افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 31 May , 2024
0

مهاجرت به کره ی جنوبی حتی برای تویی که زیر 18 سالی / همین جمع سال دیگه کنسرت بی تی اس

  • کد خبر : 71125
مهاجرت به کره ی جنوبی حتی برای تویی که زیر 18 سالی / همین جمع سال دیگه کنسرت بی تی اس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A یه سری از کشورها هستن که خودشون رو به دنیا از طریق فناوری و تکنولوژی که دارن میشناسونن و یه سری ها هستن که شاید اصلا به خاطره یه چیزی که از نظر ما پیش پا افتاده باشه شناخته و دیده بشن مثلا خیلی ها سوئیس […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

یه سری از کشورها هستن که خودشون رو به دنیا از طریق فناوری و تکنولوژی که دارن میشناسونن و یه سری ها هستن که شاید اصلا به خاطره یه چیزی که از نظر ما پیش پا افتاده باشه شناخته و دیده بشن مثلا خیلی ها سوئیس رو به خاطره ساعت رولکس میشناسن و از این نظر در دنیا این کشور منحصر به فرد عمل کرده و اسمه خودش رو انداخته سره زبون ها که حالا در این بین یه کشوری مثل کره جنوبی هم بابت تکنولوژی و هم بابت صنعت موسیقی و فیلم خودش رو توی دنیا معروف کرده که خب برای یه کشور میتونه خیلی کاره مهمی باشه و به همین دلیل هست که خیلی ها میخوان شرایط مهاجرت به کره ی جنوبی رو بدونن.

چون این کشور علی الخصوص در سال های اخیر ثابت کرده و نشون داده که میتونه یکی از بهترین ها در هر زمینه ای باشه و البته که در هر جهتی برای رشد اقتصادی خودش تلاش کنه و اون رو به رونق برسونه و جالبه که این روزا خیلی ها به خاطره این موضوعات متقاضی مهاجرت به کره ی جنوبی هستن و میخوان که در این کشور اقامت داشته باشن و به سمت پیشرفت خودشون قدم بردارن که خب میشه گفت حق هم دارن چون این کشور حالا حالا به پیشرفت های روزافزون خودش ادامه خواهد داد تا در سطح بین الملل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه که حالا در ادامه شرایط مهاجرت به کره ی جنوبی رو براتون گفتیم.

مهاجرت به کره ی جنوبی چطور امکان داره؟

برای مهاجرت به کره ی جنوبی راه های متنوعی وجود داره که که با انتخاب هر یک از اون ها مسلما شرایط مختلفی خواهید داشت  به عنوان مثال اگر از راه تحصیلی میخواهید اقدام کنید باید سطح علمیتون بالا باشه ولی در صورتی که میخواهید در این کشور سرمایه گذاری کنید کسی به سطح علمی شما کاری نداره و پول توی جیبتون باید درشت باشه. اما به طور کلی در همه ی راه ها یه سری از شرایط هست که پایداره و باید اون ها رو رعایت کنید که در ادامه براتون گفتیم.

شرط سن برای مهاجرت به کره ی جنوبی

افراد توی هر سنی میتونن توی این کشور زندگی کنن ولی در خصوص افراد زیر هجده سال به طور کلی اقامت باید به شکل تحصیل توی مدارس این کشور باشه و در صورتی پدر و یا مادرش هم همراه اون رفته باشه میتونه ویزای همراه رو توی کشور اخذ کنه. افراد دیگه هم که با هر سنی میتونن برای دریافت ویزاهای مختلف اقدام کنن ولی یه موضوعی که وجود داره برای دریافت اقامت موقت میتونید تو هر سنی اقدام کنید ولی برای اقامت دائم تنها در صورتی که بالای هجده سال داشته باشید میتونید اقدام کنید.

کره647964

تمکن مالی برای مهاجرت به کره ی جنوبی

احتمالا بدونید برای مهاجرت به هر کشوری اعم از کره شما باید مدارکی دال بر تمکن مالی مناسب از خودتون ارائه کنید و این مدرک نشون دهنده ی این هست که شما از لحظه ی ورودتون به کشور مقصد مشکلی در جهت برآوورده کردن نیاز های مالی و مربوط به زنگی خودتون تا یکسال نخواهید داشت و مقدار تمکن مالی که شما باید برای ارائه داشته باشدی جهت مهاجرت به کره جنوبی ده هزار دلار هست که باید به شکل گردش مالی توی حساب بانکیتون نشون داده بشه.

