افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

واکنش گروه های فلسطینی به تشکیل کابینه تکنوکرات

  • کد خبر : 232759
واکنش گروه های فلسطینی به تشکیل کابینه تکنوکرات

گروه های فلسطینی تشکیل یک جانبه کابینه تکنوکرات توسط رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را عامل تشدید سیاست انحصارگرایی و تقویت تفرقه خواندند. به گزارش ایسنا، جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش طرح ملی فلسطین امروز جمعه در خصوص ماموریت «محمد مصطفی» برای تشکیل کابینه جدید بیانیه ای صادر کردند. وی […]

گروه های فلسطینی تشکیل یک جانبه کابینه تکنوکرات توسط رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را عامل تشدید سیاست انحصارگرایی و تقویت تفرقه خواندند.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش طرح ملی فلسطین امروز جمعه در خصوص ماموریت «محمد مصطفی» برای تشکیل کابینه جدید بیانیه ای صادر کردند.

وی پیشتر «محمد مصطفی» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مأمور تشکیل کابینه تکنوکرات ها کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، گروه های فلسطینی در این بیانیه اعلام کردند که مهمترین اولویت در این برهه مقابله با تجاوزات و سیاست نسل کشی و گرسنگی است که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در پیش گرفته است.

رژیم صهیونیستی 161 روز است که به حملات خود به مردم غزه ادامه داده و در نتیجه آن علاوه بر ویرانی های گسترده و گسترش قحطی در نوار غزه، بیش از 31 هزار فلسطینی شهید و بیش از 73 هزار فلسطینی نیز جان خود را از دست داده اند. مجروح شده است.

در این بیانیه آمده است که اتخاذ تصمیمات فردی و انجام اقدامات رسمی از جمله تشکیل دولت جدید بدون اجماع ملی، سیاست انحصارگرایی را تقویت و تفرقه را عمیق تر می کند.

این گروه ها در ادامه بیانیه مذکور مخالفت خود را با اصرار تشکیلات خودگردان بر ادامه سیاست حذفی اعلام کردند و این گونه اقدامات را نشان دهنده عمق بحران درون رهبری تشکیلات خودگردان، جدایی آن از واقعیت و شکاف بزرگی دانستند که بین آن و مردم فلسطین و آرمان های آنها وجود دارد.

گروه‌های فلسطینی در این بیانیه از همه گروه‌های ملی به‌ویژه جنبش فتح خواستند تا اقدامات مؤثری برای توافق بر سر مدیریت این مرحله حساس انجام دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.