افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

هنیه: به آتش بس با اسرائیل نزدیک شده ایم

  • کد خبر : 132908
هنیه: به آتش بس با اسرائیل نزدیک شده ایم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه امروز (سه شنبه) به خبرگزاری رویترز گفت: فلسطین با ادامه حملات بی امان این رژیم به غزه به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی نزدیک شده است. به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه در بیانیه ای که دستیار خود […]

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه امروز (سه شنبه) به خبرگزاری رویترز گفت: فلسطین با ادامه حملات بی امان این رژیم به غزه به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی نزدیک شده است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه در بیانیه ای که دستیار خود به رویترز ارسال کرده است، گفت: مقامات حماس به توافق آتش بس با اسرائیل نزدیک شده اند و ما خود را ارسال کرده ایم. پاسخ به میانجی های قطری.

این در حالی است که شرکت رادیو و تلویزیون صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داد که دولت بنیامین نتانیاهو به توافقنامه آزادی زندانیان با حماس چراغ سبز نشان داده و منتظر پاسخ جنبش حماس است.

جزئیات دیگری در مورد این معامله احتمالی ارائه نشده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز روز دوشنبه اظهار داشت: فکر می کنم اکنون به توافق نزدیکتر شده ایم.

علاوه بر این، جان فاینر، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز دوشنبه در مصاحبه ای با جیک تپر از تلویزیون سی ان ان گفت: “من فکر می کنم ما بیش از هر زمان دیگری در مذاکرات برای آزادی زندانیان نزدیک شده ایم.” این مذاکرات مدتی پیش آغاز شد. و در برخی زمینه ها اختلاف نظر وجود دارد که کاهش یافته است.

وی از ارائه جزئیات این مذاکرات خودداری کرد، اما افزود که مقامات به طور مداوم در حال بررسی هستند و این موضوع همچنان در اولویت جو بایدن است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.