افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 19 May , 2024
0

میز پذیرایی عید نوروز کامل با شیرینی پاپیون / طرز تهیه آن با روش های آشپزی

  • کد خبر : 228469
میز پذیرایی عید نوروز کامل با شیرینی پاپیون / طرز تهیه آن با روش های آشپزی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چیزی به عید نوروز نمانده و اگر می خواهید شیرینی های این روزها را خودتان درست کنید، باید شروع به خرید لوازم ضروری درست کردن شیرینی کنید و با عشق شروع کنید! شیرینی های خشک زیادی هستند که ماندگاری بالایی دارند و برای عید نوروز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چیزی به عید نوروز نمانده و اگر می خواهید شیرینی های این روزها را خودتان درست کنید، باید شروع به خرید لوازم ضروری درست کردن شیرینی کنید و با عشق شروع کنید! شیرینی های خشک زیادی هستند که ماندگاری بالایی دارند و برای عید نوروز مناسب هستند. شیرینی هایی مانند آب نبات کشمشی، آب نبات نارگیلی، آب نبات اتریشی و غیره. یکی دیگر از شیرینی های خشک مناسب عید نوروز که بافت سبکی دارد و بسیار پر طرفدار است، شیرینی پاپیونی است که مواد بسیار کم و ساده ای دارد و بسیار خوش طعم است. . در این مقاله طرز تهیه آب نبات پاپیونی را به شما آموزش می دهیم که امیدواریم درست کنید و لذت ببرید. تا آخر با ما همراه باشید…

مواد لازم برای تهیه شیرینی پاپیونی

آرد سفید الک شده 250 گرم

کره 225 گرم

آب نصف لیوان

نصف قاشق چایخوری نمک

پودر قند به میزان لازم

طرز تهیه شیرینی پاپیونی

مرحله اول

برای درست کردن شیرینی پاپیونی ابتدا باید خمیر هزاره درست کنیم. برای این کار کره ای را که به دمای محیط رسیده است در کاسه بریزید و خوب هم بزنید تا نرم شود. آرد را دوبار الک می کنیم و به همراه نمک داخل سینی می ریزیم و وسط آن را سوراخ می کنیم.

پاپیونی4

مرحله دوم

100 گرم کره را با آب وسط آرد بریزید و با دست به آرامی مخلوط کنید تا خمیر به دست آید. خمیر را در کیسه ای قرار می دهیم و حدود 2 ساعت در جای گرمی استراحت می دهیم.

سطح سوم

بعد از 2 ساعت خمیر را از کیسه خارج کرده و با چاقو یک برش مثبت (+) روی خمیر ایجاد کنید و با وردنه به آرامی آن را باز کنید. بقیه کره را در وسط خمیر باز شده بریزید و چهار طرف خمیر را روی کره بچرخانید.

مرحله چهارم

خمیر را به شکل مستطیل باز کنید و سپس آن را چهار لایه تا کنید و روی هم قرار دهید. خمیر را دوباره با وردنه باز کنید. این کار را 5 بار تکرار کنید و هر بار 2 تا 4 بار خمیر را باز و بسته کنید تا کاملا مخلوط شود. خمیر را باید یک بار در طول و یک بار در عرض آن باز و بسته کنیم.

پاپیونی3

مرحله پنجم

بعد از این مراحل حدود 30 دقیقه به خمیر استراحت می دهیم سپس 4 تا 5 بار دوباره آن را باز و بسته می کنیم و خمیر را به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار می دهیم.

مرحله ششم

خمیر را تا نیم سانت به ضخامت دراز می کنیم و به صورت مربع یا مستطیل کوچک برش می دهیم. یکی دو تا را وسط برش ها می پیچیم.

پاپیون 5

مرحله هفتم

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. سینی فر را چرب کرده و کف آن را کاغذ روغنی پهن کنید. شیرینی ها را با فاصله معینی از هم در سینی فر می چینیم و به مدت 30 دقیقه داخل فر می گذاریم.

مرحله هشتم

شیرینی ها را از فر خارج کرده و بعد از خنک شدن کامل روی آن ها پودر قند بپاشید. در صورت تمایل می توانید به جای پودر قند از شهد استفاده کنید.

هنر پخت شیرینی پاپیونی

– برای تهیه شیرینی پاپیونی هم می توانید از خمیر هزاره آماده استفاده کنید. بعد از اینکه مایه کیک آب شد و از حالت سفت خارج شد، آن را برش بزنید و بقیه مراحل را برای تهیه کوکی های پاپیونی انجام دهید.

– هنگام استفاده از ماکارونی آماده، آن را به مدت طولانی در فضای باز نگذارید. چون کار با او سخت است.

– برای تزیین پاپیون هم می توانید از پودر نارگیل و پودر پسته استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.