افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

همه مدعیان به جز ایران 6 امتیاز دارند/به هیچ وجه بهترین نیستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 135494
همه مدعیان به جز ایران 6 امتیاز دارند/به هیچ وجه بهترین نیستیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های تیمی آسیا برای صعود به جام جهانی 2026 آغاز شد و 36 تیم در 9 گروه 4 تیمی ماراتن خود را آغاز کردند. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت. تاکنون هر […]

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های تیمی آسیا برای صعود به جام جهانی 2026 آغاز شد و 36 تیم در 9 گروه 4 تیمی ماراتن خود را آغاز کردند. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت. تاکنون هر تیم دو بازی انجام داده و کیفیت تیم ها تا حدودی مشخص شده است.

تیم فوتبال ایران در اولین دیدار خود با نتیجه 4 بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت و در دیدار دوم مقابل ازبکستان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.

6 امتیاز به جز ایران

از بین تیم هایی که در این 9 گروه صدرنشین هستند، تنها تیمی که نتوانسته در دو دیدار خود پیروز شود، تیم ملی فوتبال ایران است. تیم های قطر، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، عراق، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و استرالیا با پیروزی در هر دو بازی و کسب 6 امتیاز صدرنشین گروه های 9 گانه هستند. تیم فوتبال ایران در صدر گروه C یک برد و یک تساوی به ثبت رسانده است.

بهترین عملکرد تهاجمی

تیم ملی فوتبال قطر با 11 گل، ژاپن با 10 گل و کره جنوبی و استرالیا با 8 گل بهترین عملکرد تهاجمی را در بین تیم های پیشرو دارند. تیم مالزی با 5 گل ضعیف ترین عملکرد تهاجمی را در بین تیم های برتر ثبت کرده است. تیم های ایران، عراق، عربستان و امارات نیز در دو بازی اخیر خود 6 گل به ثمر رسانده اند.

بهترین عملکرد دفاعی

تیم های ژاپن، کره جنوبی، عربستان، امارات و استرالیا در دو دیدار خود موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و بهترین عملکرد دفاعی را داشتند. مالزی با 3 گل زده و ایران با 2 گل ضعیف ترین عملکرد دفاعی را در بین تیم های پیشرو داشتند.

تفاوت گل

تیم های مالزی با تفاضل گل مثبت 2 و ایران با تفاضل گل مثبت 4 کمترین تفاضل گل را در بین تیم های پیشرو دارند و قطر و ژاپن با تفاضل گل مثبت 10 بهترین عملکرد را در این زمینه داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=135494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.