افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

هر مانتو را با چه نوع شلواری ترکیب کنیم؟ / تکراری نباشید، تنوع در استایل شما روحیه شما را تغییر می دهد

  • کد خبر : 180881
هر مانتو را با چه نوع شلواری ترکیب کنیم؟  / تکراری نباشید، تنوع در استایل شما روحیه شما را تغییر می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن ظاهری خوب می تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس ما داشته باشد، مثلا اگر در قرار ملاقات استایلی بپوشید که در آن راحت نیستید، احساس بدبختی می کنید و می خواهید هر چه زودتر فرار کنید. گوشه ای از خون شما و هیچ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن ظاهری خوب می تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس ما داشته باشد، مثلا اگر در قرار ملاقات استایلی بپوشید که در آن راحت نیستید، احساس بدبختی می کنید و می خواهید هر چه زودتر فرار کنید. گوشه ای از خون شما و هیچ کس دیگری شما را با آن قیافه نمی بیند، البته برای خانم ها مسئله فقط ظاهر نیست، بلکه به آرایش هم مربوط می شود که باید هر جا بلد باشند، شما باید حواس تان را جمع کنید. آی تی. ساده و طبیعی، در غیر این صورت احتمالاً رنج خواهید برد.

حتی شما به عنوان یک زن باید بدانید کجا و چگونه جواهرات بپوشید. به عنوان مثال، پوشیدن دستبند طلا در یک تاریخ کاری بسیار عجیب است و رفتن به مراسم عروسی بدون حتی یک تکه جواهر بسیار عجیب است. . بنابراین، چه در تیپ و استایل، چه در آرایش و چه در انتخاب زیورآلات و اکسسوری ها باید موقعیتی باشید. همیشه باید از خود بپرسیم که آیا لباسی که انتخاب می کنیم به ما احساس راحتی می کند و وقتی دیگران ما را در آن لباس می بینند چه فکری در مورد ما می کنند آیا می توانیم با لباس هایمان نشان دهیم که چه هستیم یا نه؟ حال در این بین شما برای استایل های خوب خود به یک لباس خوب نیاز دارید و از این نظر در این مقاله می خواهیم با شما در مورد اینکه چه نوع شلواری را با هر مانتو ترکیب کنید، صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

مانتو را با شلوار جین ترکیب کنید

یک سری لباس وجود دارد که همیشه جزء لاینفک استایل ها هستند، یکی از آن ها شلوار جین است که می توانید به راحتی آن ها را انتخاب کنید، زمانی که می خواهید سبکی غیررسمی و راحت داشته باشید، مانند آب آشامیدنی، چندین مورد نیز موجود است. بنابراین برای یک استایل مدرن و مناسب برای هر زمان و مکانی، می توانید به شلوار جین اعتماد کنید و با خیالی آسوده به سراغ آن بروید، زیرا حرف اول را می زند و در نتیجه در کنار مانتو، صرف نظر از اینکه کت شما کوتاه باشد یا پارا. کت‌های بلند، می‌توانید شلوار جین را انتخاب کنید، مثلاً برای کت‌های بلند شلوار جین تنگ یا جین مامان و برای کت‌های کوتاه شلوار جین گشاد یا حتی تنگ بپوشید.

هر مانتو را با چه نوع شلواری ترکیب کنیم؟

انواع مانتوها را با شلوار پارچه ای می پوشد.

تعدادی از استایل ها دائمی هستند و طرفداران بی شماری دارند که از جمله آن ها می توان به استایل های کلاسیک و رسمی اشاره کرد، اما در انتخاب لباس های مختلف برای این استایل ها باید دقت زیادی داشته باشید، زیرا اشتباهات در این مدل جایی برای استایل ها ندارد، بنابراین اگر شما یکی از این مدل ها هستید. آن دسته از افرادی که استایل های رسمی را دوست دارند و همیشه می خواهند تمیز و اتو شده به نظر برسند.در این مدل استایل نباید به شلوار جین روی پاها اشاره کرد بلکه باید شلوارهای پارچه ای راسته را جایگزین آن کرد که عالی به نظر می رسد. با یک کت اگر شلوار پارچه ای شما نخی یا ترمه است، چه بهتر چون گزینه های شیک تری هستند. همچنین می‌توانید شلوار بوت‌کات پارچه‌ای را برای ظاهر زمستانی با کت انتخاب کنید، البته اگر کتتان کوتاه و ضخیم باشد.

هر مانتو را با چه نوع شلواری ترکیب کنیم؟

شلوارهای راسته در کنار مانتوهای بلند و سایز بزرگ شما را قد بلندتر می کند

امروزه مطمئناً در بازار و حتی فروشگاه های اینترنتی می توان لباس های سایز بزرگ زیادی را مشاهده کرد و این لباس ها می توانند بسیار پرطرفدار باشند و یکی از دلایل آن راحت بودن فوق العاده آنهاست و فرقی نمی کند. چقدر قدتان یا چقدر سنگین است، این مدل لباس‌ها به شما می‌آیند و در میان آن‌ها مانتوهای سایز زیادی وجود دارد و اگر می‌خواهید با آن‌ها ظاهری غیررسمی داشته باشید، می‌توانید زیر آن‌ها یک ست هودی و ژاکت بپوشید. .و اگر می خواهید همزمان به نیمه رسمی بروید، توصیه ما این است که شلوارهای گشاد یا راسته را انتخاب کنید.

هر مانتو را با چه نوع شلواری ترکیب کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.