افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

نفوذ به خانه های مشهد با غرور دزدیده شده! / شیلکه به پلیس فاش شد

  • کد خبر : 194648
نفوذ به خانه های مشهد با غرور دزدیده شده!  / شیلکه به پلیس فاش شد

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در حالی که همچنان در حال اجرای طرح مبارزه با سارقان و مال خراش بودند، به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در بلوار مهر مادر مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند، اما راننده پس از برخورد با سارقان و مال خراش، به سرنشینان یک دستگاه […]

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در حالی که همچنان در حال اجرای طرح مبارزه با سارقان و مال خراش بودند، به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در بلوار مهر مادر مشکوک شده و به وی دستور ایست دادند، اما راننده پس از برخورد با سارقان و مال خراش، به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند. با دیدن ماشین پلیس، آن را در عقب قرار داد، پا بر روی پدال گاز گذاشت و به طرز وحشتناکی از صحنه فرار کرد.

اخطارهای قانونی پلیس نیز فایده ای نداشت تا اینکه نیروهای پلیس مجبور به تیراندازی انتخابی و دستگیری متهم شدند در حالی که راننده مسافت زیادی را با لاستیک و پنچر طی کرده بود.

در بازرسی انجام شده تعداد زیادی لوازم برقی از قبیل تلویزیون، آب میوه گیری، اتو، پتو و … از داخل پراید کشف شد. این در حالی است که بررسی ها نشان می داد خودروی پراید نیز شب گذشته از مقابل یک منزل مسکونی در منطقه خواجه ربیع به سرقت رفته است.

طولی نکشید که دو سرنشین پراید به دستور سرهنگ روح اشجعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع) به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفتند.

بررسی های پلیسی حاکی از آن بود که متهمان از اعضای حرفه ای و باتجربه باند سارقانی هستند که پس از سرقت پراید وارد دو منزل مسکونی شده اند.

در همین زمان، نیروهای انتظامی به دستور سرهنگ احمد گردن (فرمانده انتظامی مشهد) در یک عملیات ضربتی سومین عضو باند دست اندرکار سرقت های مذکور را نیز دستگیر کردند و بدین ترتیب تحقیقات برای کشف این ریشه دیگر جنایات احتمالی این باند سارقان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.