افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

واسه خونه 50 متری اینجوری دکور کن چشم حسودا کور / یه عالمه ایده واسه خونه های فسقلی

  • کد خبر : 63377
واسه خونه 50 متری اینجوری دکور کن چشم حسودا کور / یه عالمه ایده واسه خونه های فسقلی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا با توجه به شرایط نه چندان جالب اقتصادی، خب بسیاری از مردم مجبورن تا در فضاهایی بسیار کوچیک خونه زندگی خودشون رو داشته باشن. البته که این بدان معنا نیست که محیطی جذاب نتونن فراهم کنن و اگر شما از دست افرادی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا با توجه به شرایط نه چندان جالب اقتصادی، خب بسیاری از مردم مجبورن تا در فضاهایی بسیار کوچیک خونه زندگی خودشون رو داشته باشن. البته که این بدان معنا نیست که محیطی جذاب نتونن فراهم کنن و اگر شما از دست افرادی هستید که فکر می کنید داشتن خونه مثلا 50 متری باعث محدودیته و نمیتونید اونچه که در ذهن دارید رو به واقعیت تبدیل کنید، پس بدونید که سخت در اشتباهید.

چرا که امروزه با استفاده از طراحی دکوراسیون منطقی و درست میشه از یه خونه 50 متری، یه خونه شیک همراه با آرامش و خلاقیت داشت. جالبه که بدونید اتفاقا فضای کوچیک گاهی باعث میشه تا چیدمان شما خوشگل تر از آب در بیاد و با یکسری از ترفند ها حس بزرگنمایی رو هم القا کرد. در ادامه ابتدا با نکاتی آشنا خواهیم شد که برای خونه های کوچیک از واجبات هستند و بعد هم نمونه خونه های 50 متری رو می بینیم که با زیبایی تمام دکور بندی و چیدمان شده اند.

خرید وسایل با ابعاد درست واسه خونه 50 متری

اگر قصد خرید وسایل دارید خب بهتره که بگیم در مرحله اول حتما و حتمااا به سایز وسایلی که قراره خریداری کنید دقت داشته باشید تا به چیدمان خونه کمک کرده باشید. اینجوری پولی هم هدر نرفته و میشه برای قسمتی دیگر از خونه خرید کرد. مثلا اینکه برای خونه 50 متری انتخاب مبل کلاسیک و استیل کاملا اشتباهه و در عوض میتونید مبلمانی سازگار با متراژ خونه خودتون تهیه کنی و با بقیه پول لوازم دکوری جذاب بخرید تا خونه ای به شدت ترن تر داشته باشید که جزئیات زیبایی داره.

خونه 50 متری رو شلوغ نکن گناه داره

از دیگر نکاتی که برای چیدمان خونه 50 متری خیلی مهمه اینه که خرید وسایل به تعداد زیاد اصلا جالب نیست و باعث میشه نه تنها خونه شما ظاهری زیبا پیدا نکنه، بلکه حس شلوغی و درهم بودن هم به خودتون و مهمون بده. حتی اگه در جمع و جور ترین حالت باشه و همه چیز سر جای خودش!

تناسب رنگ اینجوریه تو خونه 50 متری

تناسب رنگی در خونه های کوچیک میتونن خیلی به بزرگ نشون دادن فضا کمک کنن و از طرفی هم وقتی هر وسیله یک رنگ متفاوت باشه قطعا نمیتونه زیبایی درستی به محیط خونه شما بده و به جای حس آرامش، کلافگی رو القا میکنه.

ترکیب نشین و پذیرایی به این شکل میتونه یه ایده ناب برای خونه 50 متری باشه که سبکی بسیار دیدنی و جذاب داره.

دکوراسیون خانه 50 متری

استفاده از نور طبیعی برای آشپزخونه کوچیک شما میتونه یک پیشنهاد عالی باشه که هم نور میده و هم فضا رو خوشگل میکنه. البته که شاید بریا فضای هال خیلی پنجره نداشته باشید که خب باید بگیم ناراحتی نداره! برای این موضوع هم هزار راه حل هست.

دکوراسیون خانه 50 متری

دکوراسیون خانه 50 متری

شلف های دیواری نیز از دست ایده هایی هستند که هم کاربردی جانانه و عالی دارن، و هم میتونن فضای بسیار کمی رو اشغال کنن. به نظرتون تو این عکس ها جای زیاید گرفته شده؟ نه! پس چرا که نه.

دکوراسیون خانه 50 متری

تو خونه 50 متری، از یک فضا چند گانه استفاده کنید اونوقته که می بینید هم به زیبایی خاصی رسیده اید و هم اونچه که نیازتون بوده برآورده شده با ظاهری متفاوت. توجه به نور رو یادتون نره که تو تصاویر مشخصه چقدر میتعونه تاثیر گذار باشه.

دکوراسیون خانه 50 متری

نوجه به سرویس بهداشتی ها تو خونه اب یا متراژ 50 متر خیلی مهمه. پس به مانند تصویر هم زیبایی رو در نظر بگیرید و هم فضا رو.

دکوراسیون خانه 50 متری

تو خونه های 50 متری استفاده از رنگ های سیاه و سفید میتونه خیلی خوب باشه. همچنین مدل و سبک آشپزخونه یه این شکل واقعا منحصر به فرده، استفاده ای عالی از فضا در کنار زیبایی.

دکوراسیون خانه 50 متری

وقتی فضای کمی برای خواسته هاتون دارید میتونید از شیشه هم برای جدا سازی استفاده کنید که واقعا هم شیکه. اما خب یه خورده خارجکی طوره و ممکنه همه پسند نباشه، که اونهم با توجه به ترند امروزه جَوون پسنده.

دکوراسیون خانه 50 متری

استفاده از میزنهارخوری کوچیک تو فضای هال و نشیمن هم خیلی کاربردیه و هم میتونه یه خونه کوچولوی خاص براتون بسازه که هم از محیط استفاده شده و هم گوگولیه.

دکوراسیون خانه 50 متری

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=63377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.