افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

نکونام باید بداند که چیزی تغییر نمی کند / جای خالی فوتبال ناب در دربی – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 229290
نکونام باید بداند که چیزی تغییر نمی کند / جای خالی فوتبال ناب در دربی – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

بهروز پروش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال و نحوه بازی آن در لیگ گفت: استقلال به لطف بازیکنانی که به خدمت گرفته در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. به سهم خودم به عنوان یک هوادار از نتایج راضی هستم اما مدیریت […]

بهروز پروش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال و نحوه بازی آن در لیگ گفت: استقلال به لطف بازیکنانی که به خدمت گرفته در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. به سهم خودم به عنوان یک هوادار از نتایج راضی هستم اما مدیریت باشگاه می توانست در نقل و انتقالات کمک زیادی به تیم کند و بازیکنان دیگری را جذب کند. هر چه هست تمام شده و این استقلال باید تا پایان فصل با همین شرایط ادامه پیدا کند.

و افزود: بازنگری در مسائل کمکی به استقلال نمی کند، کادر فنی و مدیریت دیگر نباید به دنبال مقصر باشند و یکدیگر را مقصر بدانند. جواد نکونام و بازیکنان در اختیار مریزاد هستند که با 42 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

بی انصافی است که بگوییم خطیر هیچ کاری نکرد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مدعی شد خطیر هم در پست خود برای استقلال تلاش کرد و گفت: نکته دیگری که باید بگویم بی انصافی است که بگوییم خطیر هیچ کاری برای استقلال انجام نداد، قطعا شرایطی برای او وجود داشت که ما چیزی نمی دانیم. در مورد … در این مدتی که خطیر به استقلال آمده است بسیاری از اتفاقات و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته دیده نمی شود و این باعث آرامش باشگاه و تیم می شود.

استقلال در اهواز 3 امتیاز حساس به دست آورد

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی استقلال خوزستان گفت: بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بازی بسیار خوبی را مقابل همتای خوزستانی خود انجام دادند و در 15 دقیقه پایانی بازی فشار زیادی را تحمل کردند. چون می خواستند نتیجه بازی را حفظ کنند. در هر صورت نتیجه این دیدار به سود آبی ها بود تا قبل از دربی 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند.

نکونام باید بداند که با حرف های او چیزی عوض نمی شود.

پورش خواه با اشاره به صحبت های جواد نکونام پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: شکی نیست که مدیریت باشگاه می توانست کمک بیشتری به تیم کند اما همه چیز تمام شده است و کادر فنی باید بدانند که باید فصل را با این تیم به پایان برسانیم. این بازیکنان این روزها هر حرف و حدیثی در مورد این مسائل فقط جایی برای استقلال ایجاد می کند. از جواد نکونام می خواهم که دیگر به این مسائل فکر نکند و به کار خود ادامه دهد تا جایگاهی را که به دست آورده به راحتی از دست ندهد. امیدوارم مدیریت باشگاه همچنان به تیم کمک کند تا به نتایجی که می خواهد برسد.

نکونام از حرفش پشیمان است

وی درباره صحبت های جواد نکونام که قول قهرمانی نمی دهد، تصریح کرد: گاهی مردم تحت فشار هستند و حرف هایی می زنند که نباید بگویند. صحبت های جواد نکونام بعد از بازی بعد از بازی با استقلال خوزستان هم به همین شکل بود و جواد نکونام قطعا بعدا از حرف هایش پشیمان خواهد شد که چرا این حرف ها را زده است. این حرف ها را هواداران واقعی می فهمند اما کسانی که به دنبال شکست استقلال هستند از این حرف های نکونام خوشحال می شوند.

در دربی جایی برای فوتبال ناب نیست

پروش خواه در پایان درباره دربی 103 پایتخت گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس دربی صد و سوم در شرایطی برگزار می شود که بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم تعیین کننده است. امیدوارم شاهد بازی بسیار خوب و جمع دوستانه باشیم، هم بازیکنان از زمین بازی لذت ببرند و هم هواداران بعد از مدت ها فوتبال ناب ایرانی را ببینند که جایی در دربی ندارد. بدون شک هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد و بازی را با سود به پایان برساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.