افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

نمی دونید نزدیک عید کدوم مبل و فرش بخرید؟/ بهتون میگم چطوری مبلمان و فرش رو زیبا کنید!

  • کد خبر : 179150
نمی دونید نزدیک عید کدوم مبل و فرش بخرید؟/ بهتون میگم چطوری مبلمان و فرش رو زیبا کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها کانفیگ به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است! از هماهنگی لباس، کیف و کفش گرفته تا وسایل منزل… البته این موضوع مهمی است; فردی را تصور کنید که طبق اصول خاصی لباس پوشیده است و آن را با کسی که لباسی که در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها کانفیگ به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است! از هماهنگی لباس، کیف و کفش گرفته تا وسایل منزل… البته این موضوع مهمی است; فردی را تصور کنید که طبق اصول خاصی لباس پوشیده است و آن را با کسی که لباسی که در دستتان است می پوشد مقایسه کنید! قطعا از نظر زیبایی شناسی متفاوت و متفاوت هستند! همین امر در مورد راه اندازی وسایل خانه نیز صدق می کند. اگر اصول دکوراسیون و چیدمان را بدانیم و رعایت کنیم، قطعا محیطی دلنشین و زیبا ایجاد خواهیم کرد که مایه آرامش ما خواهد بود. در این مقاله می آموزیم که چگونه مبلمان و فرش را با هم ترکیب کنیم تا بهترین ترکیب ها را ایجاد کنیم. تا آخر با من باش…

اصول ترکیب مبلمان و فرش

مبلمان و فرش دو عنصر بسیار مهم در دکوراسیون منزل هستند، پس باید به فکر انتخاب آنها باشیم و با علم به اصول خاصی عمل کنیم. عید نزدیک است و اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، بهترین زمان برای یادگیری اصول ترکیب مبل و فرش و خرید بر اساس آن است.

مبلمان و فرش های همرنگ.

ساده ترین اصل که بسیار زیباست و فضایی مینیمال و دلنشین ایجاد می کند، انتخاب طیف رنگی برای مبلمان و فرش است. برای مثال رنگ کرم را برای مبلمان و فرش به گونه ای انتخاب کنید که رنگ یک عنصر کرم روشن تر و رنگ عنصر دیگر کرم تیره تر باشد یا برعکس.

طراحی-سالن 7

طراحی اتاق نشیمن 3

مبلمان و فرش با رنگ های مکمل.

انتخاب رنگ های مکمل برای مبلمان و فرش یکی دیگر از روش های چیدمان است که زیبایی خاصی را به فضا می بخشد. استفاده از رنگ های قهوه ای و سبز آبی، سرخابی و فیروزه ای، آبی و زرد و …. و انتخاب هوشمندانه لوازم و دکوراسیون آن، چیدمان منزل شما را خاص می کند.

طراحی-سالن 8

باید بگویم که رنگ خاکستری در کنار بسیاری از رنگ های دیگر جذابیت خاصی دارد. مانند خاکستری و نارنجی، خاکستری و سرخابی، خاکستری و قرمز و…

از فرش همرنگ کفپوش استفاده کنید.

گزینه دیگری که برای ترکیب مبلمان و فرش پیش رو دارید، استفاده از فرشی است که رنگ آن شبیه کفپوش فضایی است که در حال تزئین آن هستید. برای مثال اگر کف سالن و پذیرایی شما، پارکت گردویی است، مناسب است از فرش قهوه ای، کرم یا ارس استفاده کنید. در این مورد، رنگ مبلمان را به عنوان رنگ مکمل طیف قهوه ای در نظر بگیرید. مانند یشمی یا سبز آبی تیره.

طراحی اتاق نشیمن 2

فضا را پر نکنید!

اگر فرش شما طرحی آراسته دارد، حتما مبل های خود را با پارچه های ساده انتخاب کنید. استفاده از پارچه چاپ شده برای مبل در کنار یک فرش پر نقش و نگار، فضا را به هم ریخته و خسته کننده می کند. و برعکس، اگر مبلمان شما پارچه ای با طرحی آراسته است، یک فرش ساده و بدون چاپ انتخاب کنید.

طراحی اتاق نشیمن 4

استفاده از جزئیات رنگارنگ و جذاب.

اگر فرش و مبل را به رنگ های خنثی انتخاب می کنید، مثلاً کرم یا خاکستری، بهتر است برخی از اکسسوری ها و عناصر تزئینی را در رنگ های گرم و تاثیرگذار انتخاب کنید که به فضا جان می بخشد. به این ترتیب از خسته کننده شدن محیط جلوگیری می کنید!

طراحی اتاق نشیمن 6

در این مقاله راهکارهای ساده ای برای چیدمان مبلمان و فرش ارائه می دهیم تا بتوانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید و فضای زندگی خود را زیبا و شیک بچینید. در اینجا می توانید بقیه تزئینات را مشاهده کنید.

طراحی اتاق نشیمن 1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.