افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
7

معرفی مانتو تابستانی 1402 از برند نواکس; با جوان ترین برند تولید مانتو ایران آشنا شوید

  • کد خبر : 24144
معرفی مانتو تابستانی 1402 از برند نواکس;  با جوان ترین برند تولید مانتو ایران آشنا شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو یکی از عناصر اصلی استایل خانم های ایرانی است که انتخاب درست آن می تواند استایل شما را از یک استایل ساده به یک استایل جذاب خاص تبدیل کند و یا برعکس انتخاب اشتباه استایل شما را به کلی خراب کند. پس می توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو یکی از عناصر اصلی استایل خانم های ایرانی است که انتخاب درست آن می تواند استایل شما را از یک استایل ساده به یک استایل جذاب خاص تبدیل کند و یا برعکس انتخاب اشتباه استایل شما را به کلی خراب کند. پس می توان گفت مانتو یکی از تاثیرگذارترین لباس های استایل زنانه است که باید از بین برندهای شناخته شده با طرح های زیبا و منحصر به فرد انتخاب شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از برندهای باکیفیت و جذاب ایرانی متخصص در تولید و طراحی مانتو آشنا شوید. برند Novax جوانترین برند ایرانی در زمینه تولید پوشاک است که از سال 2014 وارد بازار رقابتی شده است. برند NofuX بیشتر به دلیل طراحی جسورانه مانتوها شناخته شده است. پس این خبر خوبی برای کاربران مکس است زیرا با انتخاب مانتو خود از این برند می توانند بدون پرداخت هزینه زیاد استایلی جذاب و مکس داشته باشند. این برند با تولید مانتوهای بلند و مزون به صورت مدل خارجی شما را از خرید مانتوهای گران قیمت و کمیاب رها کرده است.

به گفته بنیانگذاران این برند، رضایت مشتری از لباس هایی که می پوشند بالاترین هدف این برند است. رضایت هم به معنای طرح و مدل و هم جنس ریزه کاری مانتوهای این برند است.

مانتو تابستانی برند نواکس.

با نام تجاری NofuX آشنا شوید. برندی جسور در طراحی و تولید مانتو

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، برند نوفاکس از سال 1393 به طراحی و تولید مانتو و پوشاک ایرانی با کیفیت پرداخته است. برند نواکس به جسارت در طراحی مانتو معروف است. ویژگی بارزی که در طرح های نوفاکس به چشم می خورد، استفاده از مفاهیم کلاسیک در کنار فاکتورهای مدرن (مانند رنگ ها، شکل ها و نقش های مختلف) است. در زیر تصاویری از مانتوهای برند نوفاکس را مشاهده می کنید که همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن خلاقیت و جسارت طراح در ترکیب الگوهای مدرن و کلاسیک است. استفاده از پارچه های سنتی ایرانی در کنار نقوش جهانی مانند مربع، برند نوفاکس را به برندی مبتکر و خلاق تبدیل کرده است که طرفداران زیادی دارد.

مانتو تابستانی برند نواکس.

مانتو تابستانی برند نواکس.

جدیدترین مانتو تابستانی 1402 از برند نواکس; بزرگ و جذاب

یکی از ویژگی های برند نوفاکس طراحی لباس های سایز بزرگ و راحت است، بنابراین با دیدن تمامی مدل های این برند نمی توانید مانتو یا لباسی را پیدا کنید که به تن شما باشد یا جذب بدن شود. اکنون این برند تولیدی مانتو با ارائه کالکشن تابستانی 1402 خود تحول بزرگی در دنیای مد ایرانی ایجاد کرده است. این مجموعه شامل مانتوهای کوتاه و سایز بزرگ است که نه تنها برای استایل کژوال، بلکه برای جسارت حداکثری نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. استفاده کنید. طرح این مانتوها که در قسمت پایین مشاهده می کنید به گونه ای است که برای ترکیب آن ها باید از لباس های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

مانتو تابستانی برند نواکس.

مانتو تابستانی برند نواکس.

و معرفی شاهکار طراحی در مجموعه تابستانی برند نواکس.

یکی از مانتوهای جذابی که در کلکسیون تابستانی برند نواکس به چشم می خورد را می توان مانتو سبز آینه بلند این برند دانست. این مانتو طراحی خاص و جذابی دارد و تفاوت زیادی با مانتوهای آینه ای موجود در بازار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک کت رسمی و کلاسیک هستید، این مانتو برای شما مناسب نیست، از طرف دیگر اگر جزو خانم‌های جسوری هستید که لباس‌های ماکسی می‌پوشید، این مانتو نجات‌دهنده استایل شماست. در استایل‌های ماکسیمال، لباس‌ها معمولاً طرح‌های آراسته و رنگ‌های زیادی دارند، بنابراین می‌توانید این مانتو را با شلوار جین یا کتان رنگی ترکیب کنید و با انتخاب اکسسوری‌های بزرگ و پر زرق و برق استایل خود را کامل کنید.

مانتو تابستانی برند نواکس.

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.