افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

هارد فورک شیباریوم در راه است. بررسی تاثیر آن بر قیمت شیبا

  • کد خبر : 247065
هارد فورک شیباریوم در راه است.  بررسی تاثیر آن بر قیمت شیبا

در 24 آوریل (5 مه)، توسعه دهندگان Shibaino از پیاده سازی هارد فورک در Shibarium خبر دادند. هدف این ارتقا افزودن ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر و ایجاد پویایی بیشتر در جامعه شیبا است. طبق گفته های Blockchain Homeland، Shibarium، شبکه لایه 2 مبتنی بر اتریوم، در حال آماده شدن برای ارتقای بزرگی است […]

در 24 آوریل (5 مه)، توسعه دهندگان Shibaino از پیاده سازی هارد فورک در Shibarium خبر دادند. هدف این ارتقا افزودن ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربر و ایجاد پویایی بیشتر در جامعه شیبا است.

طبق گفته های Blockchain Homeland، Shibarium، شبکه لایه 2 مبتنی بر اتریوم، در حال آماده شدن برای ارتقای بزرگی است که می تواند بر قیمت شیبا تأثیر بگذارد.

شباریوم
ارتقاء شیباریوم

شیباریوم و تاثیر آن بر قیمت شیبا

ارتقاء شبکه لایه 2 Shibarium برای 2 می (13 می) تنظیم شده است. این ارتقای عظیم باعث می‌شود که شبکه شیباریوم با هدف قرار دادن نوسانات کارمزد تراکنش‌ها در زمان‌های افزایش ترافیک، ثبات بهتری با کارمزدهای قابل پیش‌بینی و پایدارتر ارائه دهد.

علاوه بر این هاردفورک Shibarium زمان پردازش بلوک کمتر دارد. این به معنای انتقال در این لایه بلاک چین است سریعتر و ارزان تر خواهد بود. بلاک چین لایه ۲ شیباریوم در تلاش است تا نیازهای کاربران خود را برآورده کند و تاکنون موفق به ایجاد بیش از ۴ میلیون بلاک و پردازش ۴۱۷ میلیون تراکنش در سال اول خود شده است.

توسعه دهندگان Shibarium بیان کردند:

این تغییرات نه تنها کار با Shibarium را آسان‌تر می‌کند، بلکه شبکه را ایمن‌تر و قوی‌تر می‌کند تا بهترین ابزارها را برای ایجاد و نوآوری در اختیار شما قرار دهد. این ارتقا امنیت و پایداری شبکه را تا حد زیادی افزایش می دهد و در نتیجه یک پایه قابل اعتماد و قابل اعتماد برای پروژه های شما ایجاد می کند.

تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال این ارتقا را الف سیگنال صعودی برای قیمت شیبا، آنها می دانند که او اخیراً با چالش های بزرگی روبرو شده است. قیمت شیبا طی هفته گذشته حدود 10 درصد و در ماه گذشته حدود 25 درصد کاهش داشته است.

با این وجود، در روز گذشته پس از انتشار خبر ارتقای شیباریوم، شاهد رشد 2 درصدی بودیم. اگرچه امروز با کاهش 5 درصدی به 0.000023 دلار رسیده است.

بازده ماهانه Shiba Inu - منبع: CryptoRankبازده ماهانه Shiba Inu - منبع: CryptoRank
بازده ماهانه شیبا اینو – منبع: CryptoRank

تحلیلگران بر این باورند که قیمت شیبا در ماه می افزایش خواهد یافت. اگر تاریخ تکرار شود، قیمت شیبا می تواند تا افزایش یابد 0.00005 دلار افزایش دادن.

تاجر معروف Dream Chaser اظهار داشت:

اگر به رشد 50 درصدی در سبد خود نیاز دارید، باید خرید شیبا را در نظر بگیرید. خط روند قرمز قیمت در نمودار نمی تواند شبا را در منطقه قرمز نگه دارد. همه شرایط برای رشد فراهم است!

با این حال، به سرمایه گذاران هشدار داده می شود که با احتیاط عمل کنند. در حالی که میانگین سودآوری تصویری خوش بینانه ارائه می دهد، سودآوری متوسط ​​چشم انداز محدودتری را ارائه می دهد.

BinCrypto

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-04-29 16:01:03

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.