افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

نظر جدید علم الهادی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها

  • کد خبر : 229210
نظر جدید علم الهادی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها

امام جمعه مشهد: تاکید مجامع جهانی برای ما اهمیتی ندارد/ جایگاه ویژه بانوان در ورزشگاه ها ساخته شود. انتخاب: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید در هر ورزشگاه جایگاه ویژه ای برای بانوان ساخته شود تا بتوانند آزادانه حضور پیدا کنند و از حرکات هیجانی لذت ببرند و تیم مورد علاقه خود را […]

امام جمعه مشهد: تاکید مجامع جهانی برای ما اهمیتی ندارد/ جایگاه ویژه بانوان در ورزشگاه ها ساخته شود.

انتخاب: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید در هر ورزشگاه جایگاه ویژه ای برای بانوان ساخته شود تا بتوانند آزادانه حضور پیدا کنند و از حرکات هیجانی لذت ببرند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

حجت الاسلام سید احمد علم الهادی روز دوشنبه در مراسم معارفه برترین های خراسان رضوی در مشهد افزود: بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر وجود دارد. jw.org حوزه ورزش، موضوعی که از یک سو مجامع بین المللی به آن توجه و تاکید کرده اند و از سوی دیگر خواستار حضور زنان در جامعه بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تاکید مجامع بین المللی برای ما اهمیتی ندارد، تنها خواسته زنان جامعه خودمان از یک زن و یک دختر به این پاکی است. زمین در دلش احساس نمی کند که به دلیل تفاوت جنسیتی وارد شده است.» ورزشگاه ممنوع است.

علم الهادی افزود: ما معتقدیم که اسلام می تواند همه مشکلات ما را حل کند و همچنین می تواند در این موضوع مرجع نظر باشد. بحث حضور زنان در ورزشگاه ها بدون راه حل مشکلی نیست. موضوع اصلی لحظاتی است که احساسات ورزشی بر استادیوم حاکم می شود و اینجاست که می گوییم نباید اتفاقی بیفتد که به شأن و منزلت زنان و جایگاه مقدس آنها لطمه وارد کند.

وی ادامه داد: جریان فرهنگی معارض که به نفع دشمن است که بر پایه فساد، فحشا و امور منافی عفت است، در سایه مهجوریت ورزش ترویج می شود.

امام جمعه مشهد بر نقش قهرمانان ورزشی به عنوان الگو برای نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت: وقتی دختر قهرمان این سرزمین در مراسم اهدای مدال از دست دادن با نامحرم پرهیز می کند. یا برادر جوان و قهرمان ما به سجده می رود و در برابر پروردگار می رود و بر زمین می افتد، این رفتارها فقط یک عکس العمل ساده نیست، بلکه نشانه شخصیت و فرهنگ است که قطعا مورد توجه و الگوگیری نوجوانان و جوانان قرار خواهد گرفت. .

علم الهادی در پاسخ به صحبت های یکی از جوانان منتخب حوزه ورزش که از مشکلات موجود گلایه داشت، افزود: در ورزش خراسان رضوی مشکل داریم و این موارد را با مدیرکل در میان گذاشته ایم. ورزش و جوانان و وزیر ورزش».

وی ادامه داد: امروز حوزه های متعددی را می توان تعریف کرد که خراسان رضوی در آن ها جایگاه نفوذ ملی دارد که نمونه آن بحث انتخابات بود که آمار مشارکت مردمی در خراسان رضوی از میانگین ملی فراتر رفت. این مشکل در حوزه های مختلف وجود دارد اما متأسفانه باید پذیرفت که ورزش در این مقوله نیست و اینجاست که باید در وضعیت ورزش استان تأمل جدی شود و امکاناتی در نظر گرفته شود تا ورزشکاران خراسانی بتوانند بیاورند. استعدادهای آنها در پیش زمینه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: البته توجه داشته باشید که هر آنچه مربوط به جوانان است منحصر به حوزه ورزش نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت ورزش و جوانان از کشور. حل مشکلات دیگر جوانان نیز بر عهده ایشان است و مسئولیت دارد که موضوع ازدواج را به عنوان موضوعی که در عرصه های فرهنگی و اخلاقی به نفع جوانان تمام می شود قرار دهد.

علم الهادی افزود: اگر قصد دارید راه حل های قطعی و قابل اعتمادی برای این امر تعریف کنید تا هر فرد در این جامعه بداند در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت، آن زمان است که می توانید در این زمینه اطمینان داشته باشید. ورزش و جوانان شما یک شاخص ساخته اید.

وی افزود: باید به موازات اقدامات اجرایی و عملیاتی در زمینه گسترش ساخت مسکن ارزان، راهکارهای فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد تا انتظارات و فشارهای بیجا از سوی خانواده ها بر زوجین و کار کاهش یابد. دختران جوانان ما باید راضی باشند که زندگی خود را حتی از یک اتاق کوچک شروع کنند و سپس با تلاش و همدلی به بالاترین درجات و بالاترین سطح رفاه مادی برسند.

نماینده فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه تنها با یک سخنرانی نمی توان فرهنگ ازدواج و مشکلات جوانان را حل کرد، گفت: خوشبختانه مقرر شد 800 خوابگاه برای زوجین در همین دانشگاه فردوسی ساخته شود. مشهد در یک سال و نیم آینده.

علم الهادی ادامه داد: تمرکز بر ساخت مسکن تعاونی و حمایتی برای پسران و دخترانی که در مسابقات ورزشی کشوری یا بین المللی کسب می کنند تا این برادران و خواهران جوان و قهرمان ما بتوانند ازدواج کنند. این خانه هر چقدر هم ساده باشد، در نهایت شرایطی را برای شروع یک زندگی فراهم می کند و پس از آن، این عزیزان که مظهر اراده و جاه طلبی هستند مشمول نعمت الهی خواهند شد و زندگی خود را خواهند ساخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.