افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

نحوه قرار دادن زیپ به قدری ساده است که حتی اگر تکنسین نیستید می توانید آن را انجام دهید، آن را امتحان کنید

  • کد خبر : 244815
نحوه قرار دادن زیپ به قدری ساده است که حتی اگر تکنسین نیستید می توانید آن را انجام دهید، آن را امتحان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که زمان حرف اول را می زند و خیلی ها متوجه می شوند که زمان در زندگی چقدر ارزشمند است و می دانند که هیچ چیز جایگزین آن نمی شود، بنابراین ترفندهایی برای انجام یک سری کارها به جای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که زمان حرف اول را می زند و خیلی ها متوجه می شوند که زمان در زندگی چقدر ارزشمند است و می دانند که هیچ چیز جایگزین آن نمی شود، بنابراین ترفندهایی برای انجام یک سری کارها به جای کارهای وقت گیر ایجاد می شود. به عنوان مثال، یکی از مواردی که بسیاری از افراد از آن اجتناب می کنند، از بین بردن موهای زیر پوستی است که می توان با یک سری ترفندهای بسیار آسان، بدون اینکه حتی یک تار مو را پشت سر گذاشت، این کار را انجام داد، هرچند ممکن است آن را آتش بزند و بوی ناخوشایندی در پی داشته باشد. بسیاری از مردم و بسیاری از مردم دوست ندارند مدفوع را به این روش تمیز کنند.

در ضمن حتی یکسری کارها هم هست که همیشه انجام می دادی ولی شاید وقت نگرانی نداشته باشی و نتیجه خیلی بدتری بگیری مثلا در مورد سینک که البته همه تمیزش میکنن و میخوان سینک روشن بشه اما هی با یک سری ترفندهای ساده برای روشن کردن سینک، علاوه بر افزایش تمیزی سینک، کار شما را نیز آسان کرده و به جای شستشوی سینک، وقت خود را به چیز دیگری اختصاص دهید. حال در این مقاله قصد داریم در مورد ترفند دیگری که می توانید انجام دهید، یعنی نحوه تعمیر زیپ شکسته با شما صحبت کنیم. اصولا زیپ مشکلی است که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید، اما همه نمی دانند چگونه آن را برطرف کنند که در این مقاله قصد دارید با آن آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

چگونه زیپ شکسته را تعمیر کنیم؟

اول از همه سعی کنید زیپ را با قیچی ببرید و فرقی نمی کند زیپ پلاستیکی باشد یا فلزی.

به این نکته توجه کنید که قسمت پارچه ای زیپ در دست شما باشد و این باعث می شود بهترین جهت برای اعمال نیرو به زیپ را داشته باشید. حالا یک طرف زیپ را به صورت اریب ببرید و فقط یک طرف آن را از زیپ رد کنید.

حالا طرف دیگر را داخل سر زیپ قرار دهید یا با یک دست دو لبه پارچه را روی زیپ محکم نگه دارید و با دست دیگر سر زیپ را به سمت پایین بکشید و ببینید که سر زیپ خیلی راحت روی زیپ قرار می گیرد . این ممکن است در ابتدا برای شما سخت باشد، اما با تمرین آسان تر خواهد شد.

نحوه اتصال زیپ خراب است.

وقتی زیپ گیر کرد چه باید کرد؟

گیر کردن در زیپ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیار آزاردهنده و دردسرساز است، به خصوص در مورد زیپ لباس یا کیف شما. یکی از ساده ترین راه ها برای حل این مشکل استفاده از مداد مشکی معمولی است. . به این ترتیب باید نوک مداد را روی دندانه های زیپ بمالید و همینطور ادامه دهید تا در نهایت زیپ باز شود.

اگر این روش جواب نداد، می‌توانید از روان‌کننده‌ای مانند مایع تمیزکننده پنجره‌ها استفاده کنید، زیرا روغنی نیست، بنابراین لباس یا هر چیزی را که دارای زیپ آسیب‌دیده است، لکه‌دار نمی‌کند. وازلین یا صابون نیز برای این منظور مفید هستند. حالا هر کدام را که انتخاب کردید باید آن را از روی دندانه های زیپ بکشید و کمی زیپ را بکشید و دوباره اگر زیپ باز نشد از روغن روان کننده استفاده کنید و به کشیدن زیپ ادامه دهید تا در نهایت باز شود.

نحوه اتصال زیپ خراب است.

زیپ را با چنگال وصل کنید.

حل مشکل عدم تطابق دندانه های زیپ

یکی دیگر از مشکلاتی که برای زیپ می تواند آزاردهنده باشد عدم همخوانی دندان های آن است که دلایل متعددی دارد اما برای رفع آن می توانید از صابون یا نوک مدادی که قبل از کشیدن دندان ها به شما گفتیم استفاده کنید. برای اتحاد دوباره

نحوه اتصال زیپ خراب است.

برای یادگیری و اجرای هک های تمیز کردن بیشتر، صفحه هک های تمیز کردن ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.