی از این مدل ها بزنید.

اکسسوری ترند پاییز 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=107590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.