افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

معرفی چندتا از اکسسوری های جذاب پاییز ؛ منظورم از اکسسوری انگشتر طلا و دستبند رولکسِ

  • کد خبر : 105194
معرفی چندتا از اکسسوری های جذاب پاییز ؛ منظورم از اکسسوری انگشتر طلا و دستبند رولکسِ

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- اکسسوری ها همیشه یکی از راه های ایجاد جذابیت برای استایل هستند، پس اگر می خواهید استایلی متفاوت را تجربه کنید بهتر است تا علاوه بر آیتم های اصلی استایل خود برای انتخاب اکسسوری های استایل خود هم وقت و هزینه صرف کنید. یکی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- اکسسوری ها همیشه یکی از راه های ایجاد جذابیت برای استایل هستند، پس اگر می خواهید استایلی متفاوت را تجربه کنید بهتر است تا علاوه بر آیتم های اصلی استایل خود برای انتخاب اکسسوری های استایل خود هم وقت و هزینه صرف کنید. یکی از اکسسوری های تاثیر گذار و لوکس برای خانم ها را می توان انواع ریورآلات دانست، پس اگر به دنبال استایل های الگانت و لوکس هستید استفاده از این اکسسوری را فراموش نکنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید زیورآلات مدل‌ های مختلفی را در بر می‌ گیرد که هر کدام برای عضو خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. هر چند اکثر آن‌ ها برای خانم‌ ها تدارک دیده می‌ شوند ولی در بین آن‌ ها مواردی نیز وجود دارد که قابل استفاده برای آقایان نیز می باشد. برای مثال گردنبند و انگشتر طلا دو تا از نمونه هایی است که می توان مثال زد.

حال که تا حدودی می دانید دنیای زیورآلات چگونه است خوب است این را هم بدانید که کدامیک از مدل های آن ها بیشتر از بقیه ترند است و یا می توان گفت استفاده از کدامیک واجب تر است. برای مثال ساعت مچی چه برای خانم ها و چه برای آقایان می تواند یکی از الزامات استایل شیک و جذاب محسوب شود، به همان اندازه که حلقه نامزدی و یا ازدواج می تواند برای استایل شما زمانی که متاهل هستید واجب به نظر بیاید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های انگشتر و ساعت مچی آشنا شوید.

دستبند طلا

ساعت مچی زنانه؛ به نظرت تنها یا با دستبند؟

همانطور که می دانید ساعت مچی هم برای خانم ها و هم برای آقایان می تواند یک اکسسوری مهم و تاثیرگذار محسوب شود، پس در استفاده از آن سهل انگاری نکنید. یکی دیگر از ویژگی های این اکسسوری این است که جدا از سبک استایل و نوع لباس پوشیدن می تواند در استایل شما حضور داشته باشد، یعنی در هیچ استایلی ممنوعیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. تنها کافی است برای انتخاب ساعت مچی خود به سبک استایل دقت کنید. برای مثال استایل های کژوال و نیمه رسمی ساعت های جی شاک و اسپرت را بیشتر از ساعت های دیگر می پذیرند و استایل های کلاسیک و رسمی ساعت بند چرمی یا استیل کلاسیک را می طلبد.

دستبند طلا

دستبند طلا

دستبند کارتیه؛ ساعت تنها کافی نیست!

اگر می خواهید بدانید که انتخاب یک ساعت لوکس به تنهایی برای داشتن استایل جذاب کافی است یا خیر باید بگوییم که انتخاب یک ساعت لوکس به تنهایی کافی نیست، پس لازم است که به فکر یک گزینه جذاب برای کنار ان باشید. پیشنهاد ما یک دستبند کارتیه و یا رولکس است. البته اگر به دستبندهای ظریف و مینیمال علاقه دارید می توانید به جای گزینه های گفته شده از دستبندهای ظریف و زنجیری کمک بگیرید. البته در انتخاب رنگ دستبند طلای خود دقت کنید برای مثال اگر ساعتی استیل و طلایی به دست دارید بهتر است دستبند خود را هم طلایی انتخاب کنید.

دستبند طلا

دستبند طلا

انگشتر ترند و مینیمال 1402

شاید بیشترین استفاده از زیورآلات از این نوع باشد، به خصوص حلقه که در فرهنگ اکثر کشورها به عنوان نشان متاهل بودن افراد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. انگشتر و حلقه زیورآلات مخصوص انگشتان هستند و با توجه به فرهنگ جامعه و سلیقه فردی بر روی انگشتان مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. ولی اگر به دنبال ترندهای جذاب این مدل از اکسسوری هستید باید بگوییم که انگشتر مینیمال و ساده می تواند گزینه مناسبی برای یک خانوم شیک پوش و امروزی باشد.

دستبند طلا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=105194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.