افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

نمی دانید چه چیزی را روی میز بگذارید؟ / بگذارید راز ایجاد یک گوشه جذاب در خانه را به شما بگویم

  • کد خبر : 167583
نمی دانید چه چیزی را روی میز بگذارید؟  / بگذارید راز ایجاد یک گوشه جذاب در خانه را به شما بگویم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- میزهای گرد از دیرباز پای ثابت دکوراسیون منزل بوده اند و امروزه نیز می توان گفت که اکثر خانه ها حداقل یک میز گرد در گوشه خود دارند. من خودم طرفدار پر و پا قرص میزهای گرد هستم، چه برای اتاق غذاخوری و چه برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- میزهای گرد از دیرباز پای ثابت دکوراسیون منزل بوده اند و امروزه نیز می توان گفت که اکثر خانه ها حداقل یک میز گرد در گوشه خود دارند. من خودم طرفدار پر و پا قرص میزهای گرد هستم، چه برای اتاق غذاخوری و چه برای گوشه ای از خانه که می توانید گلدان های طبیعی یا عکس یا عناصر تزئینی خاص را در آن قرار دهید.

میز ناهار خوری گرد به همه اعضای خانواده این امکان را می دهد که همدیگر را ببینند و در حین غذا خوردن معاشرت کنند. یک میز گرد کوچکتر نیز می تواند گوشه ای جذاب در خانه شما باشد.

بهترین راه برای داشتن میزگرد چیست؟

بهترین راه برای شکل دادن به میز برای میز گرد، گرده! یعنی بهتر است با توجه به ابعاد آن، رومیزی گرد را برای میز گرد انتخاب کنید. اگر می خواهید رومیزی میز ناهارخوری گرد بخرید، بهتر است رومیزی حداقل 20 سانتی متر از میز آویزان باشد تا هنگام نشستن و بلند شدن از روی صندلی ها مشکلی ایجاد نکند.

rumizigerd3

اگر می‌خواهید برای گوشه‌ای از خانه که قرار است در آن آبکاری طلا و عناصر تزئینی قرار دهید، میز بخرید، می‌توانید یک میز کوتاه یا بلند که کف را لمس می‌کند، انتخاب کنید. بستگی به سلیقه شما دارد اما باید بگویم که میز بلندی که تا نزدیک زمین می رسد ظاهر شیک و زیباتری به خانه می دهد.

البته در این زمینه استثناهایی وجود دارد. اگر میز گردی که می خواهید در گوشه خانه خود قرار دهید پاهای جذابی دارد، می توانید میز کوتاه تری انتخاب کنید تا پایه های میز پوشیده نشود.

بهترین متریال برای میز چیست؟

برای دوخت رومیزی از پارچه های مختلفی استفاده می شود اما بهترین پارچه برای رومیزی مخمل و ساتن است. انتخاب پارچه تا حد زیادی به سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ساکنان آن بستگی دارد.

rumizigerd7

اما به طور کلی اگر می خواهید رومیزی بلند روی میز خود قرار دهید، می توانید یک پارچه ساتن نزدیک به زمین در نظر بگیرید و یک رومیزی مخملی به شکل الماس کوتاه تری قرار دهید. البته باید مراقب باشید که رنگ دو پارچه با هم هماهنگ باشد.

اگر خانه شما به سبک کلاسیک تزئین شده است، می توانید از پارچه های ترمه نیز استفاده کنید و اصالت و شکوه را به خانه خود بیاورید.

رومیزیگرد6

محاسبه جدول برای دوخت یا خرید رومیزی.

برای سفارش رومیزی متوسط ​​یا کوتاه، 30 تا 40 سانتی متر به قطر میز اضافه کنید تا سفره به اندازه دلخواه از کناره ها آویزان شود. برای اندازه‌گیری یک میز بلند، از مرکز میز تا زمین را اندازه بگیرید و چند اینچ اضافی بگذارید.

rumizigerd2

برای تزئین میز گرد از رانر استفاده کنید

چند سالی است که استفاده از رانر رومیزی بسیار رایج شده است و انواع مختلفی از رانر در بازار وجود دارد. قرار دادن رانر روی میز گرد باعث جذابیت آن می شود و بهتر است برای میز گرد از رانر براق با متریال چوبی و رانر ساتن برای میزهای شیشه ای استفاده کنید.

امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید بهترین رومیزی را برای میز گرد خود انتخاب کنید. برای مطالعه سایر مقالات مرتبط با دکوراسیون به اینجا مراجعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.