افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
5

معرفی مجموعه تابستانی پونگ 1402; جدیدترین مدل های مانتو و شلوار از برند خاص ایرانی.

  • کد خبر : 33502
معرفی مجموعه تابستانی پونگ 1402;  جدیدترین مدل های مانتو و شلوار از برند خاص ایرانی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از دلایلی که معمولا ما را به سمت انتخاب پوشاک برند سوق می دهد این است که برندها لباس های خود را در چارچوب خاصی تولید می کنند که ممکن است در تولید لباس وجود نداشته باشد. پس اگر همیشه به دنبال لباس های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از دلایلی که معمولا ما را به سمت انتخاب پوشاک برند سوق می دهد این است که برندها لباس های خود را در چارچوب خاصی تولید می کنند که ممکن است در تولید لباس وجود نداشته باشد. پس اگر همیشه به دنبال لباس های مناسب فصل و در عین حال جذاب هستید، می توانید برندی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و لباس های خود را از آن خریداری کنید. در تابستان به غیر از خوب لباس پوشیدن، نگرانی دیگری وجود دارد و آن این است که چه لباسی بپوشیم تا خیلی گرم نشویم. بنابراین یکی از چالش هایی که در فصل تابستان با آن مواجه هستیم، انتخاب لباس های تابستانی و تازه است. پیشنهاد ما برای خانم های شیک پوش برای تابستان امسال انتخاب مانتو با برند پونج است، با بیش از 5 سال سابقه در زمینه فروش سایر پوشاک زنانه، این برند آماده ارائه خدمات خرید آنلاین بهتر و سریعتر به شما می باشد، محصولات ارائه شده توسط برند پونج را می توان شامل انواع پوشاک زنانه با طرح ایرانی و تولید ملی برای انواع جدیدترین مدل های سلیقه روز در نظر گرفت.

البته هدف کلی این مجموعه را می توان حمایت از طراحی و تولید داخلی و ایجاد کارآفرینی برای هموطنان عزیز نامید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با چند مدل مانتو تابستانی از برند پونگ که به چشم می آید آشنا شوید.

کت پونج

کت کتان پونج; مینیمال و جذاب

یکی از مانتوهای جدید و دوست داشتنی معرفی شده در سال جاری توسط برند پونگ مانند سایر برندها را می توان مانتو کتان دانست. البته در سبک مینیمالیستی و ساده پس اگر استایل های حداکثری و آراسته را دوست دارید پیشنهاد می کنیم کت کتان برند زیبو را انتخاب کنید زیرا کت های کتانی که در سایت پونگ مشاهده می کنید همگی مینیمال و ساده هستند. اما اگر می خواهید تابستان را خنک و در عین حال شیک سپری کنید، می توانید از طریق لینک به وبسایت برند پونگ مراجعه کنید تا محصولات این برند را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و استایل شخصی خود لباسی مناسب انتخاب کنید. فراموش نکنید که کت های کتان نسبتاً به راحتی ست می شوند، اما برای نتیجه بهتر می توانید به قسمت شلوار این سایت نیز مراجعه کنید.

کت پونج

کت پونج

مانتو و کتانی تابستانی؛ ستاره درخشان مجموعه تابستانی پونگ

دومین مانتویی که در مجموعه تابستانی پونگ می درخشد، کت کتانی است، اما مراقب باشید، نه هر کت کتانی که تا به حال دیده اید یا داشته اید. کت های این برند جذاب تا حدودی با سایر کت های کتان متفاوت است، به عنوان مثال می توانید این کت ها را در استایل های شیک و کلاسیک بپوشید و با کفش های پاشنه بلند ظاهر خود را کامل کنید. از طرفی استایل این لباس ها به گونه ای است که می توانید به راحتی از آن ها در لباس های روزانه خود استفاده کنید. بنابراین، فرقی نمی‌کند که لباس‌های معمولی یا کلاسیک بپوشید، در نهایت می‌توانید یکی از این مانتوها را برای استایل شیک خود انتخاب کنید و آن را با وسایل مورد علاقه‌تان هماهنگ کنید.

کت پونج

کت پونج

شلوار تابستانی؛ پونیه به همه چیز فکر کرد!

شلوار را می توان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین استایل های استایل زنانه دانست، همچنین اگر استایل شما در صورت نداشتن مانتو رقت انگیز است، در مورد شلوار هم همینطور است. پس اگر یک مانتو تابستانی زیبا برای خود انتخاب کرده اید، اولین قدم در ترکیب آن، انتخاب شلواری است که با کت شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، شلوار نخی و کنفی را می توان با کت کنفی یا کتانی ترکیب کرد. پس برای انتخاب شلوار نیازی نیست راه دوری بروید، می توانید با خرید شلوار تابستانی راحت در سایت پونگ ظاهر خود را کامل کنید.

کت پونج

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.