افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

هزینه صدور گذرنامه اربعین مشخص شد

  • کد خبر : 33894
هزینه صدور گذرنامه اربعین مشخص شد

تسنیم: همانطور که در کمیسیون شورا مطرح شد، هزینه صدور گذرنامه اربعین حسینی 50 هزار تومان است که باید ظرف 24 ساعت صادر شود. کمیته مشورتی مجلس در جلسه علنی امروز برنامه ستاد اربعین را مورد بررسی قرار داد. ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس درباره این جلسه گفت: مسئولان ستاد اربعین گزارشی از […]








تسنیم:

همانطور که در کمیسیون شورا مطرح شد، هزینه صدور گذرنامه اربعین حسینی 50 هزار تومان است که باید ظرف 24 ساعت صادر شود.

کمیته مشورتی مجلس در جلسه علنی امروز برنامه ستاد اربعین را مورد بررسی قرار داد. ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس درباره این جلسه گفت: مسئولان ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در آن بر برنامه صدور گذرنامه زیارتی به مبلغ 50 هزار تومان در مدت 24 ساعت تاکید شد.

وی افزود: به منظور تسریع در سرویس دهی درهای مرزی در عراق، قرار است 2 هزار دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل در اختیار زائران قرار گیرد.

سخنگوی کمیته شورای مجلس ادامه داد: خدمات هوایی از 7 مرداد تا 30 شهریور انجام می شود که 85 درصد پروازها به نجف و 15 درصد به بغداد انجام می شود. از سوی دیگر در داخل عراق 20 دفتر و 50 نمایندگی به مدت 2 هفته به صورت 24 ساعته به بازدیدکنندگان خدمات رسانی می کنند. جمعیت هلال احمر همچنین در 234 مرکز درمانی در عراق با 4000 پرسنل پزشکی، 100 آمبولانس و 3 بیمارستان صحرایی با 4501 خودروی امدادی و 9 بالگرد به زائران خدمات رسانی خواهد کرد.