افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

واکنش جهاد اسلامی به ادعای بایدن درباره شهدای غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 112327
واکنش جهاد اسلامی به ادعای بایدن درباره شهدای غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، نیروی مقاومت فلسطین جهاد اسلامی به اظهارات «جو» پاسخ داد. بایدنرئیس جمهور آمریکا درباره تعداد شهدای فلسطینی گفت: بدبینی آمریکا به تعداد و تعداد شهدا در واقع انکار است. حیف این بزرگی هولوکاست است که مردم فلسطین این روزها با آن روبرو هستند.» این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، نیروی مقاومت فلسطین جهاد اسلامی به اظهارات «جو» پاسخ داد. بایدنرئیس جمهور آمریکا درباره تعداد شهدای فلسطینی گفت: بدبینی آمریکا به تعداد و تعداد شهدا در واقع انکار است. حیف این بزرگی هولوکاست است که مردم فلسطین این روزها با آن روبرو هستند.»

این واکنش جهاد اسلامی بعد از جو رخ می دهد بایدنرئیس جمهور آمریکا تعداد شهدای غزه را زیر سوال برد.

پیش از این سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا، آلمان و ایتالیا در بیانیه ای مشترک بدون اشاره به تداوم حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم، حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند. از مردم فلسطین و کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه به عنوان حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تروریسم توصیف شد.

آنطور که در سایت دولت بریتانیا آمده است، این اظهارات پس از گفتگوی تلفنی ریشی بیان شده است. سوناکنخست وزیر بریتانیا با جو بایدنامانوئل مکرون، رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا و جاستین ترودونخست وزیر کانادا منتشر شد.

این 6 کشور که خود را متعهد به کمک های سیاسی و ارسال کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی می دانند، همزمان با بمباران و کشتار مردم لوپ، ارتش صهیونیستی را به «پایبندی به قوانین بین المللی و حمایت از غیرنظامیان» فراخواندند.

این رژیم کودک کش در سایه سکوت سران کشورهای عربی و همچنین حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی به شکنجه و کشتار فلسطینیان در نوار غزه ادامه می دهد. آخرین اخبار حاکی از ادامه بمباران غزه و وخامت اوضاع انسانی در این نوار است.

تاکنون بیش از 7000 نفر در بمباران های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده اند که بیشتر آنها غیرنظامی و کودک هستند، اما دولت آمریکا می گوید این نه مجازات است و نه کشتار دسته جمعی.

وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه با بیان اینکه “ما باور نداریم که اسرائیل عمدا به غیرنظامیان در غزه حمله می کند، ما مخالف هر نوع مجازات دسته جمعی هستیم و باور نداریم که این اتفاق در غزه رخ می دهد.”

شبکه زبان عبریازوی همچنین به نقل از یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی شرط حماس برای آزادی گروگان ها را تامین سوخت غزه، آزادی اسرای فلسطینی و توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کرد.

منابع امنیتی اسرائیل اعلام کردند که رژیم صهیونیستی ورود سوخت به غزه را یکی از شروط آزادی اسرای اسرائیلی از غزه می داند.

با این حال، منابع زبان عبری بیان کردند که “وای گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ورود سوخت به نوار غزه و برقراری آتش بس بشردوستانه در ازای آزادی ده ها اسیر اسرائیلی وجود دارد، آن را بعید ندانست و گفت: در حال حاضر نمی خواهم وارد جزئیات شوم و رژیم هر کاری که ممکن است برای آزادی زندانیان انجام می دهد. درخواست دادن طول خواهد کشید

در ادامه رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که گردان ها قسامدقایقی پیش شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بار دیگر با حملات موشکی گسترده به شهر تل آویو مرکز اسرائیل حمله کرد.

شبکه 11 رژیم صهیونیستی نیز از حرکت هواپیماها در بن خبر داد گورن در تل آویو، پس از اصابت دو موشک به منطقه اطراف ایهود، متوقف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.