به گزارش رکنا، چند روز پیش مرد میانسالی با پلیس فاروج تماس گرفت. آدم کشی پسر کوچک وی گزارش داد و گفت: پسرم توسط دو موتورسوار ناشناس در حالی که نیمه جان بود در حیاط بیمارستان شهدای فاروج رها شد و با چاقو از ناحیه زیر دنده سمت راستش مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اما با وجود تلاش پزشکان، پسرم فوت کرد. وقتی موضوع را به من اطلاع دادند با پلیس تماس گرفتم. با این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تیمی منسجم از ماموران کلانتری شهرستان فاروج با برنامه ریزی و هماهنگی دقیق، ابتدا جسد مقتول را در مرکز درمانی شیروان تشریح کردند و مشخص شد وی مورد اصابت جسم تیز از ناحیه راست شکم قرار گرفته است.

سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در تشریح این خبر گفت: ماموران در نهایت موفق شدند راننده موتورسیکلت را که دارای سوابق متعدد کیفری است شناسایی و با اقدامات فنی و پلیسی وی را به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند. . با همکاری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه عامل اصلی قتل که دارای سابقه کیفری و قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان فاروج بود، شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی ها ابتدا منکر جرم خود شد اما با مشاهده دلایل و مدارک و بازجویی های تخصصی در نهایت اعتراف کرد و اظهار داشت مقتول حوالی ساعت 6 صبح با سر و صورت پوشانده برای سرقت وارد خانه من شده بود و به دلیل اینکه به همین دلیل با هم دعوا کردیم و من او را با چاقو زخمی کردم.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان شمالی، این افسر پلیس با بیان اینکه این سلاح با همکاری آتش نشانان چاه قنات قدیم کشف شد، گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به مراجع قضائی ارسال و متهمان نیز تحویل شدند. به زندان فرستاده شد.