افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

هر سال نمی توانید مبل را عوض کنید، مبلمان با پایه استیل بخرید تا مادام العمر مد باشید / اسم شیک واقعا مناسب است

  • کد خبر : 188605
هر سال نمی توانید مبل را عوض کنید، مبلمان با پایه استیل بخرید تا مادام العمر مد باشید / اسم شیک واقعا مناسب است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک مبلمان هر خانه یکی از لوازمی به حساب می آید که تاثیر خاص و بسیار بالایی دارد. سبک مبلمانی که انتخاب می کنید کاملاً به سبک دکوراسیونی که دوست دارید بستگی دارد. البته موضوع مهم بودجه بسیار پیچیده است، اما آنچه در هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک مبلمان هر خانه یکی از لوازمی به حساب می آید که تاثیر خاص و بسیار بالایی دارد. سبک مبلمانی که انتخاب می کنید کاملاً به سبک دکوراسیونی که دوست دارید بستگی دارد. البته موضوع مهم بودجه بسیار پیچیده است، اما آنچه در هر بودجه ای بیش از همه اهمیت دارد سلیقه خانواده است که چه نوع مبلمان و چیدمانی می خواهند. به عنوان مثال یکی از سبک های مبلمان که در سال های اخیر در بین گزینه های ایرانی جایگاه ویژه و جذابی پیدا کرده است مبل پایه استیل است که به راحتی توانسته نظر مردم را به خود جلب کند! اما سوال اینجاست که با توجه به اینکه هر سبک مبلمانی سبک خاص خود را در دکوراسیون و چیدمان دارد، جایگاه مبلمان پایه استیل کجاست؟ برای آشنایی بیشتر با این دختر زیبا با ما همراه باشید.

مبلمان با پایه استیل می تواند گزینه ای دوست داشتنی برای کسانی باشد که آن را دوست دارند.

در یک دکوراسیون مینیمال و مدرن، نکته فوق العاده مهم در طراحی مبلمان است، آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. چون این مبل جان عزیز قسمت زیادی از دکوراسیون را تشکیل می دهد و جلوه در این سبک ها به دلیل سادگی بیشتر از سبک های دیگر است. شاید خیلی ها اهمیتی نداشته باشند که پایه مبل آنها از استیل، چوب یا حتی پلاستیک باشد. زیرا به ظاهر کلی مبل بیشتر توجه می کنند. اما از سوی دیگر، بسیاری از افراد دوست دارند مبل راحتی که می خرند، یک ست مبل منحصر به فرد، شیک و البته شیک باشد، بنابراین در این سلیقه، مبلمان با پایه استیل اولین و مناسب ترین اولویت است.

چرا باید مبلمان پایه فولادی بخریم؟ اولین مورد برای ظاهر خاص است.

قطعا اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند ظاهر است. ظاهر این مبل زیبا هم شیک و هم منحصر به فرد است که با پایه های براق طلایی، نقره ای یا مسی رنگ می تواند در دل یک دکوراسیون مدرن بدرخشد.

مبلمان با پایه استیل با زیبایی خود می تواند در ظاهر خانه تاثیر بسزایی داشته باشد و از طرفی این پایه ها براق هستند، جدا از ظاهرشان به راحتی روی فرش و کف جابه جا می شوند و از استحکام خوبی برخوردارند.

مبلمان با پایه استیل.

مبلمان با پایه استیل بسیار سبک هستند و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید.

در ابتدا ممکن است فکر کرده باشید که این سبک مبلمان به دلیل پایه های فلزی سنگین هستند، اما این کاملاً درست نیست، زیرا ساختار داخلی این مبلمان مانند سایر مبلمان از چوب ساخته شده است و وزن آن به همان اندازه است، نه بیشتر. !

فقط قسمت پایه این جان جذاب و البته چند قسمت دیگر از فلز سبک ساخته شده که تاثیری در افزایش وزن آن ندارد.

مبلمان با پایه استیل.

این مبل یک عمر دوام می آورد و از مد نمی افتد.

فقط جنس محکم و بادوامی دارد پس ممکن است عده ای بگویند که این قسمت از مبلمان به مرور زمان تغییر رنگ داده و فرسوده می شود اما باید بگوییم خانم ها و آقایان خیلی در اشتباه هستید زیرا قسمت پایه استیل این سبک مبلمان در دو مدل نقره ای و فورتیک (طلا) قابل آبکاری بوده و پژمرده نمی شوند.

از طرفی اگر بخواهیم به یکی از جذابیت های این سبک مبلمان اشاره کنیم، قطعا خاصیت از مد نیفتادن آن است که با داشتن چندین سال آن می تواند به شما آرامش دهد.

مبلمان با پایه استیل.

چه تنوعی در طرح و رنگ دارید؟

فکر نکنید که فقط به این دلیل که به آن مبل پایه استیل می گویند احتمالاً یکی دو طرح بیشتر ندارد، نه! اما اتفاقا اگر کمی در گوگل سرچ کنید انواع مبلمان راحتی در این سبک مانند L و Chester و … را مشاهده خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

شما به راحتی می توانید کشور مورد علاقه خود را پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

اما فراموش نکنید که از طرفی چون مدل های چوبی زیاد خراشیده می شوند مبلمان استیل نیز دچار این مشکلات می شوند و نگران خراشیدگی و آسیب دیدن مبلمان خود نباشید!

مبلمان با پایه استیل.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.