افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

وفایی پور و معصومی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان شدند

  • کد خبر : 153686
وفایی پور و معصومی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان شدند

آفتاب نیوز: در پایان رقابت های اوزان 74، 86 و 125 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ایران، مرحله نخست انتخابی تیم ملی، حسین ابوذری، هادی وفایی پور و امیررضا معصومی با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند. در فینال وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری با نتیجه 6 بر 2 عادل پناهیان را شکست […]

آفتاب نیوز:

در پایان رقابت های اوزان 74، 86 و 125 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ایران، مرحله نخست انتخابی تیم ملی، حسین ابوذری، هادی وفایی پور و امیررضا معصومی با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند.

در فینال وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری با نتیجه 6 بر 2 عادل پناهیان را شکست داد و به مقام نخست دست یافت.

در فینال حساس و تماشایی وزن 86 کیلوگرم، علی سوادکوهی تنها ایرانی که توانسته جردن باروز آمریکایی را شکست دهد در وزن جدید خود به مصاف هادی وفایی پور رفت و در پایان در 40 ثانیه مانده به پایان با تشویق تماشاگران مازندرانی روبرو شد. در پایان 4-0 بود، او با کاهش شدید قدرت بدنی مواجه شد و توسط حریف سرنگون شد و پس از خوردن دو لندینگ متوالی، در نهایت با نتیجه 6-4 شکست خورد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. از این وزن وفایی پور حریف سرسختی به نام حسن یزدانی دارد تا در ماه های آینده به نایب قهرمانی تیم ملی برسد.

در فینال حساس وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نونهالان، جوانان و امیدهای جهان مقابل سید مهدی هاشمی به تاتامی افتاد و در پایان با نتیجه قاطع شش بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد. معصومی این بار کار بسیار سختی مقابل امیرحسین زارع برای رسیدن به مقام دوم تیم ملی در بازی های المپیک خواهد داشت.

معصومی در نیمه اول آرنج هاشمی را گرفت و او را از تشک بیرون آورد و چیزی برای سرنگونی هاشمی باقی نماند که با لبخند و شگفتی محسن کاوه، سرمربی تیم ملی ملی پوشان همراه شد. .

نتایج پیکارهای نهایی سه وزن 74، 86 و 125 کیلوگرم به شرح زیر است:

74 کیلوگرم: عادل پناهیان 2 – حسین ابوذری 6
86 کیلوگرم: هادی وفایی پور 6 – علی سوادکوهی 4
125 کیلوگرم: سید مهدی هاشمی صفر – امیررضا معصومی 6

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.