افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

هتل چالدره تنکابن؛ تجربه اقامتی متفاوت

  • کد خبر : 244581
هتل چالدره تنکابن؛ تجربه اقامتی متفاوت
سبزه‌ها در دل دشت‌های وسیع گسترده شده‌اند و درختان انبوه، جنگل‌های بی‌انتها را پدید آورده‌اند. از یک‌ سو دریای خزر با تلاطم‌های پی‌درپی قدرتش را به رخ می‌کشد و از‌سوی‌دیگر دست نوازش نسیم،‌ مهربانی نثار گل‌ها و سبزه‌ها می‌کند.

این تصویری است که هر روز در تنکابن می‌بینید! این شهر زیبا در استان مازندران آن‌قدر جذاب است که جز با ترکیبی شاعرانه از واژه‌ها نمی‌توان آن را توصیف کرد. برای یک آخر هفته رؤیایی، کافیست هتل تنکابن را رزرو کرده و برای سفر آماده شوید. ما اطلاعات بهترین هتل این شهر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تنکابن کجاست و دسترسی به آن چگونه است؟

تنکابن شهری در استان مازندران است که گیلانی‌ها و تهرانی‌ها علاقه زیادی به آن دارند. دلیل آن هم نزدیکی به هر دو استان است. تنکابن از شرق به چالوس می‌رسد و در غرب نیز با شهرستان رامسر مجاورت دارد. شمال و جنوب این شهر را نیز دریا و رشته‌کوه پوشانده‌ است و به‌این‌ترتیب، تنکابن را به یکی از بکرترین مناطق استان مازندران تبدیل کرده است. این شهر با نام شهسوار نیز شناخته می‌شود. اگر‌چه این نام تنها در اواخر دوره قاجاریه به‌طور رسمی بر شهر تنکابن گذاشته شده بود، اما هنوز هم بسیاری از بومی‌ها آن را با نام شهسوار معرفی می‌کنند.

با سفر به تنکابن، از چندین مزیت به‌طور هم‌زمان بهره‌مند خواهید شد. بیش از هرچیز طبیعت بکر این شهر شما را مجذوب خود می‌کند. تنکابن پر از دشت‌های سرسبز و سواحل بی‌نظیری است که می‌توانید روزهای متوالی محو زیبایی آن‌ها شوید؛ از‌سوی‌دیگر، این شهر آثار تاریخی متعددی نیز دارد. خانه‌های قدیمی به‌سبک معماری شمال کشور قطعا لبخند به لب‌تان خواهد آورد. اگر با خرید بلیط قطار به تنکابن سفر کنید، از زیبایی‌های مسیر ریلی بهره‌مند خواهید شد و این خود بخش جذابی از سفر خواهد بود. تنکابن از‌طریق مسیر جاده‌ای، ۲۳۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. شما می‌توانید از جاده چالوس، جاده ساری و جاده رشت به تنکابن سفر کنید.

با هتل چالدره تنکابن آشنا شوید

یک اقامت دلچسب در هتلی مناسب، می‌تواند بیش از ۵۰ درصد از لذت سفر را به خود اختصاص دهد. حتی اگر تمام روز را به گشت‌وگذار در شهر اختصاص دهید، به هتل دنج و آرامی نیاز دارید که خوابی آسوده را به شما هدیه کند. گاهی اوقات هتل انتخابی شما به‌قدری زیباست که دوست دارید تمام روز را در هتل بمانید و از آن لذت ببرید. هتل چالدره تنکابن یکی از این دست هتل‌ هاست که حتما از اقامت در آن لذت خواهید برد. این هتل در‌حقیقت یک اقامتگاه جنگلی است که متفاوت‌ترین تجربه اقامت را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد.

هتل چالدره تنکابن در مسیر جاده دوهزار واقع شده است. کافیست ۱۸ کیلومتر در این جاده پیش بروید تا به هتل چالدره تنکابن برسید. این هتل زیبا در نزدیکی پارک جنگلی چالدره واقع شده و محیطی بکر و بی‌نظیر دارد. در هتل چالدره، ۵۰ واحد اقامتی برای مسافران در نظر گرفته شده‌ است که به دو بخش «افرا» و «توسکا» تقسیم می‌شوند. این اقامتگاه به‌شکل کلبه‌های جنگلی ساخته شده که هر مسافری را شیفته خود می‌کند. کلبه‌های نقلی و جذابی که به زیبایی هر‌چه تمام دیزاین شده‌اند و محیط اطراف آن روح را به‌پرواز درمی‌آورد.

