افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

نگران عکس گرفتن از خورش خوشمزه خود نباشید/ با چراغ سنسور داخل کابینت همه چیز روشن است

  • کد خبر : 185576
نگران عکس گرفتن از خورش خوشمزه خود نباشید/ با چراغ سنسور داخل کابینت همه چیز روشن است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون خانه به گونه ای است که تعدادی اقلام، لوازم و لوازم جانبی و حتی بسیاری از خوک ها و پانزرها در کنار هم قرار می گیرند تا دکوراسیون را شکل دهند. اگر چیدمان خانه بر اساس اصول باشد، حتی در ساده ترین شکل خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون خانه به گونه ای است که تعدادی اقلام، لوازم و لوازم جانبی و حتی بسیاری از خوک ها و پانزرها در کنار هم قرار می گیرند تا دکوراسیون را شکل دهند. اگر چیدمان خانه بر اساس اصول باشد، حتی در ساده ترین شکل خود می تواند زیبایی و جلوه خاص خود را داشته باشد. اما اگر درست نباشد، قطعاً با جذاب ترین چیزها هم نمی تواند آن حال و هوای خوب را بدهد و ظاهر خیلی زیبایی هم ندارد!

اما همانطور که گفتیم دکوراسیون هر خانه ای با عناصر کوچکی که می تواند زیبا باشد عالی به نظر می رسد. مثلا نورپردازی! می بینی که اگر خونت پایین برود، نشان می دهد که هزاران هزار خرج دکوراسیون می کنی؟ نه، قطعا نمی آید، تاریک و غم انگیز خواهد بود. همه چیز دقیقاً به همین شکل به هم متصل شده و فضا را تشکیل می دهد.

در این مقاله می خواهیم در مورد نورهایی با سنسورهای مخفی صحبت کنیم. ایده ای جذاب که هیچکس نمی تواند به آن فکر کند، در عین حال فوق العاده کاربردی است و می تواند هم در سطح کاری و هم در سطح زیبایی شناسی موثر باشد.

نور سنسور چیست؟

در حال حاضر از عناصر مختلفی برای رسیدن به نورپردازی جذاب استفاده می شود که نور سنسور یکی از آنهاست. این سبک نورپردازی برای هر مکانی از خانه است، علاوه بر نورپردازی که دارد به هوشمندتر شدن فضا نیز کمک می کند. چون خوب چراغ های قدیمی حتما باید سوئیچ داشته باشند و بعد از فشار دادن کلید به نور می رسید اما این سبک نورپردازی اتوماتیک است و به محض کوچکترین حرکتی روشن می شود.

البته سنسورهای به کار رفته در این چراغ ها مدل های مختلفی دارند و نسبت به نور محیط واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند. نورهایی با سنسورهای مخفی در بسیاری از فضاها قابل استفاده هستند و عملکرد ایده آلی را به شما ارائه می دهند. ویدئویی از آنچه گفته شد را در زیر مشاهده کنید.

انواع چراغ های دارای سنسور; مثلا زیر کمد وقتی می خواهید عکس بگیرید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که یک غذای خوشمزه درست کرده باشید و بعد بخواهید از آن عکس بگیرید، اما می بینید هر کجای مبلمان را نگاه کنید آنقدر تیره است که رنگ و لعاب آن را نمی بینید. غذا. اینجاست که می توانید با استفاده از نورهای حسگر یک نور ناناز جذاب بسازید! این سبک از چراغ های مغناطیسی شارژی زیر کابینتی با سنسور حرکتی و قابلیت شارژ مجدد به عنوان یک راه حل جدید و هوشمند در زمینه نورپردازی منزل بسیار محبوب شده است. این چراغ ها خیلی راحت و سریع نصب می شوند و با تغییر رنگ نور دگرگونی شگرفی به شما می دهند.

نور سنسور مخفی

نور سنسور برای کدام قسمت خانه خوب است؟

البته همانطور که در ویدیو مشخص است، این چراغ های حسگر را می توان برای بسیاری از فضاها استفاده کرد، مثلاً در داخل کمد لباس های زیبای ما را بهتر دید یا شاید در راهرو نصب کرد تا در نیمه شب روشن شود و بیرون برود. . به حمام و غیره

نور سنسور مخفی

تفاوت چراغ های سنسور با سایر نورهای مخفی

نورهای مخفی زیادی مانند چراغ های سقفی، هالوژن ها و حتی کوره های خطی وجود دارند که می توانند فضای مورد نظر را به خوبی روشن کنند و زیبایی مدرنی را به آن فضا ببخشند، اما در حقیقت شما نیاز به کنترل همه و تنها نور دارید. سنسورهایی وجود دارند که می توانند به طور خودکار روشن شوند و به این کنترلر قدیمی یعنی دسترسی کلید نیازی ندارند.

در واقع روشن شدن خودکار آنها هم خوب است و هم بد. مثلا اگه خونه جدید یکی بلرزه خیلی راحت میفهمی!! و از طرفی هر که حرکت کند می فهمد! آیا این خوب و بد است؟

نور سنسور مخفی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.