مدرک زبان لازم برای مهاجرت به کره ی جنوبی

در صورتی که کره ای بلد باشید این موضوع خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید میتونه به نفعتون باشه در هر زمینه ای ولی خب در صورتی که شما میخواهید در این کشور به تحصیل بپردازید و فقط انگلیسی بلد هستید جای نگرانی نیست چرا که در این کشور این امکان که شما بتونید در دانشگاه های اون به انگلیسی تحصیل کنید فراهم شده که برای این منظور باید مدرک زبان معتبر ارائه کنید. البته که برای تحصیل به زبان کره ای هم ارائه ی مدارک لازم در این زمینه ضروریه.

کره7482

راه های مهاجرت به کره ی جنوبی

همونطور که عنوان شد برای مهاجرت به کره ی جنوبی راه های مختلفی پیش روی شما هست که باید در اون زمینه ها ویزا دریافت کنید و خب با توجه به ویزای دریافتیتون شرایط براتون متفاوت خواهد بود که شما مستلزم به رعایت کردن اون ها هستید. به طور کلی راه های مهاجرت به کره ی جنوبی عبارتند از:

  • سرمایه گذاری کردن از راه خرید ملک یا سهام
  • ازدواج با یه فرد تبعه ی کره البته از نوع واقعی!
  • ادامه ی تحصیل در مدارش و دانشگاه ی این کشور
  • کار کردن در صورت داشتن جاب آفر از طرف یه کارفرمای معتبر کره ای
  • دارا بودن یه سری امتیازات و شرایط خاص مثل هنرمنده شناخته شده بودن

حالا در ادامه به برخی از شرایط لازم که برای دریافت ویزا در این زمینه ها باید داشته باشید اشاره میکنیم.

کره66458498

مهاجرت به کره ی جنوبی برای تحصیل

یکی از ویژگی های خوبی که ادامه ی تحصیل در کره برای شما خواهد داشت مقرون به صرفه بودن شهخریه ها در دانشگاه های این کشوره، البته که باید این موضوع رو در نظر بگیرید که شهریه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما خواهد بود. شما همچنین میتونید از دانشگاه های این کشور بورسیه هم دریافت کنید که در نهایت تحصیل شما یا رایگان خواهد بود و یا خیلی کم هزینه. از دیگر مزایایی که در خصوص تحصیل در این کشور عنوان کردیم این بود که شما میتونید به زبان انگلیسی در این کشور به تحصیل بپردازید و از طرف دیگه برای گذران زندگی پس از شش ماه اقامت در این کشور اجازه ی کار در کنار تحصیل هم خواهید داشت.

مهاجرت به کره ی جنوبی برای کار

کره  جنوبی رو میشه یکی از بهترین کشورهایی دونست که میشه برای کار به اون مهاجرت کرد. شاید براتون جالب ابشه که بدونید در سال جاری میلادی نرخ بیکاری توی کره ی جنوبی تنها 2.8 درصد بوده. برای این که بتونید به کره ی جنوبی برای کار مهاجرت کنید باید دارای مجوزهای کار مناسب و ویزای کار معتبر در این زمینه باشید و مجوزهای کاری دریافت شده ی شما باید توسط یه نهاد که دارای مجوز ثبت شده و محلی هست صادر بشه و قابل تضمین و حمایت مالی باشه. از شرایط اولیه برای دریافت ویزای کار که نوع اون میتوه متفاوت باشه میشه به داشتن جاب آفر، نداشتن سوء سابقه، پاسپورت معتبر و… اشاره کرد.

کره97494

مهاجرت به کره ی جنوبی از راه ازدواج

هنگامی که یه فرد خارجی با یه تبعه ی کره ای ازدواج میکنه امکان مهاجرتش به کره ی جنوبی فراهم خواهد شد. به این صورت که فرد بعد از ازدواج ویزای مربوط به پیوستون به خونواده رو دریافت میکنه که این ویزا برای فرد سه الی شش ماه اعتبار داره و میتونه هی تمدیدی بشه. در خصوص این که کی فرد میتونه اقامت دائمش رو دریافت کنه اینطور گفته شده که اگر دوام این ازدواج دوسل و یا بیشتر از اون باشه فرد خارجی میتونه برای اقامت دائم در این کشور درخواست.

اگر هم در آزمون شهروندی این کشور قبول شد میتونه تابعیت این کشور رو هم داشته باشه. این رو هم اضافه کنیم که فردی که تابعیت دائمی این کشور رو دریافت کرد در صورتی که تابعیت یه کشور دیگه رو داشته باشه باید تابعیتش رو باطل کنه چون اجازه ی تابعیت دوگانه و یا مضاعف در کره وجود نداره.

کره6469384798




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=71125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.