افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

پاسماوری می تواند ظاهر یک کابینت را تغییر دهد اما نه همه مدل ها! سرامیک خیلی ظریفه

  • کد خبر : 195779
پاسماوری می تواند ظاهر یک کابینت را تغییر دهد اما نه همه مدل ها!  سرامیک خیلی ظریفه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای است، اگر یک محل کار کند باشد، تمام زندگی کند است! شما می گویید نه، فرض کنید لوله ماشین ظرفشویی بشکند، آن وقت چه اتفاقی می افتد؟ احتمالا باید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید و اگر ندارید داخل ظرف ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه قلب هر خانه ای است، اگر یک محل کار کند باشد، تمام زندگی کند است! شما می گویید نه، فرض کنید لوله ماشین ظرفشویی بشکند، آن وقت چه اتفاقی می افتد؟ احتمالا باید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید و اگر ندارید داخل ظرف ها را بشویید. خیلی خنگ؟ اگر گاز نباشد یا بگذرد، به شما نمی گویم چقدر مجازات می شود و چقدر به زندگی آسیب می رساند. بنابراین به اولین نکته می رسیم: آشپزخانه قلب خون است!

اما اجازه دهید کمی بیشتر وارد جزئیات شویم و به سراغ لوازم مورد استفاده در آشپزخانه برویم. بدون شک برخی از آن ها ضروری و برخی دیگر نیمه ضروری هستند، به عنوان مثال پاساموری عنصری بسیار ضروری در هر آشپزخانه ای محسوب می شود. پاسماوری در واقع محل نگهداری شکر، شکر، چای، ادویه، حبوبات و … است که دسترسی شما به این غذاها را آسان کرده و نظم چشمگیر و زیبایی به فضای آشپزخانه شما می بخشد.

آیا می دانید این وسایل نه تنها کاربردی هستند، بلکه امروزه آنقدر زیبا و جذاب هستند که می توان از آنها به عنوان دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد؟

حالا داخل پاسماوری چی میشه گذاشت؟

البته نوع استفاده از پاسماوری اختیاری است و اینطور نیست که بگوییم باید موارد خاصی را در آن بگنجانید و این روزها می بینیم که وبلاگ نویسان در اینستاگرام تزیینات زیبایی انجام می دهند و مثلا در پاسماوری های نازشان یه سری غذاهای رنگارنگ و لوکس داریم مثل شکلات یا قهوه و پاستاهای رنگارنگ و غذاهای جذاب از راه می رسند. شما خانم های خوش سلیقه می توانید با استفاده از این روش ظاهری زیبا و رنگارنگ به آشپزخانه خود بدهید و هنجار شکر را بشکنید.

set-password-layout-let-min

اندازه بشقاب های پاسماوری معمولاً متفاوت است و شما با توجه به نیازتان خرید می کنید و سپس بر اساس اندازه غذا که بزرگ، کوچک و متوسط ​​است، غذا را تقسیم می کنید. می توانید شکر، شکر، چای و چای را در پاسماواری بریزید یا از آن به عنوان محل ادویه، سبزیجات خشک، حبوبات، آجیل و … استفاده کنید.

انواع چای ها نیز جذاب هستند.

پاسماوری-دوست دختر-جدید-min

تفاوت بانک و پاسپورت چیست؟

خب برخی از آنها به نام پاسماوری و برخی به نام بانکه معروف هستند. که در پاسخ باید بگوییم که در واقع هر دو کارکرد یکسانی دارند و هر دو ظروف نگهداری هستند که درب دارند و می توانند غذاهای خشک را بسیار محکم نگه دارند. اما مجموعه چند نیمکت در اندازه های مختلف به ست جهیزیه پاسماوری معروف است و همانطور که اشاره کردیم کاربردهای متفاوتی دارد.

photo_2022-07-07_10-44-04

مرحله 6

چه نوع پاسپورتی خوب است؟

خوب با توجه به اینکه همه چیز متنوع شده و هزاران مدل هر چی بخوای هست پاسپورت هم همینطوره. به عنوان مثال، بسیاری از خانم ها تمایل دارند از پاسماواری ها و نیمکت های شیک و شیک استفاده کنند و برخی به دنبال پاسماواری هایی می گردند که فقط غذا را قرار داده و در کابینت نگهداری می کنند. در هر صورت نگران نباشید با در نظر گرفتن اینکه تازه عروس هستید یا خانه ای مدرن می خواهید، شاید رنگ ها را دوست دارید و … می توانید از گزینه های مختلفی استفاده کنید.

این سلیقه شماست که انتخاب می کند چه چیزی بخرید! سرامیک، شیشه، فلز، چوب، شیشه ترک خورده، مس، استیل، پلاستیک یا ترکیبی مانند چوب و سرامیک یا شیشه و فلز، شیشه و چوب تنها برخی از مدل های موجود در بازار هستند.

۲۰۲۲۰۶۱۶_۰۳۲۱۰۵

ep7OtNStnNrMAeIwGku3XQewCPVFAUtyWn1Tvun9ev4EX8ejFK.jpg_512X512X70

61ygxGprRHL33



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.