افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

واسه خونه کوچیک مبل ال بهتره یا راحتی؟ تو خونه بزرگ چی؟

  • کد خبر : 83455
واسه خونه کوچیک مبل ال بهتره یا راحتی؟ تو خونه بزرگ چی؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- مبلمان در ظاهر و زیبایی خونه تاثیر بسیار زیادی داره. مثلا شما فرض کنید توی خونه مبل داشته باشید و نداشته باشیدچقدر متفاوته؟ و یا اصلا یک مبل ساده داشته باشید یا مبلی که دارای طرح و رنگ جذابتریه! شاید هم مبلمانی که هم […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- مبلمان در ظاهر و زیبایی خونه تاثیر بسیار زیادی داره. مثلا شما فرض کنید توی خونه مبل داشته باشید و نداشته باشیدچقدر متفاوته؟ و یا اصلا یک مبل ساده داشته باشید یا مبلی که دارای طرح و رنگ جذابتریه! شاید هم مبلمانی که هم راحتی باشن و هم استیل! قطعا تک به تک اینها علاوه بر کاربردی که میتونن داشته باشن، زیبایی خاصی به خونه میدن که همه اینها برمیکرده به بودجه و سلیقه شما.

اما از این ها که بگذریم و کمی ریز بین تر بشیم، میرسیم به اینکه اصلا میون مبل ها، کدوم یکی بهتره؟ کدوم یکی میتونه کاربرد بیشتری برای شما داشته باشه؟ اصلا کروم یکی الان رو مده؟ اگر به دنبال خرید مبل راحتی هستید ولی نمیدونید مثلا مبلمان تک بخرید یا مدل ال، پس بهتره که با ما همراه باشید تا خیلی آسون یاد بگیریم هرکدوم چه خوبی بدی دارن! 

همیشه انتخاب مبل سخته اما خب با کمی گشت و گذار در دنیای مجازی هم میشه نمونه های زیادی رو دید و هم میشه متوجه شد واسه فضای مورد نظر چه نوع مبلی نیازه و مناسب. اگر موندید بین اینکه مبل ال بهتره یا مبل راحتی، پس بدونید که اصلا انتخاب ساده نیست و بهتره که قبلش با مزایای هر کدوم آشنا بشید.

مزایای مبل ال؟

اولین مزیت مبل ال نسبت به مبلمان راحتی اینه که تعداد صندلی بیشتر رو برای شما فراهم میکنه. برخلاف مبل‌های راحتی و لاوست‌ها، مبلمان ال میتونن گوشه های خونه رو به بهترین شکل ممکن پر کنن و فضایی زیبا برای شما بسازن.

البته که شاید اگه فضای شما بزرگ باشه و محدودیت خاصی نداشته باشید از به کار بردن تعداد صندلی های بیشتر مشکلی نداشته باشین. اما خب اگه فضای کوچیکی دارین بادی از فضاتون نهایت استفاده رو ببرید که خب در این شرایط باید از مبل ال استفاده کنید.

42e4b070789b3b7cb32e643f6b0b98de

به طور کلی مبل مدل ال یک روش عالی برای به حداکثر رسوندن جای نشستن می باشد و در مقایسه با مبل راحتی بهتر میتونه فضای خالی شما رو پر کنه.

البته که باید گفت مبل ال از نظر هزینه ای هم صرفه جویی خوبی برای شما داره و اگر به دنبال خرید مبل با بودجه کمتر هستید باز هم پیشنهاد ما به شما مبل ال می باشد. قطعا یک مجموعه کامل از مبلمان راحتی همراه با لاوست و صندلی‌ها میتونه هزینه بیشتری رو نسبت به مبل ال برای شما داشته باشه.

data_corner-sofa_albert-l-shape_right-alligned_graphite-grey_updated_1-810x702

بخش نشیمن برای شما میتونه به منظور های مختلفی باشه و شما به کمک مبل ال به راحتی میتونید فضا رو از هم تفکیک کنید و فضاهای مختلفی رو تعریف کنید.

مبل ال به مبل چند بخشی مشهوره که خب از قرارگیری یک یا چند عنصر مختلف در کنار هم تشکیل شدن که شما میتونید در کنار هم قرار دادن اونها به شکل های مختلف برسید.

Designer-Sofa-Set-in-Olive-Green_2

مزایای مبل راحتی چیه؟

خیلیا بر این ظر و گلایه هستند که مبل ال به طوریه که شما نمیتونید رودررو با فرد مورد نظرتون صحبت داشته باشید و چون مجبورید در کنار هم بنشینید اون فضای دورهمی رو از دست میده. در حالی که مبل راحتی با لاوست ها و صندلی ها این امکان رو به شما میدن که خیلی زیبا و جذاب چنین محیطی رو بسازید و یه گردهمایی چشم تو چشم داشته باشید.

از دیگر خوبیای مبل راحتی اینه که شما به خوبی میتونید به هر شکل و شمایلی که دلتون میخواد فضا رو چیدمان کنید. با کمک کوسن های مختلف با رنگ و طرح های متفاوت به حال و هوای نشیمنتان روحی تازه و شاداب دهید که میتونه در حال خوب شما هم تاثیرگذار باشه.

Untitled

کلام آخر

اما جدا از همه این مسائل، در نهایت شما خودتون باید نیاز و سلیقه خودتون رو بشناسید و ببیندی نسبت به همون موارد دلخواه انتخاب داشته باشید. مثلا اینکه مبل رو برای فضای دوستانه میخواین یا فضای رسمی؟

فضای شما برای کدوم مبل بهتره؟ ال یا راحتی؟ و یا اینکه نهایتا چه تعداد نفر قراره روی اون مبل ها بنشینن و استفاده داشته باشن؟

Elison-600x450

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=83455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.