تاریخچه احداث و فعالیت هتل چالدره

در نزدیکی پارک جنگلی چالدره، دره‌ای واقع شده که سرتاسر با گل و سبزه و درخت پوشیده شده است. چشم‌انداز این دره مبهوت‌کننده است و علت نام‌گذاری این منطقه نیز به وجود همین دره مربوط است. هتل چالدره در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد؛ اما در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات بهتری را به مسافران ارائه کند. تمام کلبه‌ها به‌طور‌کامل مرمت شدند و دیزاین داخلی آن‌ها هم تغییر کرد. در‌حال‌حاضر، هتل چالدره به‌عنوان بهترین هتل تنکابن شناخته می‌شود و یک هتل چهار‌ستاره لوکس است.

جالب است بدانید رودخانه دوهزار از دل این اقامتگاه می‌گذرد و صدای شرشر آب، مهمان لحظات مسافران است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که درصد بالایی از مسافران مجموعه، از اقامت خود رضایت کامل داشته‌اند. برای آگاهی از هزینه رزرو هتل و استعلام قیمت بلیط قطار، می‌توانید سایت فلای تودی را چک کنید. پیش فروش قطار نیز در این پلتفرم انجام می‌گیرد.

چه امکاناتی در هتل چالدره ارائه می‌شوند؟

کلبه‌های توسکا ۳۵متری و از جنس چوب هستند؛ درحالی‌که کلبه‌های افرا ۶۵ متر مساحت دارند و با بتن ساخته شده‌اند. کلبه‌های افرا همچنین تراس‌های ۳۵متری دارند که می‌توانید در آن‌ها لحظات نابی را تجربه کنید. باید بدانید که گنجایش این کلبه‌ها ۲-۴ نفر است و اگر تعداد هم‌سفران‌تان بیشتر از این باشد، می‌بایست کلبه‌های بیشتری را رزرو کنید. رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، کتابخانه، پارکینگ و …، از‌جمله امکانات این مجموعه هستند. البته در این هتل تنکابن، اینترنت و تلویزیون وجود ندارد و سیگار کشیدن هم ممنوع است.

اگر دوست دارید ساعاتی را به ماهیگیری در رودخانه اختصاص دهید و از فضای مجازی دور باشید، هتل چالدره انتخاب هوشمندانه‌ای است. این هتل شما را از هیاهو دور می‌کند و به دل طبیعت می‌برد. خوشبختانه هتل چالدره از‌نظر دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز وضعیت مطلوبی دارد و به‌راحتی می‌توانید به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشید. در اطراف اقامتگاه هم جنگل دوهزار، پارک جنگلی خشکه‌داران، آبگرم فلک‌ده و چند جاذبه دیگر قرار گرفته‌اند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

بلیط قطار شمال را از پلتفرم فلای تودی بخرید

برای سفر به شمال، فلای تودی بهترین همراه مسافران است. این مجموعه پیش فروش بلیط قطار را انجام می‌دهد و به‌همین‌خاطر مسافران می‌توانند از مدتی قبل، نسبت به خرید بلیط قطار اقدام کنند. همچنین قیمت بلیط قطار در این مجموعه کمتر از سایر مراجع است. این موضوع از طرف پلتفرم فلای تودی تضمین شده است؛ علاوه‌بر‌این، این امکان را دارید که هتل تنکابن را هم از‌طریق سایت مجموعه رزرو کنید؛ البته با تخفیف‌های استثنایی که هزینه سفرتان را به‌مراتب کاهش می‌دهد. برای سفرهای خارجی هم نباید نگران هیچ‌چیز باشید. فلای تودی امکان رزرو هتل‌ های خارجی، پروازهای خارجی و اخذ ویزای توریستی را فراهم کرده است. با خیال آسوده همه‌چیز را به فلای تودی بسپارید و از سفرتان لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.