افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

منافی: از جدایی باهویی خوشحالم/ سبک خدابندلو شبیه نوراللهی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 216070
منافی: از جدایی باهویی خوشحالم/ سبک خدابندلو شبیه نوراللهی است – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم امید ایران می گوید خدابندهلو خریدی باکیفیت برای پرسپولیس خواهد بود. جواد منافی بازیکن و مربی سابق پرسپولیس با توجه به شناختی که از همکاری با محمد خدابندلو در تیم امید ایران دارد، او را خریدی موثر برای پرسپولیس می داند. منافی در گفت و گو با ایران ورزشی درباره خریدها، نقل و […]

سرمربی تیم امید ایران می گوید خدابندهلو خریدی باکیفیت برای پرسپولیس خواهد بود.

جواد منافی بازیکن و مربی سابق پرسپولیس با توجه به شناختی که از همکاری با محمد خدابندلو در تیم امید ایران دارد، او را خریدی موثر برای پرسپولیس می داند.

منافی در گفت و گو با ایران ورزشی درباره خریدها، نقل و انتقالات و موضوعات روز پرسپولیس صحبت کرد که می خوانید:

در مورد مصدومیت بیرانوند چه می گویید چرا که حالا اسمار باید با دروازه بان جوان تیمش که هنوز بازی رسمی در لیگ برتر انجام نداده بازی کند؟
به هر حال باید یک بار این اتفاق می افتاد چون نمی توان انتظار داشت در هر بازی یک دروازه بان بازی کند چون به هر حال محرومیت و مصدومیت وجود دارد. در حال حاضر باید به دروازه بان تیم روحیه بدهیم که البته بازیکنان باتجربه پرسپولیس می توانند در این زمینه نقش بیشتری داشته باشند و به دروازه بان جوان تیمشان روحیه بدهند و ما نباید از بازی کردن هراس داشته باشیم. برای دروازه بان جوان

نظرت در مورد دیدار پرسپولیس و ذوب آهن چیست؟
ربیعی مربی متخصصی است و تیم خوبی ساخته است. مسابقات نیم فصل دوم نیز سختی خاص خود را دارد در حالی که شرایط فنی تیم ها نزدیک است و تیم ضعیفی وجود ندارد. ذوب آهن در میانه های جدول قرار دارد و در این فصل بازی های خوبی انجام داده است اما اگر پرسپولیسی ها تمام توان خود را به کار گیرند قطعا از سد ذوب آهن عبور خواهند کرد.

عملکرد پرسپولیس مقابل تراکتور را از نظر فنی چگونه ارزیابی کردید؟
با توجه به شکست مقابل آلومینیوم، تیم پرسپولیس تحت فشار قرار داشت، بنابراین برای پرسپولیس بسیار مهم بود که با هدایت اسمار به پیروزی برسد و اولین پیروزی خود را کسب کند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و بازیکنان عملکرد هجومی بسیار خوبی ارائه کردند و به میدان رفتند. تیم خوب تراکتورسازی تحت فشار است و به پیروزی ارزشمندی مقابل تیم تراکتورسازی پرمره دست یافت که قطعا در آینده کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد. بازی ای که پرسپولیس می توانست چند گل دیگر به ثمر برساند و تراکتورسازی را با امتیاز بیشتری شکست دهد اما مهم سه امتیازی بود که سرخ ها با ارائه یک بازی خوب به دست آوردند.

نظرت در مورد بازگشت عیسی به پرسپولیس چیست؟
عیسی بازیکن بسیار خوبی است و با گلی که نوید زیادی را می دهد به تیم بازگشت. او مهاجمی است که چارچوب را می شناسد و قطعا می تواند در آینده کمک زیادی به پرسپولیس کند.

نظر شما در مورد جدایی نبیل چیست؟
نبیل یک مهاجم متوسط ​​بود و خوشحالم که این بازیکن بی کیفیت از پرسپولیس رفت.

شهاب با پرسپولیس کنسل کرد؟
شهاب بازیکنی است که یحیی فضای زیادی به او داد اما این مهاجم که زحمت کشید نتوانست کمکی به تیم کند. مهاجم باید گل بزند و کارش را به خوبی انجام دهد. به نظرم شهاب در فاز گلزنی با تمام تلاش هایی که کرد عملکرد ضعیفی داشت و حالا که نیست پرسپولیس باید از یک مهاجم خوب دیگر استفاده کند و به خدمت بگیرد.

در مورد اضافه شدن خدابندلو به نظر شما این بازیکن می تواند به پرسپولیس کمک کند و جایگزین خوبی برای سرلک باشد؟
زمانی که در تیم امید بودم از نزدیک با خدابندلو کار می کردم و مشخصات فنی این بازیکن را کاملاً می دانم. او هافبک شوت زنی بسیار خوبی است که نسبت به سرلک ویژگی های تهاجمی دارد، چون میلاد هافبک دفاعی بود اما خدابنده بازیکن تهاجمی است که سبک بازی اش شبیه نوراللهی است. بازیکنی آینده دار که می تواند در خط هافبک پرسپولیس کمک زیادی کند.

در مورد خارجی های باکیفیتی مثل اورو نوف و عبدالکریم حسن که بازیکن بسیار خوبی در دفاع چپ محسوب می شوند، چه حرفی دارید؟
به نظر من هر بازیکن جدیدی که قرارداد ببندد در نیم فصل به پرسپولیس کمک خواهد کرد و فکر می کنم برای سرخ پوشان بسیار سودمند است که بازیکنان خارجی باکیفیتی مانند ارونوف و عبدالکریم برای تامین پرسپولیس به این تیم پیوستند. با تجربه موفقش

اسمار اولین پیروزی خود را مقابل تراکتور به دست آورد. فکر می کنی این مربی در پرسپولیس موفق باشد؟
باید به او زمان دهیم تا ایده هایش را در تیم پیاده کند. سرمربی پرسپولیس تیم را به خوبی می شناسد به همین دلیل باید به او اعتماد کنیم چون فعلا او مربی تیم است و امیدوارم بتواند شرایط خوبی در پرسپولیس پیدا کند.

مقابل تراکتور با وجود پیروزی دو گل پرسپولیس، تیم رقیب همچنان موقعیت های گلزنی متعددی داشت، درباره این ضعف چه می گویید؟
سازمان دفاعی پرسپولیس سر جای خود نیست و ساختارش با مشکلاتی مواجه است، به همین دلیل گاهی اوقات بیش از حد به حریفان موقعیت می دهیم و ضدحمله می کنیم، مشکلی که باید دید عثمر در پرسپولیس چطور آن را حل می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.