افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

نگاهی به سبک های اولین جشن مستقل فیلم کوتاه; از المیرا دهقانی تا شبنم مقدمی

  • کد خبر : 110190
نگاهی به سبک های اولین جشن مستقل فیلم کوتاه;  از المیرا دهقانی تا شبنم مقدمی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دوره اول از جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل در راستای حمایت فیلمسازان جوان به صورت خصوصی و با حضور 40 فیلم کوتاه از میان 400 اثر ارائه شده در اولین سالگرد فعالیت این مجموعه به سرپرستی شهاب حسینی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دوره اول از جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل در راستای حمایت فیلمسازان جوان به صورت خصوصی و با حضور 40 فیلم کوتاه از میان 400 اثر ارائه شده در اولین سالگرد فعالیت این مجموعه به سرپرستی شهاب حسینی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری دی از تیرماه 19 تا 27، 1401 جشن گرفته شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید گزارش تصویری اولین جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل نشان می دهد که در این مراسم شبنم مقدمی، صهبه برومند، لیلی رشیدی، پردیس احمدیه، نسیم ادبی، نازنین فراهانی، شادی کرم حضور داشتند. در اتاق کنفرانس رودی، مه لقاء باقری، المیرا دهقانی، لیندا کیانی، لادن مستوفی، امین حیایی، شهاب حسینی و … حضور داشتند. از فیلم های راه یافته به این جشنواره می توان به ادمیزاد به کارگردانی محمدرضا نرماندی پور و آس به کارگردانی حامد اصلانی اشاره کرد.

با یک نگاه کلی به این مراسم شاهد استایل های مختلفی مانند استایل ماکسیمال، کژوال یا کلاسیک هستیم که در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر آن ها می پردازیم. فراموش نکنید که شناخت سبک های مختلفی که در دنیای مد و مد وجود دارد به شما این امکان را می دهد که سلیقه خود را بهتر بشناسید و استایل های جذاب تری داشته باشید. سبک هایی که با افزایش اعتماد به نفس احساس بهتری در شما ایجاد می کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از جدیدترین تیپ های المیرا دهقانی، شبنم مقدمی و دیگر بازیگرانی که در این مراسم حضور داشتند را مشاهده کنید.

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

سبک تاریک لیندا کیانی و مهتاب تسروتی در جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل

لیندا کیانی و مهتاب ثروتی را می توان دو تن از بازیگرانی دانست که با نگاهی سیاه و مرموز در جشنواره فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل حاضر شدند. رنگ مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است. استایل تیره یکی از انواع سبک های مورد استفاده در دنیای مد و مد است که در آن از رنگ های تیره به خصوص مشکی به شکل های مختلفی استفاده می شود. استایل تیره برای مجالس مختلف مانند مراسم رسمی، ادارات و … گزینه بسیار مناسبی است.

از آنجایی که جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل یک رویداد رسمی و هنری به حساب می آید، انتخاب سبک تاریک انتخاب بسیار مناسبی تلقی می شود. فراموش نکنید که معمولا پوشیدن لباس های تیره شما را در نظر دیگران شیک و منحصر به فرد می کند، به همین دلیل برخی از بازیگران از استایل تیره به عنوان استایل شخصی خود استفاده می کنند.

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

شبنم مقدمی و مکس استایل پردیس احمدیه در جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل

همانطور که در گذشته گفتیم شبنم مقدمی لباس های گلدار یا ماکسی می پوشد و از آنجایی که علاقه زیادی به چاپ دارد، انتخاب لباس گلدار برای جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل کاملا طبیعی است. پردیس احمدیه نیز سارافون بلند و چاپ شده ای برگزید و کت کتانی روی آن پوشید که می توان گفت سبک شبنم مقدمی به آن کمک زیادی کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در معنای هنری، حداکثر یا حداکثر به عنوان یک فلسفه و یک جنبش انتقادی در مقابل حداقل شناخته می شود. ماکسیم زیبایی را در حد افراط می بیند و به طور کلی به هر پدیده ای که نامتعادل و پر زرق و برق باشد حداکثر می گویند.

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

سبک شهاب حسینی و دیگر آقایان در جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل

در جشن فیلم کوتاه اتاق فکر مستقل شاهد سبک کلاسیک شهاب حسینی و سبک کژوال هوشمند امین حیایی بودیم و می توان گفت سایر بازیگران مرد کژوال هستند. شاید برایتان عجیب باشد، اما افرادی که اسمارت کژوال را انتخاب کرده اند، می توان گفت سبک باهوش تری نسبت به دیگران دارند و امین حیایی یکی از این بازیگران است. ویژگی اصلی استایل کژوال هوشمند، پوشیدن لباس های راحت و شیک است که ظاهری رسمی دارند، بنابراین در این استایل باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار شود.

اولین جشن فیلم کوتاه یک اتاق فکر مستقل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.