افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

نتانیاهو: شروع عملیات رفح مدتی طول خواهد کشید

  • کد خبر : 237686
نتانیاهو: شروع عملیات رفح مدتی طول خواهد کشید

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، دو روز پس از تماس تلفنی خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، بیانیه ای ویدئویی صادر کرد و گفت که “به زودی طرح تخلیه غیرنظامیان از منطقه جنگی را تصویب خواهد کرد.” او گفت که از حمایت بایدن قدردانی می […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، دو روز پس از تماس تلفنی خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، بیانیه ای ویدئویی صادر کرد و گفت که “به زودی طرح تخلیه غیرنظامیان از منطقه جنگی را تصویب خواهد کرد.”

او گفت که از حمایت بایدن قدردانی می کند و رئیس جمهور از او خواسته است تا برنامه هایی را در مورد کمک های بشردوستانه و دیگر جنبه های جنگ به ایالات متحده ارائه دهد.

نتانیاهو مشاوران ارشد خود را روز یکشنبه به واشنگتن خواهد فرستاد.

نتانیاهو تصریح کرد که طرح ارتش اسرائیل برای عملیات در رفح قبلا تصویب شده است. وی تصریح کرد: همزمان با آماده شدن برای ورود به رفح که مدتی طول می کشد، با تمام نیرو به عملیات خود ادامه می دهیم.

وی افزود: ما به عملیات در خان یونس در اردوگاه های مرکزی برای از بین بردن و دستگیری مقامات ارشد حماس ادامه خواهیم داد، همانطور که بارها و بارها به شما قول داده ام، مصمم به پیروزی کامل هستیم و به آن دست خواهیم یافت.

ادعاهای نخست وزیر اسرائیل در حالی مطرح می شود که تحلیلگران می گویند ارتش رژیم وی تاکنون نتوانسته است به دو مورد از اهداف اعلام شده از جنگ غزه دست یابد.

پس از حمله الاقصی در 7 اکتبر، نتانیاهو آزادی زندانیان غزه و نابودی کامل حماس را به عنوان اهداف جنگی تعیین کرد. ناکامی نتانیاهو باعث افزایش فشار بر وی برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی و استعفا شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.