افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

نظافت میله و چدن های گازی / روش آسان و سه طرفه با وسایلی که در منزل دارید

  • کد خبر : 245855
نظافت میله و چدن های گازی / روش آسان و سه طرفه با وسایلی که در منزل دارید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند به هر طریق ممکن در زمان خود صرفه جویی کنند، زیرا این واقعیت که زمان را با هیچ چیز نمی توان خرید و می توان به عقب برگرداند برای همه کاملاً واضح است و حتی به نظر می رسد که زمان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند به هر طریق ممکن در زمان خود صرفه جویی کنند، زیرا این واقعیت که زمان را با هیچ چیز نمی توان خرید و می توان به عقب برگرداند برای همه کاملاً واضح است و حتی به نظر می رسد که زمان با اسب می رود و ما پیاده، آنقدر. به طوری که به سرعت می گذرد و ما را با کارهای عقب افتاده زیادی مواجه می کند و حالا در این بین یک سری عقب ماندگی های مربوط به خانه داری که در نوع خود واقعاً سخت و زمان بر است. و به همین دلیل یک سری کارها پیش می آید و آنها را به تعویق می اندازند، مثلاً درست کردن و نظم دادن به یخچال برای بعضی از کارهایی که می گویند انجام می دهند، انجام نمی دهند، سخت است. این کار را انجام دهید، در حالی که این افراد می توانند با کمک یک سری ترفندهای ساده این کار را انجام دهند. در این زمینه و تنها در چند مرحله ساده می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

بنابراین می توان گفت که ترفندها در خیلی جاها مفید هستند و دست ما را می گیرند، زیرا بسیاری از افراد قبل از ما بارها آنها را امتحان کرده و نتیجه آن را دیده اند، پس چرا ما جزو کسانی نیستیم که کار خود را به راحتی انجام می دهند؟ برای بسیاری از افراد تنها یک راه برای از بین بردن موهای زیر پوستی در خانه وجود دارد و آن سوزاندن موها است، در حالی که می توانید این کار را در خانه فقط با جوش شیرین انجام دهید بدون اینکه بوی موهای مجعد را از بین ببرید. کل خانه! حالا از این بگذریم و به موضوع مقاله امروز برویم که در مورد تمیز کردن چدن ها با گاز است، بسیاری از آنها از کثیفی می ترسند، زیرا با گاز بسیار تمیزتر هستند، اما این چدن ها کثیف و نامرتب هستند، بنابراین در اینجا ما برای شما ترفندهایی برای تمیز کردن آنها می گذاریم. ما آنها را انجام خواهیم داد، پس با ما بمانید.

برای تمیز کردن اجاق گاز از جوش شیرین استفاده کنید.

یکی از مواد بسیار خوب که پاک کننده ملایم و طبیعی است جوش شیرین است که برای تمیز کردن چدن با گاز نیز بسیار مناسب است. برای تمیز کردن چدن ها با این ماده، در ابتدای کار، چدن ها را از روی اجاق گاز خارج کرده و با آب گرم بشویید، سپس یک لایه جوش شیرین روی سطح آن ها بمالید و حدود نیم ساعت صبر کنید تا این ماده عمل کند. اجازه دهید استراحت کند و بعد از این مدت با اتوی اسکاتلندی یا برس نرم بشقاب ها را آسیاب کنید تا کثیفی از بین برود و در انتها با آب گرم بشویید و خشک کنید.

مواظب باشید پوستتان در هنگام دست زدن به جوش شیرین آلرژی پیدا کند پس حتما دستکش بپوشید دیدم چی گفتم.

تمیز کردن چدن گازی.

برای تمیز کردن چدن از گاز از سرکه استفاده کنید.

بریم سر زمان یکی دیگر از مواد پاک کننده طبیعی که می توانید برای تمیز کردن چدن از آن استفاده کنید، سرکه است که می توان از آن برای تمیز کردن بسیاری از چیزها استفاده کرد. برای استفاده از این مواد برای تمیز کردن چدن باید ابتدا ظرفی را از آب پر کنید و سپس حدود یک فنجان سرکه داخل آن بریزید و سپس چدن ها را در این محلول قرار دهید و اجازه دهید نیم ساعت خیس بخورند. این محلول و بعد از گذشت این مدت زمانی که سرکه اثر خود را ترک کرد، می توانید آنها را با آب گرم بشویید و در نهایت خشک کنید و از تمیز شدن آنها لذت ببرید.

تمیز کردن چدن گازی.

برای تمیز کردن اجاق گاز از آمونیاک استفاده کنید.

آمونیاک را می‌توان یکی از قوی‌ترین پاک‌کننده‌ها برای پاک‌سازی بسیاری از چیزها دانست، کثیفی‌های حاصل از ریخته‌گری‌های گاز یکی از آن‌ها است، البته در استفاده از این ماده باید مراقب باشید زیرا آمونیاک می‌تواند چشم و پوست شما را تحریک کند. برای استفاده از این ماده برای تمیز کردن، ابتدا باید ظرفی را پر از آب کنید و سپس یک چهارم فنجان آمونیاک به آن اضافه کنید و سپس چدن ها را در این محلول قرار دهید و سی دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید و خشک کنید. حوله نرم .

تمیز کردن چدن گازی.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.