افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 20 May , 2024
0

معرفی زیباترین انواع لاک ناخن کوتاه / اگر وقت ندارید ناخن هایتان را بشویید خودتان درست کنید

  • کد خبر : 235456
معرفی زیباترین انواع لاک ناخن کوتاه / اگر وقت ندارید ناخن هایتان را بشویید خودتان درست کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه خانم ها مشغول آرایشگاه و این نوع شوها هستند. سالن های زیبایی زنانه بسیار شلوغ هستند و گاهی اوقات یکی پس از دیگری پر می شوند. تا دو دهه پیش خیلی چیزها مثل مژه، لاک ناخن، مو و غیره. آنها در بورس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه خانم ها مشغول آرایشگاه و این نوع شوها هستند. سالن های زیبایی زنانه بسیار شلوغ هستند و گاهی اوقات یکی پس از دیگری پر می شوند. تا دو دهه پیش خیلی چیزها مثل مژه، لاک ناخن، مو و غیره. آنها در بورس نبودند، اگر خانمی را می دیدیم که چنین کارهایی می کند، مطمئناً او را شیک و بسیار مجلل می نامیم، زیرا کافی نبود. ! اما در این چند سال این کارها به حدی تبدیل شده است که متوجه شده اند دیگر سن تشخیص داده نمی شود و خانم ها به هر حال این کارها را انجام می دهند که البته باید گفت اگر درست انجام شود بسیار خوب است. مثلا این لاک ناخن. در واقع لاک زدن چیزی است که می تواند خلق و خوی بسیاری از خانم ها را تغییر داده و روحیه آنها را بهبود بخشد.

استفاده از لاک ناخن به طور معمول دشوار است زیرا به سرعت پاک می شود. اما در هر صورت چه به صورت ایمپلنت، چه به صورت ژلیشی و چه لاک معمولی می تواند به زیبایی ظاهر و زیبایی درونی خانم کمک شایانی کند. اما موضوع دیگر این است که لاک ها انواع مختلفی دارند. از طرفی ناخن ها انواع مختلفی دارند که ناخن کوتاه و ناخن بلند هستند. اکثر خانم ها انتخاب طرح و رنگ برای ناخن های کوتاه را دشوار می دانند زیرا فکر می کنند که برای آنها خوب به نظر نمی رسد. اگرچه طرح ها و رنگ های زیادی از لاک ها وجود دارد که می تواند ناخن های شما را زیبا کند. چی میپرسی؟ برای دیدن طرح ها و رنگ های زیاد با ما همراه باشید.

لاک زرشکی و قرمز

لاک قرمز یکی از رنگ هایی است که هر ناخن و هر رنگ پوستی را می پسندد. لاک قرمز و زرشکی علاوه بر زیبایی و حالتی که به دستان شما می دهد، می تواند ناخن های کوتاه را نیز بلندتر نشان دهد.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ سفید لاکی

در نگاه اول می توان گفت سفید است که شبیه یک روح است، در حالی که یکی از زیباترین رنگ ها برای ناخن های کوتاه، لاک سفید صدفی است. این رنگ به تنهایی بسیار زیباست و اگر با طرح ها یا نگین های خاص ترکیب شود زیبایی آن حد و مرزی نخواهد داشت.

انواع لاک ناخن کوتاه

لاک های اکلیلی

لاک های اکلیلی و شاین نیز طرفداران زیادی دارد که می تواند به عنوان یک طرح جذاب برای ناخن های کوتاه استفاده شود. در واقع، رنگ های با حلقه گل می توانند جلوه ای ظریف و جذاب و همچنین ساده داشته باشند.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاکی مات

تا اینجا هر آنچه در مورد لاک گفتیم به مدل براق اشاره دارد در حالی که استایل مات در بین خانم های جوان بسیار محبوب است و زیبایی خاصی دارد. رنگ های مات علاوه بر ظاهر منحصر به فردی که می توان روی ناخن ها اعمال کرد، طیف رنگی بسیار متنوعی دارد که به راحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و اعمال کنید.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ لاک گوشتی

یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین رژلب ها و لاک ها، برای ناخن های کوتاه بسیار جذاب است. همانطور که گفتیم این رنگ در رده رنگی دهه 90 قرار دارد و می تواند بسیار شیک و باکلاس باشد. برای انواع مهمانی ها و مجالس مناسب است.

انواع لاک ناخن کوتاه

رنگ صورتی لاکی

لاک صورتی زیباست. این رنگ نیز از جمله رنگ هایی است که اگر به پوست شما دست بزند برای ناخن های کوتاه بسیار زیبا به نظر می رسد و زنانه است. از صورتی چرکی گرفته تا صورتی روشن، می توانید هر رنگی را که می خواهید اعمال کنید و دستان خود را زیبا کنید.

انواع لاک ناخن کوتاه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.