افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024
0

هر رنگ رژ لب چه چیزی را نشان می دهد؟ / از عدد 90 تا جذاب ترین رنگ رژ لب را گفتم.

  • کد خبر : 232500
هر رنگ رژ لب چه چیزی را نشان می دهد؟  / از عدد 90 تا جذاب ترین رنگ رژ لب را گفتم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- روش های شخصیت شناسی و روانشناسی رایج شده است. در واقع آدم ها طوری هستند که می توانی از عادات روزانه شان بفهمی درونشان چیست. مثلا از زبان بدن یا حتی نحوه دست گرفتن و شاید لباس و استایلی که انتخاب می‌کنید نشانه‌های خاصی باشد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- روش های شخصیت شناسی و روانشناسی رایج شده است. در واقع آدم ها طوری هستند که می توانی از عادات روزانه شان بفهمی درونشان چیست. مثلا از زبان بدن یا حتی نحوه دست گرفتن و شاید لباس و استایلی که انتخاب می‌کنید نشانه‌های خاصی باشد که فریاد می‌زند شخصیت و خلق و خوی شما چیست. البته این را هم بگوییم که مثلا در رابطه با استایل، در رابطه با خانم ها خیلی بهتر و قابل مانور است، چون حتی از لاکی که می زنند می توان روانشناسی و خیلی چیزهای دیگر را فهمید.

آیا تا به حال به معنای رژ لب خود فکر کرده اید؟ رژ لب یکی از عناصری است که هر خانمی در آرایش خود از آن استفاده می کند، بدون اینکه بداند همین رژ لب می تواند باعث فریاد زدن او شود و شخصیت او را خراب کند. چگونه بگوییم فقط مقاله ما را دنبال کنید و خود یا دیگران را بر اساس رنگ رژ لبی که استفاده می کنید بشناسید.

رژلب قرمز؛ جسور و…

رژ لب قرمز رنگی جاودانه و کلاسیک در نظر گرفته می شود، در حالی که می تواند اعتماد به نفس و قدرت و همچنین زنانگی شما را نشان دهد. در واقع، یک مطالعه توسط دانشگاه منچستر نشان داده است که زنانی که از رژ لب قرمز استفاده می‌کنند، زنانی جذاب، موفق و البته با اعتماد به نفس هستند که دارای خلق و خوی برون‌گرا و اجتماعی هستند. آیا در فیلم ها دیده اید که رژ لب قرمز عمدتا برای نشان دادن افراد شرور و شرور استفاده می شود؟ آنها معمولاً می خواهند اندام فردی را که بسیار بد یا پرخاشگر، جسور و خودخواه است نشان دهند، از رژ لب قرمز برای صورت خود استفاده می کنند که این یک مقوله کاملاً صحیح است و غافل از اینکه ما چنین افرادی را می بینیم.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب صورتی؛ شما بسیار قابل اعتماد هستید

صورتی یکی از رنگ هایی است که بسیاری از خانم ها آن را دوست دارند و برای بسیاری از فضاها مانند محل کار یا حتی زندگی روزمره و مراسم استفاده می کنند. صورتی در واقع یک رنگ زنانه است که حس شادی و بی گناهی را القا می کند. در واقع رنگ های صورتی روشن می توانند زنانگی، لطافت، گرمی و مهربانی را نشان دهند که باید بگوییم اگر زنی با رژ لب صورتی هستید، در واقع آن ویژگی ها را دارید.

صورتی رنگ های مختلفی دارد، بنابراین اگر زنی هستید که صورتی های سردتر را ترجیح می دهید، احتمالاً فردی محتاط هستید. رژ لب برای استایل های رسمی و غیررسمی بسیار مناسب است، به همین دلیل تحقیقات نشان داده است که افراد تمایل دارند افرادی را که صورتی می پوشند ترجیح دهند. رژ لب، زودتر به آنها اعتماد می کنند و خیلی راحت تر آنها را به عنوان دوست می پذیرند. این رنگ رژ لب می تواند ابزاری قدرتمند برای ابراز وجود و ارتباط باشد و اغلب با احساساتی مانند عشق، مراقبت، شفقت و مهربانی همراه است.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب دهه 90; دوستانه اما به دور از جلب توجه!

اگر از جمله خانم هایی هستید که رژ لب های دهه 90 را می پسندید و استفاده می کنید، احتمالا فردی محتاط و البته خجالتی هستید که خلق و خوی کمی پیچیده دارید و نمی خواهید در میان جمعیت در مرکز توجه قرار بگیرید. . شما شخصیتی مهربان و بخشنده دارید که معمولاً آرام، خونگرم و مقتدر است. البته ممکن است در رابطه با یک نفر لجباز به نظر بیایید، اما از نزدیک شخصیتی دوست داشتنی و قابل اعتماد دارید.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب قهوه ای؛ آنها انتخاب می کنند که کجا باشند و چه باشند.

خانم هایی که به رنگ رژ لب قهوه ای علاقه دارند معمولا شخصیت های قابل اعتمادی دارند که آرام، قوی، زودباور و البته آرام هستند. در رابطه با دیگران به عنوان افرادی مهربان و خوش قلب شناخته می شوند و همیشه الگوهایی هستند که احساسات واقعی خود را بیان می کنند. این سبک از افراد معمولا مکان ها یا آنچه را که با آن ارتباط دارند انتخاب می کنند. آنها آرام هستند و دوست دارند از ارزش ها و سنت ها حمایت کنند.

انواع رنگ رژ لب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.